Veilig beffen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
GGD is nederland.
Yoana is belgië.
Ik snap de problem. Ik moet even denken...
.
.
.
.
Oh wacht even... Misschien België heeft eigen GGD oid...
Bent je blij zo b200 ?

Volgens mij, Yoana is slim genoeg. Ze had die al begrepen.

GGD is nederland.
Yoana is belgië.
.
.
.
.
Bent je blij zo b200 ?

"GGD kan verwijzen naar:

Gemeentelijke gezondheidsdienst, een Nederlandse overheidsdienst

In België, de Gerechtelijk Geneeskundige Dienst, een dienst die keuringen verricht in hoofde van oorlogsinvaliden, militairen in vredestijd en slachtoffers van opzettelijke gewelddaden, alsmede expertises in het kader van arbeidsongevallen bij de politie."

In België betekent de afkorting GGD iets heel anders dan in Nederland, dus ja, je tip kan verwarring opleveren, B200 z'n kanttekening was terecht. We hebben eerder in dit topic al verwarring gehad omdat Yoana de Nederlandse Pieter Omtzigt niet kent, zomaar met namen van Nederlandse overheidsinstanties strooien zal het er ook niet duidelijker op maken.

Maak een afspraak bij de GGD, waar je ook voor je soa-testen komt en bespreek de risico's en opties. Je kunt sekswerk op veel verschillende manieren doen en het weigeren van orale seks is ook een optie.
Ik ben van België, hier kan je oa voor soa testen gaan in Instituut voor tropische Geneeskunde in Antwerpen of consultatiecentrum voor infectieziekten in Brussel, als ik orale seks weiger vrees ik dat ik geen klanten meer heb want ze doen er moeilijk over en en als ik nog maar weiger ist van "nog eentje die er niks van kent en niet op deze site thuishoort, jij hebt bijna geen klanten zeker?"
Dus als ik aan mijn veiligheid wil denken ken ik er niks van volgens de klanten ☹️ wat een wereldje is dit toch...

GGD is nederland.
Yoana is belgië.
.
.
.
.
Bent je blij zo b200 ?

Amai! Super blij dat ik ben, dankjewel!
Als ik eens iets voor jou kan doen laat je het maar weten.

Terug
Bovenaan Onderaan