Fredje020
Meubelstuk
Tattoo op been weet ik niet, wel een tattoo van een ster op dr sleutelbeen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie blonde trans die ik laatst bedoelde (naast Daisy) heet Ruby en ben daar net geweest.
aardige meid, pijpen zonder condoom en neuken afgesproken. De seks was wel oke. Pijpen was een beetje suf maar toen ze condoom om deed om te gaan neuken en ze hem toen met condoom nog ff in dr mond nam was het ineens wel erg lekker en zo. Neuken was wel oke
ik mocht haar pik niet zien of aanraken waardoor ik niwt exht helemaal in de stemming kwam en maar zei dat het zo wel goed was. Zo een andere trans bezoeken in die kleine passage bij de pisbakken. Zal zo wel mijn ervaring met haar schrijv
Bang voor Covid? Ze wilde me zoenen ?ik kom regelmatig bij Ruby, geweldig lichaam, maar ook vandaag was ze beetje voorzichtig vanwege COVID, en hield wel beetje afstand (niet uit Colombia maar Ecuador). Daisy was idd ook aanwezig, amper naar kunnen kijken ( stom natuurlijk), want haar gezicht kan je niet op foto's zien. Daisy's foto's zijn wel mooi. Je hebt geluk dat ze PZC-de dat doet ze niet snel !
Ik denk dat je eleijana bedoelt. Heeft een kinky profiel. Let wel foto's zijn van jaren terug. Ook zij heeft een anaconda voor de liefhebbers en werkt meestal zondags.Ik was nog bij Tatiana beland en best een leuke geile date gehad. Ze is bottom terwijl ze wel echt een flinke en vooral dikke paal heeft.
Ze heeft me gepijpt zonder met veel enthousiasme en soms een tandje.
Er was vanavond 1 donkere trans die ik weleens in de avond heb gezien en bezocht heb. Geen idee hoe ze heet. Derde kamer vanaf de pisbakkenpassage
Nee manIk denk dat je eleijana bedoelt. Heeft een kinky profiel. Let wel foto's zijn van jaren terug. Ook zij heeft een anaconda voor de liefhebbers en werkt meestal zondags.
Natuurlijk kan het ook een andere zijn rechts van die raam, daar staat ook een caramel bare.
ELIANA always horny
Welcome knight class of class of exclusive., i am beautiful shemale from caribbean island.. for all my clients,, please come to meausure what is really.. and i am al...www.kinky.nl
Ben ik mee eens ze ziet er uit zoals op de foto en doet lekker haar werk. 1 x bij haar geweest in Rotterdam maar houd de tijd scherp in de gaten ze zit ook veel op haar telefoon. Kan wel lkkr pijpenzij is lekker en knap hoor. Seks is niet super en er komt weinig initiatief uit. Maar ze kan wel ok pijpen…
Ze is een appje erachter aan of een belletje echt wel waard
Ze doet tegenwoordig geen pijpen zonder meer. Dan is er al helemaal niks meer aanBen ik mee eens ze ziet er uit zoals op de foto en doet lekker haar werk. 1 x bij haar geweest in Rotterdam maar houd de tijd scherp in de gaten ze zit ook veel op haar telefoon. Kan wel lkkr pijpen
Vraag aan @Fredje020 hij had haar volgens mij gecontracteerd.Iemand ervaring met deze knapperd?
Gecontracteerd of gecontacteerd, haha?Vraag aan @Fredje020 hij had haar volgens mij gecontracteerd.
Dat is Ivanna Keys aka Eva Luna, Gia en Thalia. Als ik het mij goed herinner waren de recensies over haar op hookers over het algemeen positief.Iemand ervaring met deze knapperd?
Fucking autocorrectGecontracteerd of gecontacteerd, haha?
Tietloos?Iemand ervaring met dit (tietloze) lekkertje?
Prive ontvangst met de geilste shemales in Den Bosch
Grootste aanbod van geile shemales in Den Bosch die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Ja op foto 4 lijkt ze ze te hebben maar in dr omschrijving niet….Tietloos?
Ik weet niet welke foto's jullie zien, maar ik zie toch zeker borsten op elke foto.Nee zo te zien heeft ze ze niet. Wel een goeie kont en dit zie ik wel vaker. Dat ze wel een goeie kont hebben maar nog geen boobies.
Ik ook, zeker foto 4 en 5Ik weet niet welke foto's jullie zien, maar ik zie toch zeker borsten op elke foto.
Wat heb je met ze gedaan?kent iemand onderdanige meisjes die graag keelneuken. Ik heb er 2 ontmoet, maar ze zijn helaas nooit meer teruggekeerd