Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het misschien een optie om het forum 'De mooiste of lekkerste' alleen zichtbaar te maken voor leden? Leden die deze topics niet in hun overzicht willen hebben kunnen deze dan negeren. Bezoekers van onze site zien deze topics wel altijd in het berichtenoverzicht, soms best prominent aanwezig. Ik kan me zo voorstellen dat bezoekers die overwegen om lid te worden in 1e instantie geïnteresseerd zijn in recensie-, informatie- en discussietopics. En misschien kunnen denken: 'die plaatjes kan ik op internet ook wel terugvinden, daar heb ik deze site niet voor nodig' en daardoor misschien afhaken voor verder bezoek of om bijv. lid te worden.
Het is maar een gedachte die zo in me op kwam. En misschien 'storen' bezoekers zich er ook helemaal niet aan, dus als het blijft zoals nu is het mij ook goed.
Done.

Ik ben vandaag op pad geweest voor een lekkere erotische massage. Het was bij een dame thuis dus niet bij een massagesalon. Als ik een review wil schrijven, waar hoort deze dan onder? Valt het dan onder priveontvangst of is het een idee om een priveontvangssectie te maken onder de massagesalons zoals hier al is geopperd? https://www.girlsreview.nl/threads/privé-erotische-massages.1031/#post-6217
Volgens mij kun je hem best onder de massagesalons plaatsen, en dan gewoon ipv de naam van het huis noem je het "Dame", "Prive", "Plaats"

Volgens mij kun je hem best onder de massagesalons plaatsen, en dan gewoon ipv de naam van het huis noem je het "Dame", "Prive", "Plaats"

Kan de titel van Massagesalons dan vervangen worden door Massagesalons & Prive massages en dan ook weer opgesplitst naar provincie. Nu staan er alleen al over prive massages een stuk of 4 a 5 verschillende onderwerpen online. Beetje onoverzichtelijk om het zo nog terug te vinden.

Zou mooi zijn als jullie het zo kunnen inrichten. Verder is het forum perfect opgezet !

Zou dit kunnen admin?

Kan de titel van Massagesalons dan vervangen worden door Massagesalons & Prive massages en dan ook weer opgesplitst naar provincie. Nu staan er alleen al over prive massages een stuk of 4 a 5 verschillende onderwerpen online. Beetje onoverzichtelijk om het zo nog terug te vinden.

Zou mooi zijn als jullie het zo kunnen inrichten. Verder is het forum perfect opgezet !

Zou dit kunnen admin?

Het is toch al opgesplitst per provincies?

Het gaat dat de titel de lading niet dekt. Gaat alleen over massagesalons, niet over prive massages (zonder sex)

Nu krijg je overal aparte topics over prive massages. Er zijn er al 4 of 5 dat is niet overzichtelijk.

Voor het geval dat iemand het juiste subforum niet zou vinden, de titel is nu uitgebreid ;-)
Super dan kunnen de volgende topics daar ook geplaatst worden nu:

Volgens mij zijn dat allemaal (muv recensie chanel) wie heeft ervaring met of waar vind ik topics, en die horen gewoon in het subforum Wie heeft ervaring met/ Waar vind ik...

De recensies zelf horen vervolgens in het subforum Massagesalons en Privemassage per provincie.

Misschien een optie om deze twee samen te voegen ?

Hoe stel je weer in om nieuwste bericht boven aan te hebben ipv van eerste bericht?
Dat ondersteund het forum niet, helaas voor diegene die daar de voorkeur aan geven.
is het mogelijk de meldingenlijst te wissen?
Nee, na 4 dagen worden gelezen meldingen automatisch gewist maar er bestaat geen knopje om dit handmatig te forceren.

Dan is dat ook weer automatisch aangezet. Ik ben 100% zeker dat ik dat uitgezet had.
Op 7 juli heb jij deze instellingen gewijzigd, maar je hebt het Volgen van inhoud op Ja gezet, niet op Nee.
1628180624424.png

Terug
Bovenaan Onderaan