Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik mis nog iets belangrijks bij de recensies: de beschrijving van het uiterlijk van de dame.
Nu lees ik wel van alles over het bezoek (duur, kosten, shift, extra's, afkomst) maar niets over het uiterlijk van de dame.
Als de recensist het uiterlijk niet in de vrije tekst beschrijft, dan blijft het uiterlijk dus volledig onbekend.
Het zou fijn zijn als je het uiterlijk ook kon toelichten in het recensieformulier, net zoals ooit op een andere site...:sneaky:
Denk daarbij aan de lengte, kleur haar, lichaamsbouw, cupmaat, enz.
Ik heb al meerdere interessante nieuwe recensies gelezen, maar ik weet alleen wat de dames doen en heb geen idee hoe ze eruit zien.
Ik zie dat het recensieformulier nu is aangevuld met opties over het uiterlijk van de dame, top! (y)

N.a.v. bovenstaand bericht over toegevoegde beoordelingsmogelijkheden bij recensies van de dames , heb ik deze toegevoegd bij de door mij gestarte recensie topics.

Tevens de vraag of het mogelijk is om eventueel ook toe te voegen bij beoordelingen/recensies :

_ rimmen bij sexwerker of kontlikken bij sexwerker . Kontlikken bij klant is wel beschikbaar

- haarkleur bruin/zwart
zwart beschouw ik als "diep" zwart , maar ik zie toch regelmatig dames die een veel lichtere tint zwart haar hebben.....
Er is wel keuze mogelijk "anders" , maar dan blijft het nog gissen wat de kleur haar is ....

- donker blond geldt hetzelfde voor.

Ik weet het , Perfect is moeilijk , zo niet onmogelijk

Tevens de vraag of het mogelijk is om eventueel ook toe te voegen bij beoordelingen/recensies :

_ rimmen bij sexwerker of kontlikken bij sexwerker . Kontlikken bij klant is wel beschikbaar
Hier sluit ik me bij aan! Een van mijn favoriete bezigheden ?
Op hookers kon je dat de laatste jaren ook niet meer kwijt, in een vroegere versie van het formulier stond het er wel volgens mij.

Verdeel Den Haag raamprostitutie in twee subfora voor de Doubletstraat en Geleenstraat.
Er is sprake van een significant verschil in aanbod van type dames en vraag van klanten.

Twee problemen:
- mij valt nu op, dat ik soms geen melding krijg, als er in een door mij geabonneerde thread nieuwe berichten zijn.
Dat probleem was bekent bij hookers.
Hier dus nu ook!?

- ik heb nu herhaaldelijk geprobeerd om foto's van een thread naar een andere te kopiëren. Dit omdat ik dacht, dat die daar ook goed zou passen (bv. Lingerie - High Heels of Benen - pussy's). Maar wat is het geval? Ik krijg bij de poging een gekopieerde foto te plaatsen de melding dat het bestand te groot is! Een kopie vanuit dit forum! Hoe kan dat nu?

Onder de mooiste of de lekkerste zijn nu twee dubbelingen: squirten en donkere dames (het laatste een vergissing van mij, kon toen niet onmiddellijk zien dat mijn onderwerp aangemaakt was).
Wmb. kunnen deze telkens samen gevoegd worden.

Twee problemen:
- mij valt nu op, dat ik soms geen melding krijg, als er in een door mij geabonneerde thread nieuwe berichten zijn.
Dat probleem was bekent bij hookers.
Hier dus nu ook!?

- ik heb nu herhaaldelijk geprobeerd om foto's van een thread naar een andere te kopiëren. Dit omdat ik dacht, dat die daar ook goed zou passen (bv. Lingerie - High Heels of Benen - pussy's). Maar wat is het geval? Ik krijg bij de poging een gekopieerde foto te plaatsen de melding dat het bestand te groot is! Een kopie vanuit dit forum! Hoe kan dat nu?
Hier kun je al je gevolgde topics zien,

en daar staat ook bij of ze wel/geen e-mailnotificatie sturen.

Goede vraag, maar dat is sowieso vrij onvriendelijk voor de server want dan zou ie hetzelfde bestand 2 x moeten hosten. Je kunt in dat geval beter de url van de afbeelding in het ene topic kopieren en dan via Afbeelding invoegen (Ctrl + P of het knopje in de balk) en dan "op url" toevoegen aan het andere topic.
1626557639352.png

is het ook mogelijk om in een topic ook nog onderverdelingen te maken?
bv topic Thailand en in dit topic de volgende keuzes
Thailand algemene info/reisinfo
Bangkok
Pattaya
Phuket
Koh Samui
Hua Hin/Cha Am
Koh Chang
andere regios

dit zou volgens mij iets overzichtelijker zijn
kan iemand mij hiermee helpen?of is dit nogal ingewikkeld/niet nodig?

mvg ben

is het ook mogelijk om in een topic ook nog onderverdelingen te maken?
bv topic Thailand en in dit topic de volgende keuzes
Thailand algemene info/reisinfo
Bangkok
Pattaya
Phuket
Koh Samui
Hua Hin/Cha Am
Koh Chang
andere regios

dit zou volgens mij iets overzichtelijker zijn
kan iemand mij hiermee helpen?of is dit nogal ingewikkeld/niet nodig?

mvg ben

Zo druk is het niet nog niet in het Azie subforum of het thailand algemeen topic. Mocht het daar storm gaan lopen is een eigen Thailand subforum uiteraard een optie.

Terug
Bovenaan Onderaan