Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIssue is gewoon nog aanwezig
Ja dat idee had ik vanochtend vroeg wel. Maar nu is het allemaal prima en sneller dan het in tijden geweest is.Issue is gewoon nog aanwezig
Gokje, ben je op de ene wel ingelogd en op de andere niet?De ene moment kan ik hun commentaar zien en dan op andere momenten zie ik ze niet meer.
Misschien iets te maken met smartphone vs. laptop?
Hartelijk bedankt voor het antwoord. Dat kan het wel zijn. Momenteel zie ik gelukkig hun commentaar niet.Gokje, ben je op de ene wel ingelogd en op de andere niet?
Negeren is iets dat specifiek voor jouw account geldt, moet je wel ingelogd zijn.
Dan zou iedereen die in de negeerstand staat dat ook kunnen zien, nu dus niet, dus leden kunnen wel gokken dat ze genegeerd worden, maar ze weten het niet zeker.Spijtig dat "negeren" ook niet gewoon "blokkeren" is zodat ze mijn posts ook niet kunnen lezen en passief-aggresief reageren.
Daar zou ik oké mee zijn. Op Facebook kan je ook snel vaststellen als iemand je geblokkeerd heeft.Laat het los en maak je niet druk over smilies die ze onder je posts plaatsen.
Dan zou iedereen die in de negeerstand staat dat ook kunnen zien, nu dus niet, dus leden kunnen wel gokken dat ze genegeerd worden, maar ze weten het niet zeker.
Maar ik kan nog steeds hun reactie (bv. Haha of Eye-roll) zien beneden mijn posts. Ik neem aan dat dit normaal is? Hoewel als ik op de reacties klik, zie ik hun naam dan weer niet staan.
Beste admin,Dit is niet normaal en als ik het uitprobeer zie ik dat niet, als ik een like heb van iemand en ik negeer hem dan verdwijnt die ook onderaan mijn posts.
Ook bij anderen.Dat het ook bij de ander weg is bedoel je of alleen bij jezelf?
Volgens mij is dat niet mogelijk, alleen bij jezelfOok bij anderen.
Blijkbaar wordt er door sommige hiervan misbruik gemaakt
Evt via administrator ?Volgens mij is dat niet mogelijk, alleen bij jezelf
Dat heeft met Instagram te maken. Kan GR niks aan doenZijn er plannen om Instagram integratie toe te voegen als het gaat om media links?
Er worden regelmatig links gedeeld in diverse topics, zou fijn zijn als je niet iedere keer naar de Instagram app wordt verwezen.
Vraag me ook af wat voor meerwaarde dat samenvoegen heeft...roept alleen maar irritatie op..tenminste bij mij...ik kan natuurlijk niet voor andere spreken.Kan dat samenvoegen niet opgeheven worden, het begint me de keel uit te hangen dat als ik een bericht wil plaatsen dat niks met het vorige bericht te maken heeft dat het wordt samengevoegd als een bewerking van het vorige bericht en niemand krijgt er een melding van want dat is nog steeds niet opgelost