Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn hou er rekening mee,dat die smeerlappen,ook hier een account kunnen hebben zodat ze alles kunnen meelezen wat er over hun wordt verteld,en dat weer tegen jou kunnen gebruiken in een app gesprek, bv Ik heb alles gefilmt bij TS Aline....Ben bij TS Aline geweest. Tijdje geleden. Toen ik weg ging zag ik wel dat iemand mij vanuit de woonkamer sneaky zat te bekijken.
In het ergste geval hebben ze alles stiekum opgenomen en chanteren ze me daarmee, hetgeen zwaar strafbaar is
GeniaalAls je het echt zeker wil weten zeg je iets over zijn moeder en wacht je de reactie af.
Bij mij niet bij die TS Aline maar kreeg wel een vergelijkbaar bericht. Ik heb van twee shemales berichten uitgewisseld via de sms en van de een weet ik zeker dat die het niet doet maar van de ander nog niet zo. Hier staat ook het nummer van de afzender bij. Ik werd zelfs nog gebeld en niet opgenomen.En hou er rekening mee,dat die smeerlappen,ook hier een account kunnen hebben zodat ze alles kunnen meelezen wat er over hun wordt verteld,en dat weer tegen jou kunnen gebruiken in een app gesprek, bv Ik heb alles gefilmt bij TS Aline....
Dan ga jij denken fuck hij weet echt alles,ik ga betalen,
Hij zegt toch zelf dat hij een 57 jarige man die dit werk al 27 jaar doet , vertrouw je hem niet soms?Wilde gok hoor.. Maar ik denk allemaal dat je hier een jongen van tussen de 16-24 jaar met een verstandelijke beperking hebt getroffen. Inderdaad het type bontkraagje. Als je het echt zeker wil weten zeg je iets over zijn moeder en wacht je de reactie af.
Dat is geloof ik letterlijk hetzelfde bericht , voor 1500 Euro zou je toch mogen verwachten dat hij er een persoonlijk tintje aan geeftBij mij niet bij die TS Aline maar kreeg wel een vergelijkbaar bericht. Ik heb van twee shemales berichten uitgewisseld via de sms en van de een weet ik zeker dat die het niet doet maar van de ander nog niet zo. Hier staat ook het nummer van de afzender bij. Ik werd zelfs nog gebeld en niet opgenomen.
Niks mee gedaan verder.
Meestal hebben ze een accent waar heel vaak de letter Z in voorkomt ?En als het K woord veel valt.dan zeker een bontkraagje
Ik zou in een dergelijke situatie ook boos worden, maar die energie onmiddellijk aanwenden om naar het politiebureau te gaan. Het mag dan zijn dat ze het druk hebben, hopelijk gaan ze de afzender met een bezoekje vereren.Heb dit eerder meegemaakt. Toen was ik wel geschrokken. Dit keer merk ik dat ik er vooral boos om wordt.
Lijkt me inderdaad lastig om achter te om welk contact het gaat. Maar aangezien hij zegt 'shemale' en 'bezocht'. Dat is er eigenlijk maar 1tje…
Als je niet betaalt is het ook gauw klaar. Zelfs al zouden ze materiaal van je hebben en ze plaatsen het (zeer onwaarschijnlijk) dan hebben ze niets meer om mee te dreigen. Je telefoonnummer mag dan bekend zijn, hoe groot is de kans dat je NAW-gegevens dat ook zijn?Wie kom je nooit achter en waarom is wel duidelijk denk ik , om je geld uit je zak te kloppen het lijkt me sterk dat iemand je gefilmd heeft
Volgens mij gaat het puur om telefonisch of watts app contact wat je gemaakt hebt met bepaalde profielen op kinky of een soortgelijke site ,als ze geen toegang hebben tot sociale media van je kunnen ze verder niet zo gek veel doen als een standaard dreigberichtje sturen als deze en als je ze blokt ben je er van af
Als je ze echter betaalt ben je in hun macht en blijven ze komen totdat er niets meer te halen valt
Als je het echt niet vertrouwd hef je je facebook account op , dan hebben ze sowieso niets om wat op te zetten maar ik zou er niet wakker van liggen en gewoon blokkeren die handel
Het vervolgverhaal over zijn leeftijd en "werkervaring"en dat gebazel over het kamp zal ook wel standaard boven water komen bij om het even wat voor reactie het slachtoffer ook geeft , het gaat tenminste nergens inhoudelijk in op jouw specifieke situatie ik denk dat het enige echte contact dat je met die sukkel zal hebben pas komt als je nummers van die paysafe kaarten door gaat gevenZelfde bericht. Maar een ander nummer
Die verstandelijke beperking is bijna een belediging voor de mensen die er daadwerkelijk eentje hebben.Wilde gok hoor.. Maar ik denk allemaal dat je hier een jongen van tussen de 16-24 jaar met een verstandelijke beperking hebt getroffen. Inderdaad het type bontkraagje. Als je het echt zeker wil weten zeg je iets over zijn moeder en wacht je de reactie af.
Ik ken trouwens genoeg reizigers en zelfs die krijgen hoofdpijn van deze spelling.
Misschien kan die gozer je er nog een paar aanbevelen , hij lijkt aardig thuis te zijn in dat wereldjePrecies ..verder op naar de volgende shemale.have fun?
Er was ooit zo'n goochem die dacht indruk te maken met een plakplaatje van Satudarah op z'n lijf en mensen probeerde af te persen.Hahaha. Dat kamp verhaal is alleen om het nog wat extra impact te geven.
Zitten meer in de schapen ...Misschien kan die gozer je er nog een paar aanbevelen , hij lijkt aardig thuis te zijn in dat wereldje
Geiten, toch?Zitten meer in de schapen ...
In het ergste geval weten ze precies wie ik ben.