Had haar al een paar keer gecontact, en nu eindelijk kunnen afspreken in Amsterdam.
Kreeg een hele serie appjes met wees stil, hang niet rond, en ze wilde pas open doen toen ik zei dat er niemand in de buuet was.
Kwam in een mooie ruimte en werd naar de slaapkamer geleid. Na de financien en een kort gesprek begon ze met pzc. Na een paar min was ik al bijna klaar dus stopte ik haar en begonnen we te zoenen. Ik begon haar te likken en na een tijdje kwam ze schokkend klaar, ze was ondertussen kleddernat en begon weer te pzc. Zat ondertussen lekker met mn vingers met haar te spelen, ze kent weinig taboes. Na uitgebreid haar heerlijke kont en tieten geinspecteerd te hebben schoof ze met haar mond t rubbertje erom en duwde ze die heerlijke kont naar me toe. Doggy afgemaakt en toen even bijkomen.
Dit was een van mijn betere ervaringen, leuk in de omgang. Fantastisch lijf, bloedmooi. Lijkt op de fotos en geniet zelf lekker mee.
Kon mij opfrissen en werd toen gemaand stil te zijn bij vertrek. Nog een afscheidzoen en alles wat rest is een heerlijke herinnering en de belofte om haar snel weer te bezoeken.