Veilig beffen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik begrijp dit topic niet zo goed. Alle adviezen lijk je te kennen of niet te willen met het argument dat het toch allemaal zo moeilijk is. Als je niks wil of kan veranderen waarom dit topic? Dit voelt meer als een schreeuw om aandacht. Als er echt wat ernstigs aan de hand is zal de hulp trouwens van elders moeten komen ipv vanuit dit topic.

Beflapjes zijn best prijzig en schijnen te kraken, dat is niet sexy.

De goedkopere versie met minder kraak: een condoom uitrollen en in de lengte aan 1 kant doorknippen. Open vouwen.. et voila!
het lijkt wel een uitzending van creatief met kurk
Voila jullie doen alsof dit allemaal makkelijk en vanzelfsprekend is, helaas zit ik in een veel te complexe situatie zonder uitweg en moet ik mijn eigen nu eenmaal in gevaar brengen en mijn gezondheid achteruit helpen 😥
Is het dan misschien iets om dit bijvoorbeeld met een professional, bijvoorbeeld een maatschappelijk werker te bespreken, en kijken naar de mogelijkheden die wel mogelijk zijn.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp dit topic niet zo goed. Alle adviezen lijk je te kennen of niet te willen met het argument dat het toch allemaal zo moeilijk is. Als je niks wil of kan veranderen waarom dit topic? Dit voelt meer als een schreeuw om aandacht. Als er echt wat ernstigs aan de hand is zal de hulp trouwens van elders moeten komen ipv vanuit dit topic.
Ja dat is met veel onderwerpen... en dan ook nog anderen veroordelen die het doen...

En... trouwens... als je je minder goed voelt is sowiezo niet de beste tijd voor een DVP bezoek!
Geheel mee eens. Ik denk dat de meeste DVP's, zeker de betere, je dankbaar zullen zijn als je een afspraak verzet. Iedereen kan immers ziek worden, en de dames hebben daar doorgaans begrip voor. Sterker nog, ik vind het ronduit asociaal om toch te gaan wanneer je vermoedt dat je ziek bent of dreigt te worden.

Terug
Bovenaan Onderaan