Waarom zou je die negeren als je toch nooit in dat subforum komt?Ik negeer een aantal mensen die hier alleen zitten om elke dag foto's te posten in 'De lekkerste…' topics.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom zou je die negeren als je toch nooit in dat subforum komt?Ik negeer een aantal mensen die hier alleen zitten om elke dag foto's te posten in 'De lekkerste…' topics.
Dikke zever weer.
Jouw blik is zo patriarchaal.
In jouw simplistische wereld [...]
Wat een onzinnig seksisme.
Ga je schamen, serieus.
Daarbij is jouw mening archaïsch seksistisch en bekrompen.
Nog bedankt daarvoorJe moet ze het dus zo gemakkelijk mogelijk maken, dan is de kans op succes het grootst
inderdaad, en mijn ervaring is dat je altijd een reactie terug krijgt van de Admin.En dan nog iets, als je echt iets aan de admin wil voorleggen dan is een PB veel effectiever dan een publieke discussie, zo is mijn ervaring
Wie zegt dat? Ik hoef alleen niet elke dag 20 topics voorbij te zien komen van iemand die er elke dag nieuwe plaatjes in post, maar verder geen andere bijdrages doet in andere forums.Waarom zou je die negeren als je toch nooit in dat subforum komt?
precies, dat heb ik ook gedaan en met mij velen anderen.Ik snap niet wat je probleem nu is. Zet die hele hap op negeren en het is klaar.
Absoluut nietLeden zullen zich geremd voelen een negatieve recensie te plaatsen bij een dame die al een positieve recensie heeft van een moderator.
Ik kan me goed voorstellen dat het voor mensen een hogere drempel is om in een discussie tegen een moderator/forumleiding in te gaan. Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je je ook maar enigszins geremd zou voelen om een eigen onafhankelijke recensie te plaatsen.Met afzonderlijke wandelaccounts en moderatoraccounts voorkom je de schijn van belangenverstrengeling.
Je voorkomt ook misverstanden bij disciplinaire maatregelen.
Een moderatoraccount weegt zwaarder bij een recensie dan een gewone wandelaccount.
Leden zullen zich geremd voelen een negatieve recensie te plaatsen bij een dame die al een positieve recensie heeft van een moderator.
Waarom zou een review van mij belangrijker zijn dan van een ander lid?Een moderatoraccount weegt zwaarder bij een recensie dan een gewone wandelaccount.
Moderators zijn de vlaggendragers van een forum. Zowel zichtbaar, als achter de schermen.Waarom zou een review van mij belangrijker zijn dan van een ander lid?
Bij een conflict over een dame kan de partijdigheid van de moderator in twijfel getrokken worden, indien de moderator daar zelf eerder een positieve of negatieve recensie over geschreven heeft.Zolang een review niet een regelrecht reclame praatje is of totale onzin, dan zal je mij niet horen.
Is transparantie dan net niet niet beter en duidelijker? Of vind je dat moderators eigenlijk gewoon geen recensies mogen schrijven? Want ander account of niet, het blijft dezelfde persoon natuurlijk.Bij een conflict over een dame kan de partijdigheid van de moderator in twijfel getrokken worden, indien de moderator daar zelf eerder een positieve of negatieve recensie over geschreven heeft.