Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zij is lekker en knap hoor. Seks is niet super en er komt weinig initiatief uit. Maar ze kan wel ok pijpen…
Ze is een appje erachter aan of een belletje echt wel waard
Ben ik mee eens ze ziet er uit zoals op de foto en doet lekker haar werk. 1 x bij haar geweest in Rotterdam maar houd de tijd scherp in de gaten ze zit ook veel op haar telefoon. Kan wel lkkr pijpen

Wie heeft ervaring met Pamela uit Amsterdam? Deze dame ontvangt al járen en kan me niet voorstellen dat ze bij jullie niet bekend is. Op Kinky veel positieve reacties dus wel geloofwaardig maar hoor het toch liever (ook) hier. Volgens de reviews zou ze ook een vriendinnetje hebben (volgens mij dus een dame en niet een ts).

Hoor het onwijs graag, zou mijn eerste keer zijn.. Als iemand ook nog weet te melden of ze goed bottom kan zijn krijg je een dui.. eh, like.

Zegt niet zoveel hoor dat jaren ontvangen en geen recensies. De shemale met de meeste recensies op hookers en toen ze nog op de wallen werkte stonden ze in de rij Paula heeft hier geen enkele recensie. Ze wordt wel besproken maar geen recensies. Dat zou kunnen omdat de liefhebbers haar niet bezoeken of geen recensie schrijven.

Ik was nog bij Tatiana beland en best een leuke geile date gehad. Ze is bottom terwijl ze wel echt een flinke en vooral dikke paal heeft.
Ze heeft me gepijpt zonder met veel enthousiasme en soms een tandje.

Er was vanavond 1 donkere trans die ik weleens in de avond heb gezien en bezocht heb. Geen idee hoe ze heet. Derde kamer vanaf de pisbakkenpassage
Waar ontvangt deze tatiana in de Geleen?

Beetje rondkijken kwam in deze Nederlandse tegen. Lees er niks over. Iemand ervaring mee? Betalen per tikkie is ook wel een makkelijke manier.
Ik zag een tijdje terug een beoordeling van een 1.1. De belangrijkste kritiek was dat ze absoluut niet op de foto's leek, en verder was het ook dramatisch. Dankzij het waardeloze Kinky-review systeem was deze kritiek geen lang leven beschoren.

Ik zag een tijdje terug een beoordeling van een 1.1. De belangrijkste kritiek was dat ze absoluut niet op de foto's leek, en verder was het ook dramatisch. Dankzij het waardeloze Kinky-review systeem was deze kritiek geen lang leven beschoren.
O echt? Gekke is ook dat ze bij lichaamsbouw dik heeft gezet maar op de foto's is dat niet te zien. Bedankt voor de update.

Terug
Bovenaan Onderaan