WHEM Valentina Venlo (Roermond)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag bij deze dame geweest om een gedragen slipje op te halen en uit trekken. De deur werd opengemaakt door een leuke slanke verschijning in een kort rokje.

Ze trok het rokje omhoog en ik mocht het stringetje uittrekken, maar ook aan haar kutje voelen. Dit was nat, ik vroeg of ik haar mocht likken. Voor een extraatje was dat ook mogelijk. 5 minuten aan een fris verzorgd kutje gelikt, wat steeds natter werd.

Dus een goede ervaring!
 
Vandaag bij deze dame geweest om een gedragen slipje op te halen en uit trekken. De deur werd opengemaakt door een leuke slanke verschijning in een kort rokje.

Ze trok het rokje omhoog en ik mocht het stringetje uittrekken, maar ook aan haar kutje voelen. Dit was nat, ik vroeg of ik haar mocht likken. Voor een extraatje was dat ook mogelijk. 5 minuten aan een fris verzorgd kutje gelikt, wat steeds natter werd.

Dus een goede ervaring!
Genoot ze ervan en met orgasme?
 
Yups, inmiddels wel. 😇
Leuke, slanke (en lange!) jongedame die er letterlijk wel pap van lust.
Haar enigste voorwaarde is een tweede man erbij. 😏
Voorziet ze indien nodig zelf in, haar vriend dus.
Leuke ervaring gehad, voor herhaling vatbaar. 💦😈💦

Ontvangt ze op een makkelijke locatie?
En is het snel even pijpen lozen deur uit?
Of bouwt ze het lekker rustig op?
 
Yups, inmiddels wel. 😇
Leuke, slanke (en lange!) jongedame die er letterlijk wel pap van lust.
Haar enigste voorwaarde is een tweede man erbij. 😏
Voorziet ze indien nodig zelf in, haar vriend dus.
Leuke ervaring gehad, voor herhaling vatbaar. 💦😈💦
Hoe zou je haar uiterlijk beschrijven? In haar advertentie staat dat ze 183 cm heeft qua lengte, is alles in proporties?

Hoe gaat de date zelf met haar vriend d'r bij?
 
Ontvangt ze op een makkelijke locatie?
En is het snel even pijpen lozen deur uit?
Of bouwt ze het lekker rustig op?


Parkeren kan tricky zijn in de straat, wel een parkeergarage op loopafstand.
Ze neemt zeker wel de tijd voor je, vriend/partner is er wel bij dus. 😇
Hoe zou je haar uiterlijk beschrijven? In haar advertentie staat dat ze 183 cm heeft qua lengte, is alles in proporties?

Hoe gaat de date zelf met haar vriend d'r bij?
Ze is lang idd en slank, kleine borstjes maar mooi om te zien, vind ik. 🥰

Date is als boven omschreven.
 
Nope, wel wat app contact maar niks concreets uitgekomen. 🫢
Begrijp ik dat ze thuis ontvangt?
Was dat een beetje discreet?

Wil zelf eigenlijk toch eens proberen.
Dat ze(en hij) een jointje te veel roken kan ik mee leven.
Was de vriend wel een relaxt persoon?

Oftewel was de gehele setting ook wel geil en chill?
 
Had haar bericht gestuurd met de vraag wat de mogelijkheden zijn. Kreeg kort antwoord: zoals het in advertentie staat.
Dus dat zou betekenen dat ze alleen zou pijpen.
 
Had haar bericht gestuurd met de vraag wat de mogelijkheden zijn. Kreeg kort antwoord: zoals het in advertentie staat.
Dus dat zou betekenen dat ze alleen zou pijpen.
zou graag weten of er nog mensen geweest zijn en hoe de buurt is. Is ze Nederlands en zuigt ze twee lullen tegelijk leeg? Iets wat je wel wil weten lijkt me. In antwoorden is ze niet heel sterk
Niet veel mannnen die van dubbele leegpijpbeurt houden geloof ik 😆
 
Laatst bewerkt:
zou graag weten of er nog mensen geweest zijn en hoe de buurt is. Is ze Nederlands en zuigt ze twee lullen tegelijk leeg? Iets wat je wel wil weten lijkt me. In antwoorden is ze niet heel sterk
Niet veel mannnen die van dubbele leegpijpbeurt houden geloof ik 😆
Als ik het goed begrijp is het idd een dubbele pijpbeurt. Althans haar vriend is er bij en volgens de advertentie wilt ze 2 lullen leeg zuigen.

Morgen ga ik het ook eens testen.
Benieuwd of mijn ervaring net als die van Motormaf is.

To be continued. Overigens de app contact ging normaal, netjes antwoord e.d.
 
Als ik het goed begrijp is het idd een dubbele pijpbeurt. Althans haar vriend is er bij en volgens de advertentie wilt ze 2 lullen leeg zuigen.

Morgen ga ik het ook eens testen.
Benieuwd of mijn ervaring net als die van Motormaf is.

To be continued. Overigens de app contact ging normaal, netjes antwoord e.d.
Laat maar even hoe het is geweest. Locatie gemoedelijk en buien centrum. Of ze twee lullen tegelijk onderhandel neemt, hoe de sfeer was en of er andere dingen mogelijk zijn. …doorzuigen als ze echt een zaadsletje is. Veel plezier😉
 
Laat maar even hoe het is geweest. Locatie gemoedelijk en buien centrum. Of ze twee lullen tegelijk onderhandel neemt, hoe de sfeer was en of er andere dingen mogelijk zijn. …doorzuigen als ze echt een zaadsletje is. Veel plezier😉
Moet er later op terug komen…. Last minute toch opgeroepen voor een dienst vandaag. 🥲
 
Vandaag bij Valentina geweest. Ze woont met haar vriend in een cosy appartement in de binnenstad. Haar vriend maakte de deur open. Een toffe gast. Valentina bleek een mooi verschijning. Slank, knap en lang.
Al snel hadden we een gezellig gesprek en ik voelde een klic ondanks dat ik een ander type ben dan hun. Dat bleek ook wederzijds. Van een gezellig gesprek gingen we naar geile actie. Valentina deed een kleine sensuele stripshow en haar vriend bleek de dominante aanjager. Vriend en ik deden ook de kleren uit en een hete blowjob volgde. Niets was gelogen.. deeptrought en een geile blik tijdens het pijpen deden ons ook geiler en geiler maken. Een double blowjob erbij maakte het feest compleet en na een tijdje hield ik het niet meer en gaf ik Valentina de proteineshake waar ze zo naar verlangde. Ik kwam heerlijk klaar en ze likte mijn pik tot de laatste druppel schoon.
Wat un geile meid en ook nog aardige toffe mensen. Ik ga zsm terug voor weer actie!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan