Voormalig lid 17137
Stamgast
Dat lijkt me niet waarschijnlijk maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.Nou dat zal je vies tegenvallen, ik denk dat 15 minuten scrollen al genoeg is om een juridisch waterdicht dossier te hebben.
Sekswerkers zijn beroepsmatig bezig met seks. Alles waar zij zelf mee adverteren, inclusief foto's, seksuele handelingen, afkomst, contactgegevens en zelfs geaardheid valt dus niet meer onder de privacywetgeving.
De namen die ze gebruiken lijken persoonsnamen maar zijn feitelijk bedrijfsnamen.
Recensies over bedrijven en bedrijfsmatig aangeboden (betaalde) diensten schrijven mag.
Onjuistheden over geadverteerde diensten ook.
Maar waar ligt de grens? Privégegevens zoals telefoonnummers waarmee niet geadverteerd wordt, echte namen en woonadressen zijn duidelijk niet toegestaan.
Maar hoe zit dat bijvoorbeeld met een niet in de advertentie omschreven dienst? Mag dat? Het is niet te controleren. Maar dat is het bij welke ander willekeurig bericht ook niet.
Ik hoop van niet.Laten we hopen van niet...maar ik ben er bang voor dat dit het begin van het einde is voor GR.