Denk dat ik gewoon te snel ben.
Geen idee van de doorlooptijd.
Geen idee van de doorlooptijd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerener wordt geen melding verstuurd als nieuw bericht dus niemand ziet het tweede bericht
Ik heb nu dus mijn vorige bericht verwijderd omdat het anders wordt samengevoegd met iets wat ik helemaal niet wil
Gebruikersgemak, maar in de praktijk merk ik nu dat het toch anders uitpakt, zoals hier, in mijn vorige bericht gaf ik antwoord op TheGuy maar mijn bericht over samenvoegen wil ik daar niet hebben, daar loop ik nu dus tegen aan(die uit gebruikersgemak dan maar voorstelt om samen te voegen ipv gewoon verbieden te posten zolang je nog kunt bewerken)
Ik vraag me toch af, als de forumleiding echt geen dubbele posts wilt hebben, waarom kan men het dan niet gewoon opnemen in de forumregels? Sommige fora doen dat, andere fora staan het gewoon tot. Voordat deze automatisering gebeurde waren mensen die dubbel posten en netjes de verplichte regels hebben gelezen zich van geen kwaad bewust, terwijl het blijkbaar wel iets was wat mods werk opleverde.(die uit gebruikersgemak dan maar voorstelt om samen te voegen ipv gewoon verbieden te posten zolang je nog kunt bewerken)
Ik vraag me toch af, als de forumleiding echt geen dubbele posts wilt hebben, waarom kan men het dan niet gewoon opnemen in de forumregels? Sommige fora doen dat, andere fora staan het gewoon tot. Voordat deze automatisering gebeurde waren mensen die dubbel posten en netjes de verplichte regels hebben gelezen zich van geen kwaad bewust, terwijl het blijkbaar wel iets was wat mods werk opleverde.
Haha, sorry. Ik zag ook overal zoveel dubbele posts staan dat het normaal begon te lijken.Heb je de forumregels eens bekeken?
Dan gaan we het voortaan zo doen, dat is inderdaad de beste optie, eerste bericht verwijderen en opnieuw citeren en posten incl. het tweede bericht en duidelijk maken dat het een 'apart' bericht is los van het geciteerde eerste bericht met antwoord, dat is geen probleemAls ik je goed begrijp vind jij dat je het in één bericht niet over meerdere zaken kunt hebben? Volgens mij had dit zo prima gekund, desnoods had je je eerste bericht verwijderd en theguy opnieuw gequote In je nieuwe bericht als je vreesde dat je bewerking niet zou worden opgemerkt.
Ja, en nu wil ik dus in Den Haag Algemeen een bericht plaatsen, maar het laatste bericht is door mij van gisteren.Dat is algemene forum etiquette, je gaat niet 5 aparte posts onder elkaar plaatsen als je 5 eerdere posters wilt citeren, dat doe je gewoon netjes in één post en je kunt elk stukje eerst citeren, reageren en de volgende citeren.
Als ik je goed begrijp vind jij dat je het in één bericht niet over meerdere zaken kunt hebben? Volgens mij had dit zo prima gekund, desnoods had je je eerste bericht verwijderd en theguy opnieuw gequote In je nieuwe bericht als je vreesde dat je bewerking niet zou worden opgemerkt.
Bekijk bijlage 137955
Daar liep ik ook tegenaan, de enige optie is nu je eerste bericht verwijderen en opnieuw posten samen met je nieuwe post zodat er weer een melding van een nieuwe post wordt verstuurd en zorgen dat het niet onsamenhangend wordt, maar het wordt wel lastig allemaal nu als het even rustig is in een topicJa, en nu wil ik dus in Den Haag Algemeen een bericht plaatsen, maar het laatste bericht is door mij van gisteren.
Samenvoegen is echt onzin.
Dan is dat bij jou persoonlijk aangepast maar in jouw geval is dat ook noodzakelijk in Den Haag algemeen, anders is het niet meer te doenEdit: ik zie trouwens dat mijn bericht nu wel geplaatst is zonder samenvoeging.
Daar liep ik ook tegenaan, de enige optie is nu je eerste bericht verwijderen en opnieuw posten samen met je nieuwe post zodat er weer een melding van een nieuwe post wordt verstuurd en zorgen dat het niet onsamenhangend wordt, maar het wordt wel lastig allemaal nu als het even rustig is in een topic
Dan is dat bij jou persoonlijk aangepast maar in jouw geval is dat ook noodzakelijk in Den Haag algemeen, anders is het niet meer te doen
Ja ben ik het mee eens en niet 20 foto's in een onderwerp en al helemaal niet met 5 of 6 vrouwen. De bovenste vind ik leuk en de onderste niet. Moet ik het nu toch liken. Dat soort dilemma's krijg je dan.Helaas geldt dit nu ook voor het plaatsen van foto in "De mooiste of lekkerste". Daar zou het wel handig zijn wanneer er één dame in een post staat.
Jep ik ook, beetje irritant. Wil ik twee dingen posten die niets met elkaar van doen hebben, maar wel in hetzelfde topic, maar beter niet in 1 post, moet ik een poosje wachten totdat dat kan@admin
Ik loop er nu weer tegenaan als ik twee berichten in Den Haag Algemeen wil plaatsen, behoorlijk irritant.
24 uur of totdat er een andere post van een ander achter komt, dat zal zo wel gebeurenmoet ik een poosje wachten totdat dat kan
Wil ik twee dingen posten die niets met elkaar van doen hebben, maar wel in hetzelfde topic
Ja dat klopt, 1 van de 2 is dan inderdaad niet offtopic. En de andere ook niet.Is een van de twee dingen dan niet offtopic?
Ik vind het ook nog steeds onhandig als ik iemand heb geciteerd en het tweede bericht is niet voor diegene bestemd, dan moet je daar dus uitleg bij gaan geven
Maar dan zie je niet wie jou negeert toch?Klik op account details, dan "mijn profiel" en dan "over mij".