Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is inderdaad al eerder gesuggereerd.
Dat is niet alleen handig voor raamwandelaars en het zou helpen als er meer recensieformulieren worden ingevuld en als ervaringen in een recensietopic worden gedeeld ipv in een "wie heeft ervaring met " topic.

Ik zie dat bij invullen van een recensieformulier in een topic dat al eerder een recensie had er nu gegevens van dat eerdere formulier worden overgenomen. Op zich handig, dan hoef je "Oosteuropees", "Cup C", en al die andere algemene info niet opnieuw in te typen.
Minder handig is dat er nu te veel wordt overgenomen: handelingen + bijbehorende sterretjes, dag/dagdeel, prijs worden ook gekopieerd uit de vorige recensie. Die zouden niet meegenomen moeten worden.

Ik zie dat bij invullen van een recensieformulier in een topic dat al eerder een recensie had er nu gegevens van dat eerdere formulier worden overgenomen. Op zich handig, dan hoef je "Oosteuropees", "Cup C", en al die andere algemene info niet opnieuw in te typen.
Minder handig is dat er nu te veel wordt overgenomen: handelingen + bijbehorende sterretjes, dag/dagdeel, prijs worden ook gekopieerd uit de vorige recensie. Die zouden niet meegenomen moeten worden.

Volgens mij is dat een cache dingetje, want dat is geen feature 😂

Zet 'm op de buglist 🤓

Volgens mij is dat een cache dingetje, want dat is geen feature 😂
Hm, zou kunnen natuurlijk :unsure:
Als het geen feature is, zou dat het misschien kunnen worden? Bij hookers waren de algemene gegevens bij een nieuwe recensie altijd al vooringevuld (overgenomen van de recensies ervóór neem ik aan).

Dat ervaar ik ook.

Zo lang je een bericht kan wijzigen, kan je het ook schrappen. Vroeger was het 24u, maar nu nog 1u denk ik.

Onder je bericht, naast 'Rapporteer ' op de drie ... klikken en dan Verwijder (op de phone):
1643131757843.png

Of gewoon op 'Verwijderen' op een breed scherm:

1643131659765.png

Laatst bewerkt:
Van mij zou het onderscheid tussen topics die je kan lezen als je bent ingelogd vs als je niet ben ingelogd (of gast bent) wel mogen verdwijnen...krijg nu steeds updates op me telefoon (wat handig is) die ik niet kan openen omdat ik daarop niet ben ingelogd (wat ik minder handig vind)...

Uiteraard kan je gwn inloggen op je telefoon, maar aangezien je toch in 3 tellen kan registreren begrijp ik niet zo goed waarom dit deel is afgeschermd.

Op de desktop versie staat (bij mij) de pagina nummers zowel boven als onderaan de pagina; wat super handig is!
Op mijn mobiel echter alleen onder; wat btj irritant is...zeker voor lange treads; moet je eerst flink naar benenden swipen...weet niet of dit aan mijn telefoon ligt, maar nouja als niet zou dat imo wel een verbetering zijn (wil meestal tenslotte naar de laatste pagina en hoe sneller hoe beter)

Is het mogelijk bij de smiley-icons een met bv. 2 vraagtekens in de ogen of alleen een groot vraagteken toe te voegen?
Soms zijn bijdragen gewoon niet duidelijk en dat zou je op die manier makkelijk aan kunnen geven.

En nu worden in recensiesubforums ook vaak niet-recensies geplaatst.

Persoonlijk vond ik 1 van de meest waardeloze dingen @ Hookers dat 'ze' op gegeven moment alle post die niet letterlijk een recensie waren (met voetjes) begonnen te verwijderen...van mij hoeft dat dus echt niet; general chatter als maar enigszins gerelateerd ad dame kan mi vaak net zo goed blijven staan...dat vind ik dus echt VEEL beter hier hoe het momenteel gaat; wil je het niet lezen dan doe je dat niet, wil je alleen recensies -met sterretjes- lezen dan scan je daarop; goed genoeg voor mij.

Als we dat hier gaan doen @Dagan , dan wordt het binnen no-time één onoverzichtelijke zooi.

Natuurlijk je hebt gelijk dat je niet moet lezen wat je niet wilt lezen. Aan de andere kant, een lid die iets snel wil vinden zoekt zich dan een ongeluk. Leden zoeken sowieso slecht. Wat je dan krijgt zijn meerdere draden over dezelfde Dame.

We hebben nu een net zo goed leesbaar forum als Hookers ook was. Laten we dat zo houden.

ik weet niet of het al geopperd is, ik kon et al zoekend nie vinden... maar is het een idee om nieuwe leden pas na een serieuze reactie op een bestaand topic of recensie een vraag te laten stellen? Ik word helemaal gallisch van die lui die te beroerd zijn de regels te lezen, dan vaak een post plaatsen zonder logische titel en dan alleen maar vragen uit eigen belang en nooit een fatsoenlijke bijdrage leveren. .

Nieuwe leden (of, waarom niet, alle leden) via een pagina laten gaan waar de recensieregels uitgebreid worden uitgelegd samen met waar een vraag mag worden gesteld*, en waar ze dan op 'OK' of zo moeten klikken, alvorens te kunnen posten.
Of nieuwe leden moeten eerst bv. 5 posts maken voor ze een topic kunnen starten (natuurlijk gaat dit voor een lawine aan vragen 'Hoe start ik een topic?' in de Tips&Vragen pagina zorgen).
(edit: misschien ook even uitleggen hoe je een pagina omlaag scrolt, hoe je de Search functie gebruikt,...)

Laatst bewerkt:
De hoeveelheid mensen die het logischer vinden om een nieuw topic te starten dan om ff de naam van een dame in de zoekbalk in te vullen is wel een tikkeltje hoog :p

That being said...heel snel (5-10sec want moet rennen nu)_ zoekend naar regels of iets van algemeen schrijven over hoe werkt het niet...vond ik het niet meteen...dat ligt of aan mijn ogen of kan wellicht iets beter

Dat staat bij "achter de schermen " in een aantal sticky threads.

LOL vraag me niet hoe ik hier dan ooit ben aanbeland, maar dat is nu net een titel die ik dus nooit zou hebben aangeklikt :D

Dus ja denk ook wel dat iig de sticky met regels en review best wel (ook) ergens anders geplaatst kan worden, zodat meer mensen het makkelijk (kunnen) vinden ;)

Het is misschien een open deur intrappen. Als je je telefoon even liggend houdt, dan staan de paginaopties onder én bovenaan de draden. Combineer dat met de rode 'home en end' knoppen en we zijn er.

Terug
Bovenaan Onderaan