Veilig beffen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp dit topic niet zo goed. Alle adviezen lijk je te kennen of niet te willen met het argument dat het toch allemaal zo moeilijk is. Als je niks wil of kan veranderen waarom dit topic? Dit voelt meer als een schreeuw om aandacht. Als er echt wat ernstigs aan de hand is zal de hulp trouwens van elders moeten komen ipv vanuit dit topic.

Beflapjes zijn best prijzig en schijnen te kraken, dat is niet sexy.

De goedkopere versie met minder kraak: een condoom uitrollen en in de lengte aan 1 kant doorknippen. Open vouwen.. et voila!
het lijkt wel een uitzending van creatief met kurk
Voila jullie doen alsof dit allemaal makkelijk en vanzelfsprekend is, helaas zit ik in een veel te complexe situatie zonder uitweg en moet ik mijn eigen nu eenmaal in gevaar brengen en mijn gezondheid achteruit helpen 😥
Is het dan misschien iets om dit bijvoorbeeld met een professional, bijvoorbeeld een maatschappelijk werker te bespreken, en kijken naar de mogelijkheden die wel mogelijk zijn.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp dit topic niet zo goed. Alle adviezen lijk je te kennen of niet te willen met het argument dat het toch allemaal zo moeilijk is. Als je niks wil of kan veranderen waarom dit topic? Dit voelt meer als een schreeuw om aandacht. Als er echt wat ernstigs aan de hand is zal de hulp trouwens van elders moeten komen ipv vanuit dit topic.
Ja dat is met veel onderwerpen... en dan ook nog anderen veroordelen die het doen...

En... trouwens... als je je minder goed voelt is sowiezo niet de beste tijd voor een DVP bezoek!
Geheel mee eens. Ik denk dat de meeste DVP's, zeker de betere, je dankbaar zullen zijn als je een afspraak verzet. Iedereen kan immers ziek worden, en de dames hebben daar doorgaans begrip voor. Sterker nog, ik vind het ronduit asociaal om toch te gaan wanneer je vermoedt dat je ziek bent of dreigt te worden.

Als dat nodig is, waarom zou je dan nog beffen? Ik ga niet aan een lap plastic liggen likken
Liever dvp's besmetten met herpes dus, dankjewel komt nog wraak van

Edit door de Admin
:
Dreigen met het nemen van wraak door SOA's te verspreiden is onacceptabel. Ik merk dat je er doorheen zit N.A.V. wat je is overkomen door de herpesbesmetting. Ter bescherming van jezelf en van anderen kan ik niet anders om je een maand een afkoelperiode te geven. Dit doe ik om je fysieke en mentale gezondheid te waarborgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lieve Yoana,

Ik begrijp dat je behoorlijk getraumatiseerd bent door al die mega nare mannekes.
Maar niet iedereen is zo, alleen tref jij nou net de rotte appels blijkbaar.

Dat je door toedoen van een ander nu genitale herpes hebt opgelopen is zwaar klote. De meeste mensen denken dat die soa wel meevalt, nou dat is dus niet zo. Genitale herpes doet heel erg pijn! En ik ben zelfs iemand verloren aan herpes, want dat virus kan ook je hersenen in gaan en vreet die letterlijk op. Men moet niet zo simpel denken over het herpes virus, want ze kan dus ook heel erg dodelijk zijn.

Hoop dat je iig snel hersteld!

P.s. degene die overleed aan het herpes virus was geen sekswerker.

Lieve Yoana,

Ik begrijp dat je behoorlijk getraumatiseerd bent door al die mega nare mannekes.
Maar niet iedereen is zo, alleen tref jij nou net de rotte appels blijkbaar.

Dat je door toedoen van een ander nu genitale herpes hebt opgelopen is zwaar klote. De meeste mensen denken dat die soa wel meevalt, nou dat is dus niet zo. Genitale herpes doet heel erg pijn! En ik ben zelfs iemand verloren aan herpes, want dat virus kan ook je hersenen in gaan en vreet die letterlijk op. Men moet niet zo simpel denken over het herpes virus, want ze kan dus ook heel erg dodelijk zijn.

Hoop dat je iig snel hersteld!

P.s. degene die overleed aan het herpes virus was geen sekswerker.
Vind het echt wel wreed dat mensen hier doen alsof het niks is en zo precies willen zeggen van "ik ga niet likken aan een lapje plastic, liever ziektes doorgeven" echt niet normaal meer niet moeilijk dat ik mijn respect kwijt ben voor klanten en ze dag in dag uit uitscheld omdat ze per se onveilig willen

Meisje met alle respect voor je problemen en zorgen, en wou dit eigenlijk niet schrijven, maar is een beschutte werkplaats onder begeleiding geen mogelijkheid voor je?

"Wraak" is wat misplaatst. Verreweg de meeste dvp's bieden de mogelijkheid tot beffen, uit vrije wil en met hun volle verstand. Sekswerker en wandelaar hebben allebei toegang tot informatie, zoals ook het feit dat massa's mensen herpes bij zich dragen zonder het echt te merken, en ze hebben allebei een verantwoordelijkheid.

Spijtig dat het voor jou zo verkeerd uitpakt, uiteraard.

Nee hoor. Dat zal wel meevallen, ik heb geen herpes. En bij twijfel over zelfs maar een verkoudheid zeg ik mijn afspraak af, Ik wil niemand besmetten
Maar 1 ding is duidelijk. Door je problemen niet aan te pakken blijf je in een situatie hangen die erg slecht is voor je. Ik vind dat heel erg vervelend voor je, maar je overdrijft enorm in hoe je hier reageert op iedereen. Dat is niet prettig voor jezelf, maar zeker niet voor de overige bezoekers van dit forum.

Nee hoor. Dat zal wel meevallen, ik heb geen herpes. En bij twijfel over zelfs maar een verkoudheid zeg ik mijn afspraak af, Ik wil niemand besmetten
Dat kan je nu zeggen maar dat zegt elke hoerenloper ook diegenen met een hoop ziektes aan hun lul, no way dat ik er nog aan toegeef om het onveilig te doen met jullie is mijn gezondheid dat voor gaat en niet jullie goesting, als het moet zal ik wel blijven liegen dat ik het onveilig doe om toch maar "iets" te kunnen verdienen want 9 op de 10 wijst mij toch af als ik niet onveilig wil pijpen dus heb ik geen andere keuze dan erover te liegen om geld te kunnen verdienen anders verdien ik toch niks als ik alleen de waarheid zeg van veilig oraal etc

Dat kan je nu zeggen maar dat zegt elke hoerenloper ook diegenen met een hoop ziektes aan hun lul, no way dat ik er nog aan toegeef om het onveilig te doen met jullie is mijn gezondheid dat voor gaat en niet jullie goesting, als het moet zal ik wel blijven liegen dat ik het onveilig doe om toch maar "iets" te kunnen verdienen want 9 op de 10 wijst mij toch af als ik niet onveilig wil pijpen dus heb ik geen andere keuze dan erover te liegen om geld te kunnen verdienen anders verdien ik toch niks als ik alleen de waarheid zeg van veilig oraal etc
Precies als ik al zei. Je gaat hier tekeer tegen iedereen, ook al hebben ze jou nog nooit iets misdaan. Je reageert je problemen af op iedereen op dit forum, dat is geen zinvolle bijdrage. En al die negativiteit doet jezelf ook geen goed.
Daarnaast ben jij degene die erkent dat je een SOA hebt en toch doorwerkt. Maar je verwijt alle klanten dat ze dat zouden doen

Verwijderd door de moderators. Dit gaat te ver.
Je vindt dat je dat recht hebt omdat je al jouw problemen in de schoenen van anderen schuift. Ik heb je nooit bezocht en dus ook niets misdaan. Daarnaast bezoek ik nooit vrouwen die signalen afgeven dat het niet uit vrije wil is, omdat ik geen bijdrage wil leveren aan de misstanden in de branche.

Laatst bewerkt door een moderator:
Even serieus @Yoana , heb was beffen zonder beflap voor jou een grens die de klant overschreed? Iets wat je eigenlijk niet aanbood destijds?

Dit wordt nu één of andere kruistocht tegen iets dat in de seksbranche helemaal niet controversieel is. Ik vind het echt heel rot voor je dat je zoveel pech hebt gehad maar je zit nu boos te worden op alle mannen die wel eens beffen. Dan kan je net zo goed boos worden op alle vrouwen die zich zonder beflap laten beffen want die helpen dit net zo goed in stand houden.

Je kan deze energie veel positiever benutten, echt waar.

Naar aanleiding van dit bericht:
En enkele verwijderde berichten die ook te ver gingen heb ik besloten om Yoana een afkoelperiode te geven van een maand. Dit is puur voor haar eigen fysieke/mentale gesteldheid.

We sluiten het topic ook.

Voor meer informatie over veilige orale seks kunt u de onderstaande links raadplegen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan