jumpstreet
Meubelstuk
De beste tip van Flip: ga naar het mediapark, zijn genoeg mensen die door daar heen te gaan de aandacht hebben getrokkenIk had me al aangemeld!
De NOS heeft alleen een nieuw mailadres denk ik. Steeds als ik mijn invoice opstuur krijg ik "Retour afzender. Gebruiker niet gevonden." Steun zal nog ff moeten wachten
Dat is niet zo heel moeilijk allemaal.Dat zal zonder GR toch een stuk lastiger zijn dus om daar nu zo lacherig over te doen. Juist daar hadden de klagers een punt en ja, de een doet dat met betere motieven (engerds ontvluchten) dan de ander (oplichters die na teveel exposure onder een nieuwe naam verder gaan) maar je zult maar tot die eerste groep behoren. Tegen het volgen/tracken van oplichters zal er naar ik hoop minder weerstand zijn.
Jij denkt van wel, ik ken de feiten en is totaal niet moeilijk.
Sterker nog het is 5 a 10 minuten werk en heb ik diegene zo weer gevonden. En dat gewoon bij Midhold.
Maar dat ik er lacherig om doe? nee, dat ik kritisch ben ja, en dat ik weet hoe ik zoiets makkelijk kan opsporen ja.
Ik snap dat de dames de engerds ontvluchten, zal ik ook zeker niet ontkennen! Maar wat ik al eerder zei: Als GR het volgens hun niet op orde heeft, dan kunnen ze ook meteen op ugly mugs enzovoort kijken.
Zolang de dames zelf blijven adverteren op kinky dan zal de stalker hun vanzelf wel vinden daar heeft hij dit forum niet eens voor nodig kwestie van beetje zoeken dus hier beweren dat wij hier op het forum stalkers helpen is vergezocht.
Dit dus al willen sommige dat niet inzien...