Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet vergeten dat je dan altijd moet neuken zonder condoom bij de hoeren, anders wordt je verbannen op het forum ...Hoe sluit je je aan bij het nzc forum ?
Waarschijnlijk klik je per ongeluk de reclame aan.Zou Girlsreview.nl kunnen ophouden met telkens als ik inlog met een andere site, automatisch, op de proppen te komen. Heel vervelend, of ben ik de enige die dat aan de hand heeft?
Niks daarvan, gebeurt telkens als ik wachtwoord wil invullen.Waarschijnlijk klik je per ongeluk de reclame aan.
Als je de reclame opzij "swipet", dan verschijnt er een kruisje en kan je 'm sluiten voor het inloggen.
Misschien is het handig als je de situatie iets beter uitlegt, al dan niet ondersteund door screenshots.Niks daarvan, gebeurt telkens als ik wachtwoord wil invullen.
Wat Vanderlinden wil zeggen is:Simpel: iedere keer als ik mijn box voor het wachtwoord aanraak, opent zich een website (meestal om te gokken).
Duidelijk @Vanderlindemedia
Dus je bijdrage even samenvattend:
"scan malware plugin ublock browser origin popups invasieve dns adguard".
Nu begrijpt @siouxA het wel
... Succes
Het verwijderen van system32 is ook een goeie oplossingHoofdpartitie van windows moet nog geformatteerd worden. Beter zou zijn zelfs een low level format gevolgd met defragmentatie.
Internet kabel afknippen - kan er ook niets meer misgaan. Succes!
Is geen ad . Zie foto (nu wel 2de resultaat)Waarschijnlijk zie je google ads boven het daadwerkelijke resultaat.
Installeer Ublock op je browser (https://ublockorigin.com/ ) en je hebt die reclame niet meer.