Dominicanlover
Stamgast
Valt mee als je ze 'gewoon' op IG volgt dan zie je de realiteit wel.@Dominicanlover de IG modellen dames, gebruiken ook steeds vaker fotos uit het verleden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenValt mee als je ze 'gewoon' op IG volgt dan zie je de realiteit wel.@Dominicanlover de IG modellen dames, gebruiken ook steeds vaker fotos uit het verleden.
Voor selfies en andere prive foto's, uit de oude doos, misschien wel.Valt mee als je ze 'gewoon' op IG volgt dan zie je de realiteit wel.
Ik volg niemand ( uitgezonderd de dames de trap op naar boven ) want daarvoor moet je sociale media hebben en ik ben denk ik nog de enige die daar niets mee doet maar misschien moet ik daar eens mee beginnen. Ik kijk over het algemeen gewoon van een nieuwe dame de beschikbare video"s , de foto"s zijn vaak lachwekkend slecht. En ik ga ook gewoon vaak op mijn gevoel af , laat me ook zelden in de steek. Over het algemeen kun je er van uitgaan dat zodra een dame met foto"s en video"s adverteert maar alleen op de foto's het enorme geslachtsdeel te zien is dat het dan naar het rijk der fabelen kan. Ook vind ik het leuk om ervaringen van mede-liefhebbers te lezen maar dat geeft bij mij nooit een wel of niet gaan - doorslag. Ik zit nu al wel 25 jaar in de shemale-wereld en de goede ervaringen overheersen zeer boven de mindere , al heb ik ook die af en toe nog wel en dat neem ik op de koop toe eigenlijk , ik wil niet anders meerVoor selfies en andere prive foto's, uit de oude doos, misschien wel.
Realiseer je wel dat foto's uit shoots, altijd zijn opgepoetst, geretoucheerd, of whatever. Ook de belichting en de gebruikte lens en diafragma zijn bepalend. En dan heb ik het nog niet eens gehad, over andere zaken die meespelen.
Ik volg er genoeg op Insta, om een goed oordeel te kunnen vormen.
Natuurlijk is dit zo. Zeker het gebruik van een lekker filtertje doet een hoop.Voor selfies en andere prive foto's, uit de oude doos, misschien wel.
Realiseer je wel dat foto's uit shoots, altijd zijn opgepoetst, geretoucheerd, of whatever. Ook de belichting en de gebruikte lens en diafragma zijn bepalend. En dan heb ik het nog niet eens gehad, over andere zaken die meespelen.
Ik volg er genoeg op Insta, om een goed oordeel te kunnen vormen.
Dan ben je ook geen heer. De trap op, is de enige keer, wanneer je een dame niet voor laat gaan. Maar ik begrijp je wel, het geeft natuurlijk wel een heerlijk (voor)uitzichtuitgezonderd de dames de trap op naar boven
Ik heb haar een aantal jaren geleden ontmoet Knappe dame en is ook lekker dominant, zeker geen klokkijkster.iemand met haar ervaringenGoddess, kink/fetish/sm lover, prof studio, 5 DAYS
*Nederlandstalig & English*ALLEEN VIA WHATSAPP CONTACTEREN. GRAAG 1-2 UUR VOORAF INPLANNEN!Ik ga net een stapje verder. Meer dan alleen standaard. Niks is mij te...www.kinky.nl
Is zij ook aan te raden als het je eerste keer isIk heb haar een aantal jaren geleden ontmoet Knappe dame en is ook lekker dominant, zeker geen klokkijkster.
Wellicht dat ze van Griekse afkomst is maar ze praat accentloos Nederlands.
Persoonlijk geen ervaring met haar , ze is wel ontzettend knap zo te zien echter... de foto met de rechterhand om het zeer grote geslachtsdeel is al van iemand anders , die zag ik eerder deze week op twitter voorbijkomen , ik probeer even te achterhalen van wie maar zeker niet van de dame Bonny/Gaby/Agatha/blablabla die momenteel op Kinky adverteert dus dat is al bedenkelijk mijns inziens
Inderdaad allen, zij is niet degene op de foto, de persoon op de foto is een bekende Insta influencer Ahh_gataa https://instagram.com/ahh_gataa?igshid=YmMyMTA2M2Y= super slank en mooi fitness figuur, ik ben helaas ook erin getraptPersoonlijk geen ervaring met haar , ze is wel ontzettend knap zo te zien echter... de foto met de rechterhand om het zeer grote geslachtsdeel is al van iemand anders , die zag ik eerder deze week op twitter voorbijkomen , ik probeer even te achterhalen van wie maar zeker niet van de dame Bonny/Gaby/Agatha/blablabla die momenteel op Kinky adverteert dus dat is al bedenkelijk mijns inziens
Is zij ook aan te raden als het je eerste keer is
Toen ik haar bezocht hadden we ook een bdsm sessie. Ze hield heel goed in de gaten of ik het we aan kon. Dus ja, ik vermoed dat zij een veilige keuze is als het de eerste keer is.Is zij ook aan te raden als het je eerste keer is
Nou @paalslikker Agatha(etc) heeft aan je verzoek voldaan hoor. Betreffende foto is van kinky verwijderd.de foto met de rechterhand om het zeer grote geslachtsdeel is al van iemand anders , die zag ik eerder deze week op twitter voorbijkomen , ik probeer even te achterhalen van wie maar zeker niet van de dame Bonny/Gaby/Agatha/blablabla die momenteel op Kinky adverteert dus dat is al bedenkelijk mijns inziens
Echt niet Anaal.1st kijk maar op de link ze heeft nog steeds de fotos van de echte Agatha uit Brazilië , kijk maar hier https://instagram.com/ahh_gataa?igshid=YmMyMTA2M2Y= gewoon nepNou @paalslikker Agatha(etc) heeft aan je verzoek voldaan hoor. Betreffende foto is van kinky verwijderd.
@Anaal.ist , maar nog steeds zijm die foto's niet van haar. Dat is misleiding, meestal de eerste indruk op het profiel zijn de fot's.@Antonius08 De foto waar ik op doelde, staat niet meer op Kinky, niet op Instagram!
Photoshop ;-)Een gekke vraag... Ikzelf val niet op trans. Ik zie ze wel voorbij komen op Kinky. Het valt mij op dat ze over het algemeen enorme knuppels hebben waar ik wel jaloers van wordt (ben zelf gemiddeld). Hoe kan dat?? Wat gebruiken zij?...
Lijkt me anders pijnlijkPhotoshop ;-)
YesJij vraagt wat ze gebruiken...
Aangezien nu in bijna veel Europese lidstaten de LGBT community groter is geworden en men ervan bewust is dat er een potentiele markt is op sex gebied voor de liefhebbers.Ik denk dat het ook meespeelt, en dat is mijn eigen conclusie, dat sommige zich transformeren naar vrouw om gewoon veel geld te verdienen.
Wel een dure en blijvende investering maar ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal zich van jongs af aan écht meisje voelen. Het zijn er namelijk ook echt ontzettend veel.
Einig idee waarom dat via Spanje gaat?Aangezien nu in bijna veel Europese lidstaten de LGBT community groter is geworden en men ervan bewust is dat er een potentiele markt is op sex gebied voor de liefhebbers.
Verder zijn de inkomsten in €uros omgerekend in hun valuta's heel veel meer waard dus komen ze massaal hierheen via Spanje om geld te verdienen. Trouwens een chirurgische ingreep in hun land is echt goedkoop dus een kleine investering om aantrekkelijker uit te zien en goeie verdiensten te halen.
Einig idee waarom dat via Spanje gaat?
Helemaal correct , ook de Venezolaanse dames komen vrij eenvoudig Spanje in omdat ze bijna zonder uitzondering ook Colombiaans paspoort hebben en kunnen vrij eenvoudig via Spanje dan uitwaaieren door de hele Schengen-zone , dat werkt primaMakkelijker door verdragen tussen Colombia en Spanje. Brazilianen doen het meestal via Frankrijk. Italië is ook een makkelijkere route voor een visa voor sommige.
Nou , er zijn ergere dingen om naar te kijken hoor , belastingaanslagen , Sigrid Kaag om maar eens wat te noemenDan ben je ook geen heer. De trap op, is de enige keer, wanneer je een dame niet voor laat gaan. Maar ik begrijp je wel, het geeft natuurlijk wel een heerlijk (voor)uitzicht
Ik denk dat het ook meespeelt, en dat is mijn eigen conclusie, dat sommige zich transformeren naar vrouw om gewoon veel geld te verdienen.
Wel een dure en blijvende investering maar ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal zich van jongs af aan écht meisje voelen. Het zijn er namelijk ook echt ontzettend veel.
Ex-kolonies van Spanje, krijgen Visa voor een aantal maandenEinig idee waarom dat via Spanje gaat?