• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraag me ook af wat voor meerwaarde dat samenvoegen heeft...roept alleen maar irritatie op..tenminste bij mij...ik kan natuurlijk niet voor andere spreken.
Wat vooral vervelend is is dat als je in het tweede bericht dat wordt samengevoegd iemand citeert dan krijgt diegene daar geen melding van, zo ontdek ik soms dat iemand mij heeft geciteerd in het tweede bericht per toeval omdat ik even in het topic kijk maar krijg daar geen melding van terwijl je daar wel een melding van krijgt als het een los bericht is, het verziekt de interactie op het forum
 
Is het niet mogelijk om de tijd dat je een post kan aanpassen inkorten ?

Ik vind het nogal vervelend dat wanneer je een reactie geeft op een post ( bv 1 uur nadat het bericht gepost werd ) de oorspronkelijke poster dit bericht nog uren later kan wijzigen.

Mss kunnen de reacties gegeven voordat de post gewijzigd werd automatisch worden verwijderd ?
 
Maar even nalezen kan je toch onmiddellijk, duurt toch niet zolang. En wil je iets toevoegen kan dit later toch nog altijd in een nieuwe post .
Het stoort mij vooral dat posts gewijzigd worden nadat er een reactie op kwam, waardoor de reactie nergens meer op slaat.
Maar bon.
We gaan het hierbij laten, hetzij zo ...
 
maar er werd destijds aangeraden door de forumleiding om niet te quoten wanneer je reageert op de voorgaande post.
Ik bedoel ook dat je alleen dat stukje tekst quote waar je op reageert.
En je kunt ook reageren met @swtdisposition zodat duidelijk is op wie je reageert wanneer er een hele post verwijderd wordt.

Ik vind onnodig quoten juist vervuilend en vervelend.
Ik ook, zeker wanneer klakkeloos een heel bericht gequote wordt. Reageer je op één opmerking uit een bericht, dan voorkomt je wellicht onduidelijkheid wanneer je alleen die opmerking quote.
 
Terug
Bovenaan Onderaan