Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOnderstaand artikel uit het AD, is helaas premium, dus alleen voor abonnees.Iemand bekend met deze trans sexwerker die om het leven is gebracht in het valk hotel Wassenaar?
Wel een triest verhaal!
Bij mij werkt het.Hoop dat deze link werkt,
Transgender sekswerker Briza lag dood in hotelkamer na ruzie met vriend: ‘Ze was gek, maar lief’
De vrouw die is omgebracht in een kamer van het Van der Valk Hotel in Wassenaar, is de Colombiaanse transgender sekswerker Briza (40). ,,Zij was echt een gek, maar lief persoon.”www.tubantia.nl
Inderdaad, triest verhaal..
@Spartacus61
Ik weet niet of het wel gepast is om dat nu hier te plaatsen?
Precies, mijn ervaring is als er 70 foto's op staan en op niet eentje is er tiet te zien ze er ook niet zijn , bedankt voor u komst , wij bellen , bel vooral niet zelf doei !!Te mooi om waar te zijn? Is gewoon een gozer met make-up en een pruik op.
mooi om te zien dat het gewenste bedrag al binnen isEr is een inzamelingsactie opgezet om haar een waardig afscheid te kunnen geven.
voor een volwaardig afscheid van brissa, organized by Quintin Feenstra
Bij deze zou ik graag de aandacht willen vragen voor een donatie voor de nab… Quintin Feenstra needs your support for voor een volwaardig afscheid van brissagofund.me
Iemand ervaring met deze Jackeline? Heeft een lul van 24 cm.
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/utrecht/8714365-jackelin
Foto's zien er ok uit. https://distintas.net/jackeline-brekers
Ga ik vanuit ja. Grote kans dat er meer Photoshop deskundigheid is toegepast dan de gemiddelde foto's uit advertentie's van shemale-penissen.Je ziet zelf toch hopelijk ook wel dat dat gefotoshopt is?
Zeker weten, want je ziet nergens schaduw. Zo kun je dat zien, plastik.Je ziet zelf toch hopelijk ook wel dat dat gefotoshopt is?