Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet of ik dit bericht op de goede plek plaats, zo niet aub verplaatsen.

De buitenlandse threads zijn nu op landniveau en dat is lastig om snel de juiste informatie te vinden. Stel dat ik naar Madrid in Spanje ga, dan moet ik in de Spanje thread door vele pagina's voordat ik een tip over Madrid zie.

Een ander probleem van de lange landelijke threads is dat ca. driekwart van de berichten zijn van leden die om hulp vragen in een specifiek gebied. Meestal wordt hier niet eens antwoord op gegeven en het gevolg is dat de thread steeds onoverzichtelijker wordt

Ik denk, dit kan verbeterd worden. Namelijk door de threads per land te onderverdelen in stad. Dit zal de forumervaring sterk verbeteren. Zou het mogelijk zijn om dit te verwezenlijken? Misschien beginnen met populaire landen zoals Thailand, Spanje etc.
 
Misschien is dit niet de juiste plek, maar weet iemand of de "negeer" functie gebroken is?

Ik heb al twee mensen op "negeer" gezet aangezien ze constant met "Haha" reageren op mijn recensies. Nochtans zie ik nog steeds hun reacties en bad-faith/passief-aggressief commentaar.

Sommige mensen herken je direct als trolls.

De ene moment kan ik hun commentaar zien en dan op andere momenten zie ik ze niet meer.

Misschien iets te maken met smartphone vs. laptop?
 
Gokje, ben je op de ene wel ingelogd en op de andere niet?

Negeren is iets dat specifiek voor jouw account geldt, moet je wel ingelogd zijn.
Hartelijk bedankt voor het antwoord. Dat kan het wel zijn. Momenteel zie ik gelukkig hun commentaar niet.

Maar ik kan nog steeds hun reactie (bv. Haha of Eye-roll) zien beneden mijn posts. Ik neem aan dat dit normaal is? Hoewel als ik op de reacties klik, zie ik hun naam dan weer niet staan.

Spijtig dat "negeren" ook niet gewoon "blokkeren" is zodat ze mijn posts ook niet kunnen lezen en passief-aggresief reageren.
 
Laat het los en maak je niet druk over smilies die ze onder je posts plaatsen.
Spijtig dat "negeren" ook niet gewoon "blokkeren" is zodat ze mijn posts ook niet kunnen lezen en passief-aggresief reageren.
Dan zou iedereen die in de negeerstand staat dat ook kunnen zien, nu dus niet, dus leden kunnen wel gokken dat ze genegeerd worden, maar ze weten het niet zeker.
 
Laat het los en maak je niet druk over smilies die ze onder je posts plaatsen.

Dan zou iedereen die in de negeerstand staat dat ook kunnen zien, nu dus niet, dus leden kunnen wel gokken dat ze genegeerd worden, maar ze weten het niet zeker.
Daar zou ik oké mee zijn. Op Facebook kan je ook snel vaststellen als iemand je geblokkeerd heeft.

Nou ja, bedankt voor het antwoord. Ik zal inderdaad die smilies gewoon moeten negeren.
 
Dit is niet normaal en als ik het uitprobeer zie ik dat niet, als ik een like heb van iemand en ik negeer hem dan verdwijnt die ook onderaan mijn posts.
Beste admin,

Hartelijk bedankt om dit nog eens te vermelden. Ik heb daardoor een paar dingen geprobeerd en Ik denk dat ik het probleem gevonden heb.

1. Ik heb uitgelogd en weer ingelogd - just in case er oude cookies of zoiets waren. Dit heeft geen verschil uitgemaakt.

2. In instellingen is er een optie onder "Negeren" die ik niet had aangevinkt:

--------------------------------------------------
[] Verwijder genegeerde inhoud Indien aangevinkt, wordt de inhoud van gebruikers die u negeert volledig verwijderd.

Indien niet-aangevinkt, wordt de inhoud van gebruikers die u negeert, verborgen met een bericht dat aangeeft dat de gebruiker wordt genegeerd en een optie om de inhoud te tonen.
--------------------------------------------------

Ik heb deze instelling aangevinkt en gelukt! Ik kan de likes van genegeerde gebruikers niet meer zien. Super! Probleem opgelost. Hartelijk bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan