Personen die zoveel tekst gebruiken om iemand te chanteren, zou ik per definitie niet serieus nemen. gewoon blokken en doorgaan met je leven.
Suc6!
OF..... play the game, en reageer met" "ik ben chantabel maar heb een voorwaarde : vanaf nu ABN"
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPersonen die zoveel tekst gebruiken om iemand te chanteren, zou ik per definitie niet serieus nemen. gewoon blokken en doorgaan met je leven.
Log4j niks meer van gehoord dus toch een hoop paniek om nietsNope. Er is best wat paniek in de tent....
Niks meer van gehoord omdat het allemaal wel meeviel, of niks meer van gehoord omdat het gepatcht is?Log4j niks meer van gehoord dus toch een hoop paniek om niets
Experts described Log4Shell as the largest vulnerability ever; LunaSec characterized it as "a design failure of catastrophic proportions", Tenable said the exploit was "the single biggest, most critical vulnerability ever", Ars Technica called it "arguably the most severe vulnerability ever" and The Washington Post said that descriptions by security professionals "border on the apocalyptic".
Ik heb in ieder geval in alle jaren nog nooit zoveel "paniek" in de tent gezien. Als het echt erg is, kan alles heel snel gaanNiks meer van gehoord omdat het allemaal wel meeviel, of niks meer van gehoord omdat het gepatcht is?
Log4Shell - Wikipedia
en.wikipedia.org