Iemand ervaring?
Reageert snel, wilt wel met 2 mannen tegelijk afspreken.
Reageert snel, wilt wel met 2 mannen tegelijk afspreken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe hopt zo te zien. Zag haar gister nog op Roermond.Nu al in Venlo.
Ad is van 29-2 en niet aangepast. Foutje in plaatsnaam?
Ik dacht foto 1 wel te kennen.
70,-Wat vraagt ze voor dit avontuur?
Yups, inmiddels wel.Iemand inmiddels al ervaring met deze dame ? Alvast bedankt voor je reactie !
Genoot ze ervan en met orgasme?Vandaag bij deze dame geweest om een gedragen slipje op te halen en uit trekken. De deur werd opengemaakt door een leuke slanke verschijning in een kort rokje.
Ze trok het rokje omhoog en ik mocht het stringetje uittrekken, maar ook aan haar kutje voelen. Dit was nat, ik vroeg of ik haar mocht likken. Voor een extraatje was dat ook mogelijk. 5 minuten aan een fris verzorgd kutje gelikt, wat steeds natter werd.
Dus een goede ervaring!
Yups, inmiddels wel.
Leuke, slanke (en lange!) jongedame die er letterlijk wel pap van lust.
Haar enigste voorwaarde is een tweede man erbij.
Voorziet ze indien nodig zelf in, haar vriend dus.
Leuke ervaring gehad, voor herhaling vatbaar.
Hoe zou je haar uiterlijk beschrijven? In haar advertentie staat dat ze 183 cm heeft qua lengte, is alles in proporties?Yups, inmiddels wel.
Leuke, slanke (en lange!) jongedame die er letterlijk wel pap van lust.
Haar enigste voorwaarde is een tweede man erbij.
Voorziet ze indien nodig zelf in, haar vriend dus.
Leuke ervaring gehad, voor herhaling vatbaar.
Ontvangt ze op een makkelijke locatie?
En is het snel even pijpen lozen deur uit?
Of bouwt ze het lekker rustig op?
Ze is lang idd en slank, kleine borstjes maar mooi om te zien, vind ik.Hoe zou je haar uiterlijk beschrijven? In haar advertentie staat dat ze 183 cm heeft qua lengte, is alles in proporties?
Hoe gaat de date zelf met haar vriend d'r bij?
Nope, wel wat app contact maar niks concreets uitgekomen.
Begrijp ik dat ze thuis ontvangt?Nope, wel wat app contact maar niks concreets uitgekomen.
lol. Maar dat is haar vriend? Ik zie ook ik venlo een Valentina staan. Dat is ze niet? En deze is Nederlands. Is het het in het centrum of buitenaf volkswijk Roermond? Persoonlijk in een wijk beter. Ze doet dus pijpen en beffen maar intiem?Ik wil wel met je mee ;-)
zou graag weten of er nog mensen geweest zijn en hoe de buurt is. Is ze Nederlands en zuigt ze twee lullen tegelijk leeg? Iets wat je wel wil weten lijkt me. In antwoorden is ze niet heel sterkHad haar bericht gestuurd met de vraag wat de mogelijkheden zijn. Kreeg kort antwoord: zoals het in advertentie staat.
Dus dat zou betekenen dat ze alleen zou pijpen.
Als ik het goed begrijp is het idd een dubbele pijpbeurt. Althans haar vriend is er bij en volgens de advertentie wilt ze 2 lullen leeg zuigen.zou graag weten of er nog mensen geweest zijn en hoe de buurt is. Is ze Nederlands en zuigt ze twee lullen tegelijk leeg? Iets wat je wel wil weten lijkt me. In antwoorden is ze niet heel sterk
Niet veel mannnen die van dubbele leegpijpbeurt houden geloof ik
Laat maar even hoe het is geweest. Locatie gemoedelijk en buien centrum. Of ze twee lullen tegelijk onderhandel neemt, hoe de sfeer was en of er andere dingen mogelijk zijn. …doorzuigen als ze echt een zaadsletje is. Veel plezierAls ik het goed begrijp is het idd een dubbele pijpbeurt. Althans haar vriend is er bij en volgens de advertentie wilt ze 2 lullen leeg zuigen.
Morgen ga ik het ook eens testen.
Benieuwd of mijn ervaring net als die van Motormaf is.
To be continued. Overigens de app contact ging normaal, netjes antwoord e.d.
Moet er later op terug komen…. Last minute toch opgeroepen voor een dienst vandaag.Laat maar even hoe het is geweest. Locatie gemoedelijk en buien centrum. Of ze twee lullen tegelijk onderhandel neemt, hoe de sfeer was en of er andere dingen mogelijk zijn. …doorzuigen als ze echt een zaadsletje is. Veel plezier
Ben je nog geweest? Vraag me af of überhaupt iemand inmiddels is leeggezogen door ValentinaMoet er later op terug komen…. Last minute toch opgeroepen voor een dienst vandaag.