Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenXdinc is software ontwikkelaar en helpt mee aan de ontwikkeling van veelgevraagde forum functies ;-).Xdinc, vandaag lid geworden en al meteen Administrator. (26 onzichtbare berichten en 7 Likes)
Een beetje Googlen leidt al snel naar XenForo, een commercieel platform, en Xentr.net, een Turkse website...
Is Girlreviews al overgenomen of gehacked?
Lijkt me ook prima. En dan gewoon op plek laten staan.Kan er niet bv. achter de naam komen te staan:
' tegenwoordig niet actief'?
Er ontbreekt een Delete Account optie onder Account beheer. Erger dan Facebook. ?Het kan goed dat er nog van alles ontbreekt! Laat het ons weten.
Heb je vragen? Stel ze hier!
Die benaming verandert n.a.v. het aantal postings dat je gemaakt hebt, die kun je niet zelf wijzigen.Zal er waarschijnlijk wel ergens over gekeken hebben , maar heb me al suf gezocht waar ik de term newbie kan wijzigen . ik zie bij diverse gasten andere benamingen en wil dit ook wel wijzigen maar zoals gezegd en geschreven weet ik niet hoe. iemand die helpt.
Meer recensies of berichten schrijven?Zal er waarschijnlijk wel ergens over gekeken hebben , maar heb me al suf gezocht waar ik de term newbie kan wijzigen . ik zie bij diverse gasten andere benamingen en wil dit ook wel wijzigen maar zoals gezegd en geschreven weet ik niet hoe. iemand die helpt.
Wil je een recensie schrijven bij een dame waar al een onderwerp over bestaat, of eentje over een dame waar nog geen onderwerp van bestaat?Sorry dat ik lastig doe maar kan je mij eens vanaf het startblad (zodra ik dus ingelogd ben) de diverse knoppen melden die ik achtereenvolgens moet aanvinken om tot dat blad 'meer' opties te komen en een recencie te schrijven. Ben het nog niet gewoon. Sorry voor de last. Merci hoor.
Dag heb ik toegevoegd.Ohw nice, misschien dat je het formulier nog een beetje kunt aanpassen en ook de dag kunt opnemen in het formulier, bijvoorbeeld:
Dag: maandag/dinsdag/woensdag/donderdag/vrijdag/zaterdag/zondag
en dan misschien shift veranderen in: Dagdeel
Dan kun je na verloop van tijd zien op welke dagen en dagdelen een dame werkzaam is?
De term oudgediende kun je krijgen door het al eerder genoemde topic, van de term newbie kom je af door op deze site actief te posten en bij te dragenZal er waarschijnlijk wel ergens over gekeken hebben , maar heb me al suf gezocht waar ik de term newbie kan wijzigen . ik zie bij diverse gasten andere benamingen en wil dit ook wel wijzigen maar zoals gezegd en geschreven weet ik niet hoe. iemand die helpt.
Van harte mee eens ...... zou de wereld heel veel gemakkelijker maken. Overigens mijn complimenten voor deze site!Dank voor het initiatief heren. Mag ik een kleine suggestie doen? Is het niet handiger om de volgorde vd berichten om te draaien ie, nieuwste post bovenaan? Dat bespaart de lezer het scrollen.