En ook hier weer een kwast die met een kwast bewerkt is ??
Inderdaad, zouden al die Trannies denken dat wij blind zijn
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn ook hier weer een kwast die met een kwast bewerkt is ??
Nog steeds spijt dat ik die nooit heb bezocht. Weet iemand of ze ooit nog in NL komt? Ben haar de afgelopen jaren niet meer tegengekomen.Ik ken alleen Maria Pia (https://m.ashemaletube.com/model/maria-pia-497/) die heel af en toe naar Nederland komt.
Maar zoals je ziet zijn die filmpjes al 100 jaar oud en zij dus ook. Wel een geil lichaam
Ik weet dat ze ook werkt in Barcelona maar ik kan dr nergens vinden helaasā¦
Laat maar zitten, een afspraak gemaakt , en dan sta je voor de deur, is meneer niet meer thuis, vraag ik vanavond waarom ze niet thuis was vanmiddag, derect een blok op de app. Zegt genoeg denk ik, kort lontje, en kapsonesWeet iemand iets meer van deze.
party queen
Melanytromp TS beautiful latina. With perfect attributes with a good cock loaded with a lot of milk for you, hot by nature, I am very dominant, I like to party. Gold...www.kinky.nl
Laat maar zitten, een afspraak gemaakt , en dan sta je voor de deur, is meneer niet meer thuis, vraag ik vanavond waarom ze niet thuis was vanmiddag, derect een blok op de app. Zegt genoeg denk ik, kort lontje, en kapsones
Wel weer een mooi jonkie. Was vanmiddag in Amsterdam. Over de wallen maar er zit echt niks.
Daar hoef je echt niet meer heen. Ik had geen tijd om er eentje te bezoeken maar heel veel ramen met bordjes te huur. Ze wilden dat opdoeken en misschien is dat ook wel beter...
Ja alles ombouwen naar woningen waar we veel te weinig van hebben. Het was mooi weer gisteren maar het is een troosteloze bende.RDL is jammer genoeg niet meer van deze tijd. Alhoewel het wel leuk is om af en toe doorheen te lopen, gewoon voor de sfeer. Zou mij ook niet verbazen als dat op den duur gewoon verdwijnt.
Het lijkt mij wel eens leuk om met een vrouw en shemale af te spreken. Iemand daar ervaring mee?
Wat bedoel je met afspreken prive ontvangst ipv red light district?RDL is jammer genoeg niet meer van deze tijd. Alhoewel het wel leuk is om af en toe doorheen te lopen, gewoon voor de sfeer. Zou mij ook niet verbazen als dat op den duur gewoon verdwijnt.
Het lijkt mij wel eens leuk om met een vrouw en shemale af te spreken. Iemand daar ervaring mee?
Wat betreft die vrouw en shemale: er is zo'n koppel dat regelmatig op de tgirl.nl chat daarmee adverteerd. Meestal in de avonduren.RDL is jammer genoeg niet meer van deze tijd. Alhoewel het wel leuk is om af en toe doorheen te lopen, gewoon voor de sfeer. Zou mij ook niet verbazen als dat op den duur gewoon verdwijnt.
Wat bedoel je met afspreken prive ontvangst ipv red light district?
Als we de zelfde bedoelen is dat een vrouw met een travestiet die slaafs is. Vragen enorme bedragen en zien er niet uit manWat betreft die vrouw en shemale: er is zo'n koppel dat regelmatig op de tgirl.nl chat daarmee adverteerd. Meestal in de avonduren.
Die shemale heet Jolie en die is in de 20. Heeft wel degelijk borsten en die vrouw is 10 jaar ouder. Blond en een sixpack wat ik niet zo geweldig vindt. Vragen 250 voor een uur kan ik mij herinneren. Niks voor mij maar er zullen ongetwijfeld liefhebbers voor zijn.Als we de zelfde bedoelen is dat een vrouw met een travestiet die slaafs is. Vragen enorme bedragen en zien er niet uit man
Dat klopt maar ik bedoelde met zaten zoals deze maar achter de ramen dat dat leuk is voor degenen die door de raam buurten willen lopen. Want bv zoals deze zie je niet op de wallen..Beste Patrick
wat is het verschil tussen achter de ramen zitten en prive ontvangst?
Neuken is toch neuken?