Ik herken het niet wat andere wandelaar schrijven dat ze slecht bereikbaar zou zijn, of helemaal niet reageert.
Gisteren voor het eerst contact gehad, ging vlot en soepel. Helaas kwam het gisteren niet tot een afspraak.
Ik was vandaag ik Alkmaar en wou heel graag Djaylinn bezoeken (staat ook uitvoerig beschreven). Helaas reageerde zij niet, daarop Valentti a een WhatsApp gestuurt en binnen vijf min reactie. Beetje heen en weer appen en om 14:00 afgesproken voor een halfuurtje. Ze stuurde meteen haar locatie waarheen te rijden. Vijf minuten voor tijd aangekomen berichtje gestuurt en kreeg het huis nummer en idd ook de vraag of ik discreet wou zijn.
Daar stond ze achter de deur... Jezussssss wat een plaatje!! Zeer sexy lingerie aan, goeie kop, hele geile ogen En wat een lichaam.
Over smaak valt niet te twisten, laten we dat voorop stellen, maar dit is wel echt waar ik warm van loop...
Even de financiën geregeld, zodat de pret kon beginnen.
Het is een keurig appartement, lekker donker/sfeervol. Kreeg netjes een handdoek aangereikt op verzoek. Vind altijd fijn ondanks dat ik thuis alles al heb gedaan op vlak voor het moment nog ff op te frissen. Terug naar het bed... Baby don't be shy get rid of the towel, yes mam.
Heerlijk tongzoenen, je kan idd goed haar tongpiercing voelen. Beetje kroelen aanraken je kent het wel en dan gaat ze met dat lekkere bekkie naar beneden... En er is niks te veel gezegd hier. Wat kan zij pijpen zeg... Pffffff. Vol energie en zeker 15 min lang volgas pijpen, diep, nat, spugen, gaggen en ga zo maar door hele palet kwam voorbij. Dan springt ze omhoog, pakt een rubbertje brengt deze met de mond heel vakkundig om. Kijkt me geil aan en zegt: now it's your turn. Geen dooddoener met een halve liter glij middel, maar gelijk op handen en knietjes.
Was zo geil met uitzicht op die dikke kint en gaar k*tje wat je open dicht ziet gaan, dat ik er er eigenlijk van vergat te genieten maar een paar minuten omdat ik alleen nog maar dacht aan het niet klaarkomen
Nog even op de buik gelegd daarna was ik degene die plots omhoog sprong, rubber eraf en nog even laten pijpen, daarna heerlijk over haar heen gekomen.
Snel een douche gepakt, dikke lebber bij het afscheid en ik stond 14:37 weer buiten....
Ik kan mj voorstellen dat sommige haar miss afstandelijk vinden, zeker in het begin. Ik heb haar ik 5 min drie keer keihard laten lachen. En eigenlijk is die smile er bij ons beiden niet meer vanaf gegaan. Leuk in de omgang. Natuuijk tast zij ook even af...
Heb ik dan niks te zeiken, ja, zeker wel! De manier waarop ze kreunt met het zoenen, en soms bij het pijpen is echt fake as fuck!!!
Voor de rest echt een kanjer, met voor mij een heel groot herhaalingsgevaar alszijnde twee keer in de week