Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is misschien een open deur intrappen. Als je je telefoon even liggend houdt, dan staan de paginaopties onder én bovenaan de draden. Combineer dat met de rode 'home en end' knoppen en we zijn er.

WAAAT hahahaha okey; bedankt voor het deur intrappen I guess want dit triggerde mij om voor het eerst deze site op die manier op mijn telefoon te bekijken (geloof het of niet; de telefoon 'normaal' houden vind ik het meest logisch / praktisch voor lezen). En idd wat blijkt; DAN kan je wel ook bovenin van pagina switchen...switch je terug naar 'normaal vasthouden' dan switched die optie ook weer gewoon weg...opmerkelijk net donkere magie hahaha wou ff noten dat die 'eenvoudig pagina veranderen functie' voor mij ook best standaard bovenin zichtbaar zou mogen zijn, maar tot die tijd is dit de snelste optie ;)

De hartjes i.v.m. valentijn vind ik toch maar irritant (sorry :)). Zo is het ook niet echt meer discreet te lezen op de trein bijvoorbeeld. Misschien de volgende keer gewoon de banner veranderen i.p.v. iets dat de hele pagina bedekt?

Ik heb zogenaamde "volgers". Opvallend is dat dit veelal mensen zijn die geen berichten posten. Nu heb ik op "negeren" gedrukt bij deze personen.
Maar is er ook een optie dat ze me niet meer kunnen volgen?

Liefst wil ik geen volgers.

Weet niet of deze vraag al gesteld is en verneem graag de mogelijkheden en bijbehorende menupaden om zaken uit te schakelen.

De hartjes i.v.m. valentijn vind ik toch maar irritant (sorry :)). Zo is het ook niet echt meer discreet te lezen op de trein bijvoorbeeld. Misschien de volgende keer gewoon de banner veranderen i.p.v. iets dat de hele pagina bedekt?
Dankje voor de feedback, nemen we mee. (je weet dat ze elke feestdag opnieuw uit te schakelen zijn via je voorkeuren he?).

Ik heb zogenaamde "volgers". Opvallend is dat dit veelal mensen zijn die geen berichten posten. Nu heb ik op "negeren" gedrukt bij deze personen.
Maar is er ook een optie dat ze me niet meer kunnen volgen?

Liefst wil ik geen volgers.

Weet niet of deze vraag al gesteld is en verneem graag de mogelijkheden en bijbehorende menupaden om zaken uit te schakelen.
Volgers uitschakelen is helaas niet mogelijk, dmv negeren zul jij hun eventuele berichten niet meer zien, verder heeft dat geen effect. Is het bezwaarlijk dat als lezers jouw recensies of berichten goed vinden of in dezelfde gebieden dames bezoeken ze graag op de hoogte blijven van jouw tips?

Toevallig viel mij net op bij het maken van een recensie dat het alleen mogelijk is om bij de categorie Origine te kiezen voor Europa voor West-Europees of Oost-Europees. Bij mij ging het om een dame uit Spanje, nu ligt dit in Zuid-Europa maar deze optie is er dus niet. Net als de optie Noord-Europa.
Volgens de website van het CBS echter:
  • Noord-Europa: Denemarken, Zweden, Finland.
  • West-Europa: Ierland, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk, Slovenië.
  • Oost-Europa: Litouwen, Estland, Letland, Polen, Tsjechië, Slovakije Hongarije, Roemenië, Bulgarije.
  • Zuid-Europa: Griekenland, Italië, Spanje, Portugal, Cyprus, Malta.
Zou het een optie zijn deze toe te voegen? Of valt Spanje hier op GR onder West-Europa?

Iets vergelijkbaars is dat je ook enkel Zuid Amerikaans kunt kiezen. Nu vind ik het zelf geen probleem om alle latinas daar dan maar onder te scharen en dvp uit de VS en Canada zullen zeldzaam zijn, maar helemaal kloppen doet het niet.

Volgers uitschakelen is helaas niet mogelijk, dmv negeren zul jij hun eventuele berichten niet meer zien, verder heeft dat geen effect. Is het bezwaarlijk dat als lezers jouw recensies of berichten goed vinden of in dezelfde gebieden dames bezoeken ze graag op de hoogte blijven van jouw tips?
Elk bericht dat ik post, kan door iedereen gelezen worden. Dat is niet het probleem.

Het probleem is dat ik enkele volgers heb die zich of zeer vers aangemeld hebben en mij dan volgen of dat het volgers zijn die zelf nauwelijks tot geen enkel (!) bericht hebben geplaatst. Als het om volgers gaat die zelf ook posten, vind ik het geen probleem. Maar het gaat me om van die vreemde volgers.

Een wandelaar volgen, vind ik zowiezo een vreemde zaak. Dat ze berichten omtrent een bepaalde DVP / item willen volgen, dat kan ik begrijpen. Maar een wandelaar? Het forum is juist bedoeld om de meningen van vele wandelaars te lezen, niet die van een enkeling. Dat is volgens mij de grootste fout die men kan maken: zich baseren op de visie van één persoon. Smaken verschillen, dus door juist niet 1 persoon te volgen maar om alles te lezen over een bepaalde dame / item kom je verder en tot betere wandelingen.

Ik opteer graag voor een optie waarbij ik volgers uit kan schakelen, zodat ze me niet kunnen volgen. En een optie dat ik door niemand te volgen ben.

Onlangs schreef een medewandelaar al dat hij vaak persoonlijke berichten kreeg van leden die zeer nieuw waren en/of geen berichten hadden gepost met allerlei vragen. Ik vind dat hetzelfde. Van die rare dingen willen velen - denk ik - niets mee te maken hebben. Kreeg onlangs ook zulke rare berichten. Of ik een bepaalde DVP kende. Ik ken haar niet. Volgende vraag die ik kreeg: wie kent ze wel? Terwijl er een aanzienlijk aantal recensies van de dame op de site staan, waarvan geen enkele van mij...... En die persoon volgt mij.

Een wandelaar volgen, vind ik zowiezo een vreemde zaak. Dat ze berichten omtrent een bepaalde DVP / item willen volgen, dat kan ik begrijpen. Maar een wandelaar? Het forum is juist bedoeld om de meningen van vele wandelaars te lezen, niet die van een enkeling. Dat is volgens mij de grootste fout die men kan maken: zich baseren op de visie van één persoon.
Dat zie ik anders. Als je een mede-wandelaar kent van wie je weet dat zijn smaak overeenkomt met de jouwe, kun je door die persoon te volgen juist nieuwe DVP's vinden die waarschijnlijk ook naar jouw smaak zijn.

Er is serieus geen onderwerp waarover nog normaal met elkaar gesproken kan worden.
Het Marco Borsato topic is het volgende bewijs.

De truc is nu dat mij verweten wordt dat ik net zo idioot ben.

Maar de toon en manier waarop in het Corona en Borsato topic met elkaar gesproken wordt tart iedere normale omgangsvorm.

Blijkbaar maakt dat niet uit, want je moet toch alles tegen elkaar kunnen zeggen?

Ik denk dat daar grenzen aan zijn en dat die grenzen wel zo ongeveer bereikt zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan