Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja dat was ik, ik heb de melding met een half oog gelezen.

Maar de geplaatst links waren toch niet de juiste dame.

Dit kan je natuurlijk ook in een pb met de topic starter bespreken.

5 links van andere dames plaatsen maakt het niet overzichtelijker.
 
Zojuist een aantal keer een serverfout gekregen, nog iemand?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240829_213844.jpg
    Screenshot_20240829_213844.jpg
    66,3 KB · Weergaven: 13
Het is de laatste tijd wel vaak mis op GR. De laatste keer was het een hardware probleem geloof ik, maar wat zou het nu weer wezen.
Hopen dat de beheerders hem snel weer op de rit hebben, dit is amper bruikbaar.
 
Er valt gewoon nog weinig te vertellen, we zitten in een soort van welles/nietes discussie met de provider over de oorzaak van de problemen. In juni toen we dezelfde problemen ervaarde lag de oplossing aan hun kant. Op dit moment lukt het wat moeilijker om ze daar opnieuw van te overtuigen. Als dat nu helemaal niet lukt moeten we overwegen om over te stappen van provider, daar komt ook het e.e.a. bij kijken dus daarbij gaan we niet over 1 nacht ijs.

Ik heb de site zojuist naar een andere omgeving gemigreerd, om de gebruikerservaring voor nu te verbeteren.., maar dat helpt vervolgens niet om de provider de oorzaak te laten vinden op de productie omgeving, want die staat nu te niksen zonder load.
 
Er valt gewoon nog weinig te vertellen, we zitten in een soort van welles/nietes discussie met de provider over de oorzaak van de problemen. In juni toen we dezelfde problemen ervaarde lag de oplossing aan hun kant. Op dit moment lukt het wat moeilijker om ze daar opnieuw van te overtuigen. Als dat nu helemaal niet lukt moeten we overwegen om over te stappen van provider, daar komt ook het e.e.a. bij kijken dus daarbij gaan we niet over 1 nacht ijs.

Ik heb de site zojuist naar een andere omgeving gemigreerd, om de gebruikerservaring voor nu te verbeteren.., maar dat helpt vervolgens niet om de provider de oorzaak te laten vinden op de productie omgeving, want die staat nu te niksen zonder load.
Op zich heb je best veel verteld, een update als deze wordt -in elk geval door mij- enorm gewaardeerd 🙏

Dank voor jullie efforts om deze site in de lucht te houden!
 
Er valt gewoon nog weinig te vertellen, we zitten in een soort van welles/nietes discussie met de provider over de oorzaak van de problemen. In juni toen we dezelfde problemen ervaarde lag de oplossing aan hun kant. Op dit moment lukt het wat moeilijker om ze daar opnieuw van te overtuigen. Als dat nu helemaal niet lukt moeten we overwegen om over te stappen van provider, daar komt ook het e.e.a. bij kijken dus daarbij gaan we niet over 1 nacht ijs.

Ik heb de site zojuist naar een andere omgeving gemigreerd, om de gebruikerservaring voor nu te verbeteren.., maar dat helpt vervolgens niet om de provider de oorzaak te laten vinden op de productie omgeving, want die staat nu te niksen zonder load.

Is het een dedicated? Toegewezen server of machine door hun?

Problemen lijken mij echt hardware gerelateerd - extreem lange wachttijden om iets te openen. Dat duidt meestal op te hoge CPU load, kapotte of semi defecte hardware, ECC bijv dat constant error correction control aan het toepassen is, of wellicht gewoon een aanval waardoor de database en dus CPU taxed raakt.

Je moet zoiets makkelijk kunnen uitvogelen - linux kent vele manieren om verbruik naar boven te toveren. Dan kan je precies zien waar het probleem ligt of waar het vandaan komt.

Maar ja - kan ook gewoon zijn omdat je een exploitant van betaalde seks (website) bent - ze anders naar je reageren en met wat minder prioriteit. Niets nieuws voor ons onder de zon! In ieder geval succes en mocht je iets nodig hebben, je kunt altijd een DM sturen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan