Dit bedoelde ik, @MrSmith zocht ditEnige manier om nu nog zaken terug te vinden is via https://web.archive.org/web/20230000000000*/www.hookers.nl .
Helemaal nietDat zei ik toch slimmerik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit bedoelde ik, @MrSmith zocht ditEnige manier om nu nog zaken terug te vinden is via https://web.archive.org/web/20230000000000*/www.hookers.nl .
Helemaal nietDat zei ik toch slimmerik
Nee, deze badge zal eerstdaags verdwijnen omdat het nut nu 2,5 jaar na het sluiten van Hookers.nl eigenlijk weg is. Inmiddels heeft iedereen ruim de tijd gehad om zichzelf op GR te bewijzen.
Zijn jullie wijzigingen aan het doen, dit krijg ik nu op pc
Bekijk bijlage 148237Bekijk bijlage 148237
Heel mooi, maar mag ik een kleine suggestie doen? Een wat minder felle kleur rood voor die badge. Nu valt het een beetje uit de toon bij de rest van de pagina. Het lijkt wel een foutmelding als je het vanuit je ooghoek ziet.De oudgediende badge is met ingang van vandaag verdwenen, daarvoor in de plaats is de forumpionier badge gekomen welke is toegekend aan alle GR-leden die zich in de eerste maand na de oprichting hebben geregistreerd.
Ik heb anders al glasvezel. Alleen laatste stuk is nog draadloos.En dat ligt aan @Wallie64
Overigens vind ik het wel meevallen.
Mwoah, ik zou zeggen alleen de likes tellen bij de posts die ook tellen.Ze moeten de berichten en like's teller laten vervallen,en alleen een teller voor recensie's.
Ja, dat werd destijds ook voorgesteld toen het meetellen van de vieze plaatjes werd afgeschaft.Mwoah, ik zou zeggen alleen de likes tellen bij de posts die ook tellen.
Het gaat vandaag een stuk beterGaan eea onderzoeken!
Verkeerde topic Ik denk niet dat @admin btb's doet, en al zeker niet met tongzoenen. Misschien best vragen in het massage subforum.Misschien een domme vraag maar als ik een btb of een nuru massage "doe", is dat dan ook met tongzoenen?
DankjewelVerkeerde topic Ik denk niet dat @admin btb's doet, en al zeker niet met tongzoenen. Misschien best vragen in het massage subforum.