Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLijkt mij niet interessant toch om te weten wie jou negeert. Je kan ook gewoon de berichten van iemand niet lezen of niet op reageren. Dan negeer je die persoon ook.Maar dan zie je niet wie jou negeert toch?
ging mij erom dat in de originele vraag van Bernardus hij ook vroeg hoe je kan zien wie je negeertLijkt mij niet interessant toch om te weten wie jou negeert. Je kan ook gewoon de berichten van iemand niet lezen of niet op reageren. Dan negeer je die persoon ook.
Tsja... waarom makkelijk doen... als moeilijk ook kan?Paats dan een recensie op de daarvoor bestemde plaats en link ernaar in WHEM.
Klopt, maar ik kan dat niet weten. Nu weet ik het doordat het normaal niet had gekund.Nee, want als je ze niet op negeren had gezet, had het ook gekund, want dan stonden jouw berichten niet direct na elkaar.
Nee iets van een uur. Nou ja, prima allemaal, waar we al druk mee kunnen zijn hé Ik loop de stal nog even door.Of er zat 24 uur tussen de 2 posts
Ja maar het is wel een probleem dat je geen melding krijgt als iemand je heeft geciteerd, ik zie het nu soms per toeval omdat ik in een topic kijk en dan kan ik antwoord geven, normaal gesproken krijg je een melding als iemand je heeft geciteerd, als het wordt samengevoegd met het vorige bericht dus niet, een soort bug oid
Bericht 2 even als testZal ik naar kijken.
Je kan me inhuren voor 5 euro per berichtEn weer kan ik een bericht niet plaatsen in Den Haag Algemeen omdat het laatste bericht van mij is
Probeer nog maar eens. Zou moeten werken.Bericht 1
Bericht 2 even als test
waarschijnlijk krijg je nu geen melding van een geciteerd bericht
Bericht 2 melding geciteerd berichtProbeer nog maar eens. Zou moeten werken.