Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is dat toch? Je meldt je aan, en als je dan iets later terugkomt, ben je er alweer uitgegooid, terwijl je wel 'aangemeld blijven' hebt aangevinkt.
Doe ik nou wat fout of hoe zit dat?
 
Is een topicban uitdelen veel werk?
En het lijkt me geen goed idee, dan hou je misschien alleen jaknikkers over.
Denk niet dat je dan alleen ja knikkers over houd. Ligt aan hoe de dame het zou inzetten.
Semi mod privileges zou ze wel sneller in staat stellen in te grijpen wanneer een reaguurder over de schreef gaat. Het is namelijk hun topic en zij bepalen de doelpalen.
 
Het is namelijk hun topic
klopt
en zij bepalen de doelpalen.
sja, is dat zo? Volgens mij worden de doelpalen gewoon bepaald door de forumregels en niet door de topic-host. Die regels omvatten ook fatsoensnormen, dus problemen kunnen gewoon aangepakt worden.

Simpel gezegd, ik heb hier door de jaren heen leden voorbij zien komen die nogal... primair kunnen reageren, zowel heren als dames, en die ik echt geen vorm moderatie zou toevertrouwen...
 
sja, is dat zo? Volgens mij worden de doelpalen gewoon bepaald door de forumregels en niet door de topic-host. Die regels omvatten ook fatsoensnormen, dus problemen kunnen gewoon aangepakt worden.
Zeker worden de doelpalen deels bepaald door de regels. Net zoals met voetbal dingen zijn toegestaan binnen de regels en anders de var.

Wat ik wil zeggen is:
Waarom mogen de dames in notabene hun eigen topic geen scheidsrechter zijn met de mods als var ?
Dames zelf zijn zeker in hun eigen topic beter in staat te bepalen wat voor hun binnen de regels past.
 
De forumleiding is de scheidsrechter. Anders zou iedereen dat wel willen met de draden die ze zelf gestart zijn.
Lezen is blijkbaar moeilijk voor je, mijn bijdrage gaat alleen specifiek over de dames in het dames aan het woord topic.
En het is nu niet alsof de leiding hier consequent is en tijdig danwel passend. Zie oa de reactie van een mod in het topic van Lilyx op mijn verzoek topic te sluiten.
 
En het is nu niet alsof de leiding hier consequent is en tijdig danwel passend. Zie oa de reactie van een mod in het topic van Lilyx op mijn verzoek topic te sluiten.
nou ja kijk, dat is een interessant voorbeeld

ik geloof best dat de leiding niet altijd consequent of tijdig of passend handelt, ze zullen niet feilloos zijn

maar ik geloof er ook geen reet van dat Lilyx zelf consequent en tijdig en passend zou hebben gehandeld als zij moderator had kunnen spelen in haar eigen topic
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat wel daarmee de drempel om bij te dragen verlaagd wordt?

Zelfs niet ingelogd bezoekers zien overal het quick reply veld en de knop om een topic te openen.

1725747480698.png


als ze daar beginnen typen en ze drukken dan op "plaats reactie" volgt de account aanmaak procedure pas.

Volgens mij is de drempel daarmee al zo laag als kan.
 
Zelfs niet ingelogd bezoekers zien overal het quick reply veld en de knop om een topic te openen.

Bekijk bijlage 224493

als ze daar beginnen typen en ze drukken dan op "plaats reactie" volgt de account aanmaak procedure pas.

Volgens mij is de drempel daarmee al zo laag als kan.
Wel mooi dat je daarmee mijn opmerking deflect. Het interesseert me werkelijk geen ene fuck wat een random lid als topic kan starten.

Het gaat me om de dames in hun eigen topics. Is dat juist niet de meest toegevoegde waarde van dit hele forum?
 
Het Dameshoekje 'alleen lezen' voor de heren?

Ik denk dat 90% van de problemen dan meteen weg zijn. Leuke draden, zoals bijvoorbeeld Joke haar blog, slibben dan niet meer dicht en blijven on topic. Wil je er toch je ei kwijt, dan middels een citaat wat je even vraagt aan de topicstarter. Of een moderator natuurlijk.

Lijkt mij een prima vorm van passieve moderatie.
 
Het Dameshoekje 'alleen lezen' voor de heren?

Ik denk dat 90% van de problemen dan meteen weg zijn. Leuke draden, zoals bijvoorbeeld Joke haar blog, slibben dan niet meer dicht en blijven on topic. Wil je er toch je ei kwijt, dan middels een citaat wat je even vraagt aan de topicstarter. Of een moderator natuurlijk.

Lijkt mij een prima vorm van passieve moderatie.
Ik denk dat het dan vrij snel doodbloed , als dvp's gezellig met collega's zouden willen beppen kunnen ze dat makkelijk in de privéhuizen doen op slappe tijden tussen de klanten door

Ik kan niet voor alle dames spreken maar ik denk dat de meesten hier die een eigen praatgroepje hebben er toch vooral zitten om een goede solide band met goede klanten op te bouwen

Ik bedoel zomaar die zogenaamde Empress Layla liet ze vanuit Belgié naar Rotterdam komen en niet voor een vluggertje van een paar tientjes mag ik hopen voor beide partijen

Zowel hoerenlopers als Dvp's staan nou eenmaal niet bekend als de meest stabiele pilaren waar onze maatschappij op rust , ik denk dat het onvermijdelijk is dat er af en toe een uitbarsting van komt als je die groepen met elkaar mengt , moet je denk ik maar zien als collateral damage
 
Het Dameshoekje 'alleen lezen' voor de heren?

Ik denk dat 90% van de problemen dan meteen weg zijn. Leuke draden, zoals bijvoorbeeld Joke haar blog, slibben dan niet meer dicht en blijven on topic. Wil je er toch je ei kwijt, dan middels een citaat wat je even vraagt aan de topicstarter. Of een moderator natuurlijk.

Lijkt mij een prima vorm van passieve moderatie.
Bewaar me, Joke stond niet voor niets op blok bij mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan