Voormalig lid 32901
Stamgast
- 322
- 05/11/23
- 318
Negatief over dit forum? Omdat ik wat dingetjes noem die voor verbetering vatbaar zijn.Als ze meelezen prima, maar wees dan ook mans genoeg jezelf bekend te maken en te zeggen waarom je het er niet mee eens bent.
De oplichtertjes lezen ook altijd mee als ik weer eens een ontmasker, maar kunnen de vinger er maar niet op leggen hoe ik ze gemakkelijk onderschep.
Als ik even de posts terug lees zie ik weinig verbeterpunten, je hebt zelfs mijn reactie op jou net niet goed gelezen in hoeverre het recensieformulier en de info op sj en kinky overeenkomen.
Dan is nog steeds de vraag is het privacy of is dit een kwestie van kopiëren en plakken??
Moderators grijpen goed in, als ik er eens naast zat hebben ze mij ook bericht en hebben ze in overleg met mij ook het een en ander verwijderd.
Dus waarom doe je zo negatief over GR en over de leiding hier?
Er wordt over dit forum geklaagd bij de AP wat best gevolgen kan hebben zeker als ik de admin mag geloven. Die heeft het over een rechtszaak en crowdfunding. Geen slecht idee. Maar de klagers zijn op tv. We weten wie dat zijn. Dan zou je dat omgekeerd toch ook moeten doen? Hallo hier zijn wij van girlsreview, jullie willen ons opheffen nou hier zijn we. Ik zie wel eens bij Max klagers over een reisorganisatie en heel vaak zit er dan ook iemand van die organisatie.
Wat betreft ingrijpen van de mods. Dat gaat niet altijd goed. Mag dat niet gezegd worden? Ook goed maar laat dat dan even weten. Weet ik ook waar in aan toe ben. Door heel veel leden worden de klagers weggezet als zeurders en slechte sexwerkers van Nederlandse afkomst. Is dat een feit? Of een aanname. Ik denk dat dat je zaak geen goed doet. Die vraag over privacy kun je stellen alleen maakt de AP dat uit. Zo simpel is het. Over negatief gesproken: een aantal leden hier denkt dat het snel afgelopen is met deze site en dat zijn niet de nieuwkomers maar leden die 9000 posts hebben. Ik vindt het prima dat je me aanvalt. Het is niet mijn site en ik heb er geen belang in.
Beeldvorming inderdaad. Dit soort sites hebben een imagoprobleem. Lijkt me niet verkeerd om te kijken of dat kan veranderen.mwa
Het topic is niet alleen GDPR, het topic is de berichtgeving van de media, en daaruit komt meer onvrede naar voren dan alleen de persoonsgegevens, al is dat wel de hoofdmoot. Ik citeer maar uit het artikel van pagina 1, "Mensen worden hier besproken alsof het voorwerpen zijn.".
Daarom snap ik heus wel dat sommige mensen vinden dat we, om zulke commentaren weg te nemen, kunnen kijken naar hoe we ons zo fatsoenlijk mogelijk kunnen presenteren, dat past volgens mij volledig binnen deze discussie. Over de details kan je vervolgens redetwisten, of het nut heeft verbannen namen door te strepen weet ik nog zo net niet, maar als iemand denkt dat dat bijdraagt aan het imago van deze site mag iemand dat best in de groep gooien van mij.