Voormalig lid 17137
Stamgast
Wordt wandelen dan vergoed?Tja je mag je misschien ook wel vrijwillig aanmelden? haha
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWordt wandelen dan vergoed?Tja je mag je misschien ook wel vrijwillig aanmelden? haha
Misschien krijg je een kortingsvoucher, geen idee?Wordt wandelen dan vergoed?
precies, en dat bedoel ik.Ik ben het in deze volledig eens met @Rony80 , er moet dan toevallig iemand zijn die weet dat er een topic over de dame was.
Maar vaak zeggen ze dat ze stoppen, omdat ze bijvoorbeeld een vriendje hebben, en dan besluiten ze na een aantal maanden toch weer aan het werk te gaan. En dat zou dan betekenen, dat alle recensies van de dame weg zouden zijn.Als de dvp gestopt is en het niet wil hebben dat ze hier besproken wordt dan moet ze dat bij de admin melden. Zomaar een recensie verwijderen lijkt me niet handig de dame kan ook op vakantie zijn dus de topic zomaar verwijderen zou zonde.
Eventueel archiveren. Blijkt de dame dan toch terug te komen binnen 1 jaar dan kunnen de oude recensies weer terug komen.Maar vaak zeggen ze dat ze stoppen, omdat ze bijvoorbeeld een vriendje hebben, en dan besluiten ze na een aantal maanden toch weer aan het werk te gaan. En dat zou dan betekenen, dat alle recensies van de dame weg zouden zijn.
wat bedoel je met archiveren ?Eventueel archiveren. Blijkt de dame dan toch terug te komen binnen 1 jaar dan kunnen de oude recensies weer terug komen.
Je kunt hier bijv ook 2 jaar van maken. Of zoals hierboven gezegd, de reacties uitschakelen / topic sluiten.
mja het punt van @Paulus2 en @Rony80 is dat na een jaar wellicht niemand er aan denkt dat er recensies warenEventueel archiveren. Blijkt de dame dan toch terug te komen binnen 1 jaar dan kunnen de oude recensies weer terug komen.
Top mijn gunfactor heb je dame. Ik denk dat het echt wat toevoegt als een dame meekijkt in recensies, en bij klachten dit kan aankaarten bij Admin. Dan geef je de rest van de dames ook het gevoel dat het serieus word genomen.Zullen genoeg mensen zijn die daar tijd voor hebben. Bijvoorbeeld ikzelf over een x aantal maanden as you know
Jaa. Ik ga stoppen in mei dit jaar. Alswat bedoel je met archiveren ?
Dat ze dan niet meer zichtbaar zijn?
Mocht niemand die persoon herkennen dan is er vast ook geen man overboord. Als her echt zo negatief of positief was dan herkent iemand je hier wel
Vele zullen je wel gaan missen, hopelijk blijf je wel op het forum?Jaa. Ik ga stoppen in mei dit jaar. Als
Je dan ineens in maart 2025 iemand ziet die vraagt naar ervaringen met mij (mocht ik terugkomen, hypothetisch gesproken) dan kan je mijn recensies etc weer online gooien.
Later dit jaar zal ik meer delen. Laten we hier vooral on topic blijvenVele zullen je wel gaan missen, hopelijk blijf je wel op het forum?
ik denk dat die dames het niet konden hebben, dat iemand een slechte recensie had geschreven, hoewel slecht, ik vond de zogenaamde slechte recensie nog vrij mild.Wel jammer dat de dvp's die girlsreview aangeklaagd hebben niet even de moeite hadden genomen om even met de admin te praten zonde want dit had met gemak opgelost kunnen worden zonder al die heisa. Ze benadelen niet alleen duizenden wandelaars maar ook een heleboel dvp's die baat hebben van de recensies op het forum.
voor mij zijn juist de slechte recensies het belangrijkste, zeker als er meerdere slechte recensies over de zelfde dame staan, dan weet ik in ieder geval, dat ik haar niet moet bezoeken.En een topic met slechte recensies verdwijnt omdat de dame is gestopt, maar een tijdje later komt de dame terug, iemand vraagt naar ervaringen, maar er reageert niemand dat er al een topic over haar was?
Krijg je wel problemen wat als de dame niet tegen de waarheid kan en elke negatieve recensies over haar laat aanpassen of verwijderen. Probeer maar als admin dan achter de waarheid te komen of de dame wel gelijk heeft of niet. De admin zal dan als voorzorg naar de dvp's luisteren bang dat ze anders kwaad worden en weer gaan klagen. Het forumlid zal ook niet blij zijn als ze recensie aangepast wordt en zal waarschijnlijk ontmoedigd raken om in de toekomst een andere recensie te schrijven. De admin zal een soort van scheidsrechter moeten worden om beide partijen tevreden te houden veel succes daarmee bij de gedachte alleen al.Top mijn gunfactor heb je dame. Ik denk dat het echt wat toevoegt als een dame meekijkt in recensies, en bij klachten dit kan aankaarten bij Admin. Dan geef je de rest van de dames ook het gevoel dat het serieus word genomen.
ik denk dat we een VAR nodig hebbenDe admin zal een soort van scheidsrechter moeten worden
Ik stel mezelf beschikbaarik denk dat we een VAR nodig hebben
Vrouw Als Rechter, ja ok, prima.Ik stel mezelf beschikbaar
Geen Belgische aub !ik denk dat we een VAR nodig hebben
Halve Hollander wel goed?Geen Belgische aub !
Nee dan gaan we klagen over werkdruk en bemoeienis van mannenWat we ook kunnen doen is alle recensies verwijderen en dag en nacht over de prijzen praten ook een goede optie we doen hier bijna toch niet anders. Zouden de dvp dan nog klagen of is dat ook privacy schending.
Ach, hij heeft tenminste een alternatiefDeze meneer heeft pas een goede reden tot klagen hier op de site!
Niet veel willen zich aan openlijk aan het onderwerp branden. Niet tot in ieder geval de AP zijn zegje heeft gedaan.Edit: ligt het trouwens aan mij of is dit nieuws wel heel snel overgewaaid? Had wel talkshows verwacht die er volop over door zouden gaan of een aantal vervolgberichten, maar behalve hier is het weer helemaal stil.
Gaat vast wel weer terugkomen als de AP haar ei heeft gelegd en misschien is de leiding nog volop ermee in de weer, maar ik heb het idee dat de impact buiten onze bubbel vooralsnog minimaal is.
Het kon slechterAch, hij heeft tenminste een alternatief
Niet zo zeiken
Al het nieuws waait snel over.Vrouw Als Rechter, ja ok, prima.
Edit: ligt het trouwens aan mij of is dit nieuws wel heel snel overgewaaid? Had wel talkshows verwacht die er volop over door zouden gaan of een aantal vervolgberichten, maar behalve hier is het weer helemaal stil.