Urgent help afpersing

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn privenr is hebben heel weinig dames, en die dames ken ik en vertrouw ik volledig. Mijn privenr staat ook in hun prive telefoon bij de prive contacten omdat de deal is: mijn privenr voor hun prive nr. en mijn echte naam voor hun echte naam.
Waarom zou je uberhaupt je privenr aan een hoer geven, zeker als je meerdere nummers hebt. We geven soms mooie benamingen aan de dames, maar het blijven toch hoeren, hoe leuk en lief zo ook kunnen zijn.

Maar dit is puur een persoonlijke mening

Jammer dat je veralgemeent en blijkbaar nogal op hen neerkijkt.
@diewanderer ik kijk zeker niet op hun neer, zeker de dames die van ver weg komen, en die dit werk doen om hun kinderen te eten te geven en alsmede een toekomst. Maar er is wel een groot verschil tussen een "werkende" dame of een niet werkende dame

Ik bedoel dat er bij mij wel een duidelijke scheidslijn is van de dames die ik ontmoet tijdens het uitoefenen van mijn hobby en de dames die ik daar buiten ken en ontmoet.

Waarom zou je uberhaupt je privenr aan een hoer geven, zeker als je meerdere nummers hebt. We geven soms mooie benamingen aan de dames, maar het blijven toch hoeren, hoe leuk en lief zo ook kunnen zijn.

Maar dit is puur een persoonlijke mening
Sommigen zijn vriendinnen geworden. Ik heb ook hun privenr.... En prive en zakelijk lopen door elkaar heen. Ik heb geen zakelijk telefoonnr. Ik heb ook persoonlijk contact met mensen die ik van mijn werk Ken..... Ook mensen die mij betaald hebben voor mijn werk :)
Het maakt mij niet uit hoe ik mensen Ken en wat voor werk ze doen. Als ik iemand mag en het een goed mens is, is die persoon welkom in mijn leven.
Ik heb op een hoeren forum (😂) na een pb een keer een heel goed en waarde vol gesprek met iemand gehad. Ik Ken prive geen hoerenlopers (dat ik weet) . Ik ga hem misschien een keer uitnodigen voor een biertje.... Boeien. Waardevolle contacten kun je overal opdoen.

Sommigen zijn vriendinnen geworden. Ik heb ook hun privenr.... En prive en zakelijk lopen door elkaar heen. Ik heb geen zakelijk telefoonnr. Ik heb ook persoonlijk contact met mensen die ik van mijn werk Ken..... Ook mensen die mij betaald hebben voor mijn werk :)
Het maakt mij niet uit hoe ik mensen Ken en wat voor werk ze doen. Als ik iemand mag en het een goed mens is, is die persoon welkom in mijn leven.
Ik heb op een hoeren forum (😂) na een pb een keer een heel goed en waarde vol gesprek met iemand gehad. Ik Ken prive geen hoerenlopers (dat ik weet) . Ik ga hem misschien een keer uitnodigen voor een biertje.... Boeien. Waardevolle contacten kun je overal opdoen.
Dat is dan nog wel wat anders dan dat elke dvp bij de eerste date je nummer heeft.

Dat is dan nog wel wat anders dan dat elke dvp bij de eerste date je nummer heeft.
Klopt, ik heb maar een keer na een eerste date mijn privenr gegeven. Maar zij stuur de mij eerst die van haar. We Hadden meteen een enorme Klik. Ik heb haar vandaag nog gesproken. Superleuk meisje. En sinds een half jaar niet Meer half zo jong als ik😂
De laatste dvp die mijn nr heeft gekregen heeft er 10 jaar over gedaan.....

Jammer dat je veralgemeent en blijkbaar nogal op hen neerkijkt.
Ik snap wat Rony80 bedoelt ik vertrouw een dvp ook minder snel niet omdat ik ze haat absoluut niet ik ben notabene een hoerenloper en kan niet zonder ze. Maar mijn ervaring leert mij dat dvp's vaak liegen en bedriegen en dat is een feit. Kijk alleen maar naar dit forum en zie hoeveel slechte recensies geschreven worden over dvp's, denk je dat wij wandelaars dit zomaar doen, we doen het uit frustratie omdat we keer op keer voorgelogen en bedonderd worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap wat Rony80 bedoelt ik vertrouw een dvp ook minder snel niet omdat ik ze haat absoluut niet ik ben notabene een hoerenloper en kan niet zonder ze. Maar mijn ervaring leert mij dat dvp's vaak liegen en bedriegen en dat is een feit. Kijk alleen maar naar dit forum en zie hoeveel slechte recensies geschreven worden over dvp's, denk je dat wij wandelaars dit zomaar doen we doen het uit frustratie omdat we keer op keer voorgelogen en bedrogen worden.
je hebt overal goede en slechte mensen. Dit is een beroep waar makkelijk veel geld verdiend kan worden. Dus het trekt veel luie mensen. Lui en slecht lijken vaak op elkaar. Maar het is ook een beroep waar op neergekeken wordt, en er zijn vrouwen die iets doen wat ze niet willen doen uit liefde om hun familie te helpen. Er zijn er ook die het gewoon als een beroep zien.
De dames die ik al jaren ken vertrouw ik volledig. Die zijn netjes, maken geen misbruik, bedriegen geen klanten, en hebben niet een recensie waar wordt aangegeven dat ze de boel bedonderen.

Laatst bewerkt:
Ik vind het ook lastig om dvp's te vertrouwen.. Ze zijn toch een soort getraind om aardig te doen tegen mensen waar ze eigenlijk helemaal niks mee hebben. Beetje als bij de kapper.

Maar zeker is dat er ook tussen dvp's hele lieve eerlijke meiden bestaan.
Wel met regelmaat meegenaakt dat denkt een soort "vriendschap" met ze te hebben, en dan zijn ze plots weg zonder ook maar iets te melden. 🤔

Ik vind het ook lastig om dvp's te vertrouwen.. Ze zijn toch een soort getraind om aardig te doen tegen mensen waar ze eigenlijk helemaal niks mee hebben. Beetje als bij de kapper.

Maar zeker is dat er ook tussen dvp's hele lieve eerlijke meiden bestaan.
Wel met regelmaat meegenaakt dat denkt een soort "vriendschap" met ze te hebben, en dan zijn ze plots weg zonder ook maar iets te melden. 🤔
Als ik hier even op mag inhaken: geef nóóit je privénummer aan een kapper. Ze bellen je op de gekste tijden met de vreemdste voorstellen.

Als ik hier even op mag inhaken: geef nóóit je privénummer aan een kapper. Ze bellen je op de gekste tijden met de vreemdste voorstellen.
:ROFLMAO: Ik wordt nieuwsgierig.
Ik ga trouwens naar mannelijke kappers, bij de doublet zit een Latino kapper die kan goed knippen..... maar mijn nummer geef ik ze niet..... ik ga overigens ook veel minder vaak naar de kapper dan naar de hoeren. Ik zou geen haar overhouden.

je hebt overal goede en slechte mensen. Dit is een beroep waar makkelijk veel geld verdiend kan worden. Dus het trekt veel luie mensen. Lui en slecht lijken vaak op elkaar. Maar het is ook een beroep waar op neergekeken wordt, en er zijn vrouwen die iets doen wat ze niet willen doen uit liefde om hun familie te helpen. Er zijn er ook die het gewoon als een beroep zien.
De dames die ik al jaren ken vertrouw ik volledig. Die zijn netjes, maken geen misbruik, bedriegen geen klanten, en hebben niet een recensie waar wordt aangegeven dat ze de boel bedonderen.
Klopt er lopen ook eerlijke dames rond maar slechte ook en die verpesten het weer voor de rest. Maar pooiers, vervelende klanten, drugs, psychische problemen, spelen ook een rol. Het is een hard bestaan heb soms met ze te doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag een bericht gehad van dit nr: +31 6 44601083
Het onderwerp was fijne feestdagen.

Het leek op een bericht dat naar meerdere mensen is verstuurd. Ik heb de telefoonnummer al geblokkeerd en het bericht verwijderd, maar het leek geschreven door een 'man' en dat hij wist dat ik met een dvp van kinky heb afgesproken en dat hij alles zou delen op social media, of dat we het op zijn manier konden oplossen. Geen idee wat hij bedoeld met 'alles delen', maar ziet eruit als een dreigement van niets, dus heb de nummer maar geblokkeerd.

Heeft nog iemand zo'n bericht gehad vandaag?

Vandaag een bericht gehad van dit nr: +31 6 44601083
Het onderwerp was fijne feestdagen.

Het leek op een bericht dat naar meerdere mensen is verstuurd. Ik heb de telefoonnummer al geblokkeerd en het bericht verwijderd, maar het leek geschreven door een 'man' en dat hij wist dat ik met een dvp van kinky heb afgesproken en dat hij alles zou delen op social media, of dat we het op zijn manier konden oplossen. Geen idee wat hij bedoeld met 'alles delen', maar ziet eruit als een dreigement van niets, dus heb de nummer maar geblokkeerd.

Heeft nog iemand zo'n bericht gehad vandaag?
Belangrijker: welke dvp van Kinky zou de bron zijn, denk je?

Belangrijker: welke dvp van Kinky zou de bron zijn, denk je?
Ik heb geen idee. Ongeveer twee weken geleden heb ik een afspraak gehad met een dame, maar voor het maken van de afspraak had ik een aantal dames een appje gestuurd.

Ik ben geen regelmatige wandelaar, maar kijk altijd wel op dit forum om fakers te voorkomen, dus maak niet zomaar een afspraak.

Zelf heb ik het vermoeden dat iemand een nummer van een dame heeft overgenomen om dit soort 'geintjes' uit te halen OF een dame heeft een lijst van nummer gegeven aan iemand.

het zou zomaar kunnen dat er dames zijn die eens in de zoveel tijd een lijstje met nummers verkopen. Of misschien zelfs wel ruilen voor wat wit als ze dat gebruiken (white party ts advertenties bijvoorbeeld).

Ik heb geen idee. Ongeveer twee weken geleden heb ik een afspraak gehad met een dame, maar voor het maken van de afspraak had ik een aantal dames een appje gestuurd.

Ik ben geen regelmatige wandelaar, maar kijk altijd wel op dit forum om fakers te voorkomen, dus maak niet zomaar een afspraak.

Zelf heb ik het vermoeden dat iemand een nummer van een dame heeft overgenomen om dit soort 'geintjes' uit te halen OF een dame heeft een lijst van nummer gegeven aan iemand.
Even voor de zekerheid, was dit een TS? Want ik hoor dat dit vaak bij klanten van een TS gebeurd de laatste tijd

Als het niet meer in het dagelijks nieuws is,dan is het niks bijzonders.Zoals ik al dacht.

Overigens hoor je pas dingen in de reguliere media op het moment dat het goed fout is gegaan en niet welk werk wordt verzet om te voorkomen dat het goed fout gaat ;)

Laatst bewerkt:
Die artikelen ken ik..maar als het zo belangrijk was,dan hoorde je het wel op tv enz. Als er binnen nu en een maand verder niks gebeurt.dan was het een storm in het bekende glas. We gaan het zien

Die artikelen ken ik..maar als het zo belangrijk was,dan hoorde je het wel op tv enz. Als er binnen nu en een maand verder niks gebeurt.dan was het een storm in het bekende glas. We gaan het zien
Precies.... Hetzelfde als met het Y2k probleem. Wat zou er gebeurd zijn als al het werk om het probleem te voorkomen niet uitgevoerd zou zijn? Was het een storm in een glas water? Of zijn er toch wel grote problemen voorkomen?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan