Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe advertentie van Mariana is inmiddels off line. Maar er is staat wel een advertentie op Kinky van een zekere Marina. De foto's van deze persoon zijn echter niet van haar maar van een van mijn favoriete t-girls: Naomy XXL: https://shemale.uk/profile/4736/naomylondon2424Horny? come to me baby, me too
Hello, my name is MARIANA, a trans girl with brown skin, thank you for visiting my page. It's my first time in Holland and I'm very excited. If it's your first time ...www.kinky.nl
Iemand ervaring met deze trans/cd?
Nu in Amsterdam!Prive ontvangst met de geilste shemales in Maastricht
Grootste aanbod van geile shemales in Maastricht die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Hier haar Kinky profiel, zeer mooie Shemale met groot gereedschap. Momenteel in Maastricht, onlangs nog iemand bij haar geweest? Ben zeer beni
1 nieuwe review op kinky, slecht.Prive ontvangst met de geilste shemales in Maastricht
Grootste aanbod van geile shemales in Maastricht die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Hier haar Kinky profiel, zeer mooie Shemale met groot gereedschap. Momenteel in Maastricht, onlangs nog iemand bij haar geweest? Ben zeer benieuwd…
1 nieuwe review op kinky, slecht.
Zo dat is snel verwijderd. Het was een negatieve review met score van 1.6Er staat geen review op Kinky
Heb de recensie gelezen. Binnen 20 minuten al buiten en dus weggegooid geld. Deze 'dame' deed (volgens die recensie) helemaal geen moeite. Geld betaald en daarna zo snel mogelijk de deur uit gewerkt, want volgende klant komt er al aan,Zo dat is snel verwijderd. Het was een negatieve review met score van 1.6
Juist. maar ik begrijp niet waarom kinky zosnel laat verwijderen zonder even na te check met de reviewer.Heb de recensie gelezen. Binnen 20 minuten al buiten en dus weggegooid geld. Deze 'dame' deed (volgens die recensie) helemaal geen moeite. Geld betaald en daarna zo snel mogelijk de deur uit gewerkt, want volgende klant komt er al aan,
Lang verhaal kort: JA.Heren vinden jullie het fijn om genomen te worden door een shemale.
Voor mij is een shemale, en vrouw met een lul. Ik vind het ook prettig als, tijdens het neuken mijn prostaat gestimuleerd wordt. Dan moet ze natuurlijk geen formaat Pinkeltje hebben. Bovendien is een echte lul, van vlees en bloed, duizend keer fijner, dan een stuk plastic of siliconen rubber, van een voorbindleuter, of een gewone dildo.Wat maakt het fjjn
Volgens mij, zal ze druk in de weer zijn geweest, met opnames voor haar docu. Overigens heeft ze in het verleden haar raamwerk op de Wallen, afgewisseld met raamwerk in Den Haag en privé ontvangst in Hillywood.Weet iemand op welke dagen Kelly van der veer werkt op de wallen? Ik loop haar steeds mis volgens mij
Wellicht als deze t-girl, zijn pruik afzet?Mag ook wel voor die prijs, maar help me even. Wat verstaat een trans onder Bisex €150 extra. Is dat voor mannen of vrouwen?
Zou ze meer top zijn en derhalve extra geld vragen, om haar te neuken? Of ze is bottom en krijgt maar met moeite haar clitje omhoog, waardoor extra kosten in haar optiek gerechtvaardigd zullen zijn.Af en toe vraag je je toch af. Een trans die extra voor anaal vraagt.
Zit nu in Maastricht maar zal waarschijnlijk snel naar Belgie verkassen.
Fuck better than your Ex
Hey babiesLooking for serious guys that want to fulfilTheir fantasy and wildest dream with an exotic transexual. let fuck your ass and mouth to point where you explo...www.kinky.nl
Vorig jaar mijn eerste prima ervaringen opgedaan, maar ook een paar waardeloze.Hebben jullie ook wel eens na een serie teleurstellende (of zelfs slechte) dates het idee dat je er maar beter mee kunt kappen? Ik wel. Tot dat moment dat je een mooie advertentie ziet, de geiligheid het overneemt van je verstand en je toch weer voor de bijl gaat. Tenminste, zo gaat het mij de laatste tijd af