Tsja, is toch moeilijkJe zou het forum kunnen ombouwen dat je geen verhaaltjes meer kan typen maar puur sterren geeft voor de dame. Ben je van veel van dit soort toestanden af.
En in de basis zijn voor een beoordeling maar een paar dingen cruciaal
Prijs
Afspraken nagekomen ja/nee
Algehele dienstverlening
+ selectie lijst van de afgenomen diensten
Er zijn hier mensen die een dvp een slechte review geven omdat ze niet aan pzc doet, terwijl ze ook zo adverteert.
Het was wel goed maar niet zc dus maar drie sterren.
Dat is zoals wanneer ik zou beginnen klagen over 't feit dat mijn fiets niet in de koffer van mijn 911 past...
Heb je het stukje eigenlijk wel gelezen? Dat is de kern van de klacht waar ik denk dat ze echt wel een punt hebbenMaar hierop kan toch gerapporteerd worden en dit kan toch gewist worden? Lijkt me makkelijk oplosbaar en staat LOS van het nos artikel dat gewoon tegen reviews is. "in kader van privacy"
Ook zeer risicovol, zeggen de vrouwen, zijn berichten op GirlsReview waarin bijvoorbeeld ten onrechte wordt beweerd dat anale seks zonder condoom mogelijk is of dat een bepaald iemand het prima vindt om "stevig te worden aangepakt". Die sekswerkers worden vervolgens geconfronteerd met mannen die zulke extremiteiten opeisen en die boos worden als zij niet hun zin krijgen.