Ja en dat is gewoon heel jammer!
Klopt ook dat een handje vol heel respectloos uit de hoek kan komen...
Persoonlijk lees ik alle reviews van heren die mij willen bezoeken via dit forum. Als ik die respectloze houding opmerk, zit ik prompt "volgeboekt". Het is niet het type persoon dat ik in mijn poesje wil ontvangen. Iemand die van sekswerkers walgt of benoemd als een ding.
Ik hoop dus wel dat het forum blijft bestaan omdat ik net zo goed kan filteren op deze manier.
Ps zijn wellicht de Nederlands sprekende die klagen maar dat komt omdat zwart werkende buiten NL wonende sekswerkers, service niks kan schelen en al zou het ze wel wat kunnen schelen ze zijn de taal niet machtig.
Houding: Voor 1 klant 10 anderen. En in welke stad maar ook, want ze wonen hier niet..
Degene die klagen over de Nederland inwonende sekswerkers, zijn ook degene die klagen over afpersing door dezelfde groep "niet klagende sekswerkers die geen Nederlands spreken..". Seks aanbiedend tegen de hoogste prijs..waar dezelfde groep heren ook over klaagt...100 pagina's lang.
Ik weet af en toe niet meer wat sommigen willen, schiet mij maar lek
PPS een sekswerker die ietswat intelligent is wordt blijkbaar al snel afgedaan als arrogant.."noted and not my type anyway".