• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Valenttina/Vallentina/Valentina, Amsterdam 3,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag medewandelaars,

Ik wil deze dame graag bezoeken, maar ik twijfel enorm. Ten eerste is het een superlange rit. Ik woon in België. De ene wandelaar vond haar geweldig, de andere dan weer minder en kreeg geen waar voor zijn geld.
Ik ben op zoek naar een GFE met de volgende opties:
lekker en uitgebreid tongzoenen, rimmen/beffen, lekker teasen en opwarmen en sowieso goed kunnen doorstoten. Biedt ze ook anaal aan? Met die vette en oversized reet van haar, wil ik ze wel graag anaal nemen. Komt ze afspraken goed na? In welke buurt ontvangt ze doorgaans? Ik wéét dat Amsterdam een hel is voor de autobestuurder en qua parking. Tnx voor de info. Ik wil mezelf een lange rit voor niets besparen, langs de andere kant is ze té lekker, sexy en volslank om te laten schieten. Lange rit of niet.
 
Ze is er weer, ik ben nog nooit langsgeweest, maar twijfel door de verschillende recencies. Gewoon langsgaan?
Ben er paar keer geweest zie mijn recencies. zeker de moeite waard. alleen geen 5 sterren niet vollop tongen mag van mij wel langer.
Dag medewandelaars,

Ik wil deze dame graag bezoeken, maar ik twijfel enorm. Ten eerste is het een superlange rit. Ik woon in België. De ene wandelaar vond haar geweldig, de andere dan weer minder en kreeg geen waar voor zijn geld.
Ik ben op zoek naar een GFE met de volgende opties:
lekker en uitgebreid tongzoenen, rimmen/beffen, lekker teasen en opwarmen en sowieso goed kunnen doorstoten. Biedt ze ook anaal aan? Met die vette en oversized reet van haar, wil ik ze wel graag anaal nemen. Komt ze afspraken goed na? In welke buurt ontvangt ze doorgaans? Ik wéét dat Amsterdam een hel is voor de autobestuurder en qua parking. Tnx voor de info. Ik wil mezelf een lange rit voor niets besparen, langs de andere kant is ze té lekker, sexy en volslank om te laten schieten. Lange rit of niet.
gfe kan je vergeten dat is het toch niet
 
Ze is groot maar niet mollig vond ik. Allemaal wel strak
Dag medewandelaars,

Ik wil deze dame graag bezoeken, maar ik twijfel enorm. Ten eerste is het een superlange rit. Ik woon in België. De ene wandelaar vond haar geweldig, de andere dan weer minder en kreeg geen waar voor zijn geld.
Ik ben op zoek naar een GFE met de volgende opties:
lekker en uitgebreid tongzoenen, rimmen/beffen, lekker teasen en opwarmen en sowieso goed kunnen doorstoten. Biedt ze ook anaal aan? Met die vette en oversized reet van haar, wil ik ze wel graag anaal nemen. Komt ze afspraken goed na? In welke buurt ontvangt ze doorgaans? Ik wéét dat Amsterdam een hel is voor de autobestuurder en qua parking. Tnx voor de info. Ik wil mezelf een lange rit voor niets besparen, langs de andere kant is ze té lekker, sexy en volslank om te laten schieten. Lange rit of niet.
Dan kan je beter op zoek naar 'n ander gaan.
 
Dag medewandelaars,

Ik wil deze dame graag bezoeken, maar ik twijfel enorm. Ten eerste is het een superlange rit. Ik woon in België. De ene wandelaar vond haar geweldig, de andere dan weer minder en kreeg geen waar voor zijn geld.
Ik ben op zoek naar een GFE met de volgende opties:
lekker en uitgebreid tongzoenen, rimmen/beffen, lekker teasen en opwarmen en sowieso goed kunnen doorstoten. Biedt ze ook anaal aan? Met die vette en oversized reet van haar, wil ik ze wel graag anaal nemen. Komt ze afspraken goed na? In welke buurt ontvangt ze doorgaans? Ik wéét dat Amsterdam een hel is voor de autobestuurder en qua parking. Tnx voor de info. Ik wil mezelf een lange rit voor niets besparen, langs de andere kant is ze té lekker, sexy en volslank om te laten schieten. Lange rit of niet.
Parkeren op zich hoeft geen probleem te zijn hoor, er zijn diverse grote ondergrondse parkeer garages op diverse plaatsen.
 
Bij der langsgeweest weer. Hele prettige dame, goeie sex en wat een lichaam. Blijft me telkens verbazen haha. Aanrader voor iedereen.
jammer dat ze niet vollop tongt.maar voor de rest top.foto 2 de nieuwe foto lijkt ze wel paar kilo afgevallen nog geiler en beter ziet ze eruit
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2676802-vallentina#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is er weer, weer een bezoek gebracht. Heerlijk lichaam, goeie sex. Geen tongzoenen helaas maar met zo een lichaam hoeft dat niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan