Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beetje off topic... en waarschijnlijk een domme vraag maar vroeg het me af. Zag laatst daT hookers niet meer werkt en ontdekte deze site gelukkig. Kwam hier veel oude bekende namen tegen. Is het mogelijk je acc van hookers hierheen te verplaatsen en zo ja hoe?

Alvast bedankt
Hey The fishermen , ouwe verhalenschrijver : welkom !
Heb je zeker lang over gedaan om Girls Review te ontdekken.

Hookers heeft niks , naks , noks met deze site te maken. Dus..... helemaal opnieuw beginnen jongen en je kan wel oude recensies hier kopieëren als je die nog hebt.
Anders een paar 'oude' recensies hier herschrijven. Zou helemaal leuk zijn als je een paar topics start van nog onbeschreven dames.

Er is veel te lezen voor je , dus het wordt een lange nacht : veel leesplezie .

Laatst bewerkt:
Bij accountinstellingen en dan Negeren, kun je zien welke leden, forums en onderwerpen je negeert.

Bij Volgen kun je alleen zien welke leden je volgt. Het zou handig zijn om te kunnen zien welke onderwerpen je volgt. Als dat ergens anders zit hoor ik het graag, ik heb het niet kunnen vinden.

@Gandalf the Grey ,

Als je naar 'menu' gaat krijg je de onder de streep staande tekst. Indien je echter minder weergaven ziet , klik dan op het "vinkje" bij forum om meer 'tekst' te openen. Hoppa nu verschijnen meerdere mogelijkheden waaronder 'gevolgde onderwerpen'.

=======================================

Menu

Gandalf the Grey

• Home

• Forums

• Nieuwe berichten

• Vind onderwerpen

• Jouw onderwerpen

• Onderwerpen met jouw berichten

• Onbeantwoorde onderwerpen

• Volgen

• Gevolgde onderwerpen

• Gevolgde forums

• Genegeerd

• Genegeerde onderwerpen

• Genegeerde forums

• Zoek forums

• Markeer forums als gelezen

• Wat is er nieuw

• Leden

Profiel

Meldingen

Instellingen

Laatst bewerkt:
Het is vast al eens ergens gevraagd en al beantwoord, maar ik kan het niet zo snel vinden:
Hoe maak ik een recensie aan als een dame al een recensie heeft en ik er eentje aan wil toevoegen? Dus incl. sterren en duimpjes en bedragen.
Dank!

@De fleppendeflepper Dank je. Dat is waarschijnlijk op een mobiel? Ik zit op een PC, daar heb ik die mogelijkheden niet

@admin Kan het bekijken welke onderwerpen je volgt toegevoegd worden als je niet op een mobiel zit?

EDIT laat maar, alsnog gevonden, het zit in de balk bovenin
En nog wat meer als je op je gebruikersnaam tikt.

Laatst bewerkt:
@Aart Nouveau
Dat kan toch al lang Paulus2? Net even geprobeerd met mijn mobiel in een willekeurige recensiedraad. Op opties geklikt en het recensieformulier is er.

Wat meer orde in de rubriek 'op zoek' zou heel erg fijn zijn. Op het moment zie je door de bomen het bos niet meer. Iedereen met een vraag (veel nieuwe leden) start een heel nieuw topic. Ik heb het al aangekaart over de reeks topics over dames die anaal doen en hoop dat daar serieus over nagedacht wordt. Als iedereen eerst even zou kijken of er al een algemeen topic is dat aansluit op zijn vraag dan houden we het overzichtelijk.

Bij het aanklikken van een link of soms gewoon bij scrollen door de topics van "De mooiste of lekkerste" (alleen daar!) krijg ik met enige regelmaat de volgende soort meldingen waarbij de tekst na uploads/ uiteraard varieert:
"Schadelijke site geblokkeerd!
U probeert toegang te krijgen tot:
Deze webpagina is een bekende schadelijke webpagina. Het is uiterst raadzaam deze pagina NIET te bezoeken."

Een euvel waar ik op Hookers ook vaak tegen aan liep ... In het overzicht is te zien dat een subforum ongelezen berichten bevat. Ga je naar dat subforum: geen ongelezen berichten.

Soms helpt de knop "Markeer als gelezen", soms niet.

Bij het aanklikken van een link of soms gewoon bij scrollen door de topics van "De mooiste of lekkerste" (alleen daar!) krijg ik met enige regelmaat de volgende soort meldingen waarbij de tekst na uploads/ uiteraard varieert:
"Schadelijke site geblokkeerd!
U probeert toegang te krijgen tot:
Deze webpagina is een bekende schadelijke webpagina. Het is uiterst raadzaam deze pagina NIET te bezoeken."
Zo'n site gebruikt geen https, maar http.
Zolang je geen transacties verricht (koop, betaling, inschrijving, inloggen) en zo'n website alleen maar 'leest' en er niet 'schrijft' is er m.i. weinig aan de hand.

"Het grote verschil tussen deze twee zit in het versleutelen van de gegevens die verstuurd worden. Iemand die gegevensstromen kan onderscheppen, kan bij http zien wat er wordt verstuurd. Bij https zijn deze gegevens versleuteld en kunnen de gegevens niet worden ontcijferd Hierdoor worden de gegevens die worden verstuurd via https op een veilige manier overgedragen".

Ik vind het schrikbarend hoe vaak het gebeurt dat recensies worden gemaakt zonder voorvoegsel recensie en/of recensieformulier.
Lees aub eerst even hoe dat moet!

Overigens zou het handiger zijn als er bij het aanmaken van het voorvoegsel.recensie een recensieformulier zou volgen en vice versa.
Ik weet niet of dat valt te realiseren? @admin

Laatst bewerkt:
hey mensen, top deze site. Jammer dat ik te laat was om mijn hookers naam te claimen want nu sta ik nog als newbie..
anyway: is het mogelijk / kan het mogelijk gemaakt worden om op # sterren in recensies te zoeken?
ik ben nogal van het TZ; kan ik dan bv zoeken naar recensies met minimaal 4 sterren TZ? dat zou een top feature zijn!

Wat voor nut heeft het voorvoegsel "Recensie" eigenlijk? Als het correct geplaatst is staat het toch al in een recensieforum, dus het zou toch al een recensie moeten zijn?

Dit is wel een beetje waar he; net snel gekeken de eerste pagina van een aantal subforums waren allemaal overduidelijk recensies...zelfs al had er niet overal recensie voorgestaan :D

Het is louter gekoppeld aan het aantal berichten dat je geplaatst hebt, je begint als Newbie.
  • 0-24 Newbie
  • 25-99 Meeloper
  • 100-249 Vaste klant
  • 250-999 Stamgast
  • 1000 Meubelstuk
Dus ik ben nu 75 berichten lang een "meeloper" :oops: correctie, na "plaats reactie" nog 74. Inderdaad niet de mooiste Geuzennaam. Stimuleert wel om actief te participeren. Misschien is dat het doel van de admins? 🤔

Ik ben soms benieuwd naar het aantal weergaven van een topic, maar dit aantal wordt dan niet goed getoond. Probleem doet zich voor in elke browser, venster vergroten/verkleinen heeft geen effect en uitzoomen ook niet. Ik denk dat deze kolom wat breder moet. Dit probleem geldt trouwens ook onder Wat is er nieuw.

Schermafbeelding 2022-03-28 om 08.32.02.png

Bij mij op de desktop wordt dat topic correct weergegeven. 20K staat er. Windows 10 met Mozilla Firefox als browser. Scherm is 16x9 verhouding full HD.
Kijk je soms op een telefoon / tablet?

Ik heb geloof ik wel een probleem gevonden met het toevoegen van recensies aan bestaande topics.
Als het topic al wel get "recensie" voorvoegsel heeft, krijg je inderdaad het recensieformulier als je op de "Meer Opties" klikt.

Heeft het topic dat voorvoegsel niet, dan krijg je dus ook geen recensieformulier.

Beetje vervelend, want nu kan ik deze "wie heeft ervaring met" in een recensie-subforum niet van echte recensie voorzien...

Terug
Bovenaan Onderaan