Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik klik op nieuwe berichten krijg ik lijsten met Recensies ook uit België. Ik wandel nooit in België. Is er een manier hoe ik het Belgische wandelgedeelte van dit forum uitzet? Ik bedoel niet om alle Belgische gebruikers uit te zetten. Ik heb Antwerpen op negeren staan, toch zie ik posts uit Antwerpen in de nieuwe berichten.

Laatst bewerkt:
Als ik klik op nieuwe berichten krijg ik lijsten met Recensies ook uit België. Ik wandel nooit in België. Is er een manier hoe ik het Belgische wandelgedeelte van dit forum uitzet? Ik bedoel niet om alle Belgische gebruikers uit te zetten. Ik heb Antwerpen op negeren staan, toch zie ik posts uit Antwerpen in de nieuwe berichten.
Dit kan niet zo zijn.., je hebt momenteel raamprostitutie antwerpen op negeren staan, en in de nieuwe berichten zijn er vervolgens geen topics uit dat subforum zichtbaar. (wel natuurlijk uit clubs & privehuizen antwerpen, priveontvangst antwerpen, massagesalons antwerpen want deze subforums heb je allemaal (nog) niet genegeerd.

Nee, je blijft op de home pagina zien dat er nieuwe berichten zijn. Vind dat ook vervelend genegeerd is genegeerd.
Heb labeltje nieuw achter een subforum op het forumoverzicht staat inderdaad los van de negeerfunctie en valt niet te onderdrukken.

t kan niet zo zijn.., je hebt momenteel raamprostitutie antwerpen op negeren staan, en in de nieuwe berichten zijn er vervolgens geen topics uit dat subforum zichtbaar. (wel natuurlijk uit clubs & privehuizen antwerpen, priveontvangst antwerpen, massagesalons antwerpen want deze subforums heb je allemaal (nog) niet genegeerd.

Hartelijk dank @admin ik denk dat het euvel was en nu is opgelost.

Dit kan niet zo zijn.., je hebt momenteel raamprostitutie antwerpen op negeren staan, en in de nieuwe berichten zijn er vervolgens geen topics uit dat subforum zichtbaar. (wel natuurlijk uit clubs & privehuizen antwerpen, priveontvangst antwerpen, massagesalons antwerpen want deze subforums heb je allemaal (nog) niet genegeerd.
Hartelijk dank @admin ik denk dat het euvel was en nu is opgelost.

Waarschijnlijk een onaardige opmerking waarvoor excuses. Is er een manier om die vallede sneeuw uit te zetten? Ik kan de posts niet goed meer lezen. Ik gebruik firefox browser en ik zoek een setting play animatie oid

Waarschijnlijk een onaardige opmerking waarvoor excuses. Is er een manier om die vallede sneeuw uit te zetten? Ik kan de posts niet goed meer lezen. Ik gebruik firefox browser en ik zoek een setting play animatie oid
Als het je forumgebruik echt dusdanig beperkt dan kun je het uitschakelen via Voorkeuren -> Feestdag effecten uitschakelen.

Ik zie inderdaad dat die regel nu grijs is.
Ik weet niet wat dat betekent? Of dat die optie nu altijd aan of juist altijd uit staat?
Ik wil dat ik hier leden kan blokkeren danwel dat er pro-actief gemodereerd wordt op het verwijderen van trollen.
Erg vermoeiend allemaal.

Alleen dit

Bijlagen

• IMG_20211226_151937.jpg
    IMG_20211226_151937.jpg
    173,8 KB · Weergaven: 50
Nu je het zegt: die grijze regel is alleen een toelichting op het eerste vinkje.
Misschien is het een bug?
Hoe dan ook, ik wil de mogelijkheid hebben om mijn berichten niet leesbaar te maken voor personen die mijn berichten alleen misbruiken om vervelend op te reageren. En daar zijn twee methodes voor: de beste is om dat soort lui als @admin aan te spreken en in uiteindelijk (na volharding) te blokkeren, de tweede methode is dat je zelf als deelnemer die mensen buiten je 'op maat gesneden' forum kunt houden wat tot nu toe mogelijk was.
Misschien valt het mee en is er niks veranderd. Ik hoor graag uitleg.

Het wederzijds negeren heb ik inderdaad net moeten uitschakelen nadat er een aantal praktische en een aantal technische problemen uit voort vloeiden.

Op een forum, blijkt het in tegenstelling tot op andere platforms waarbij je sowieso alleen met vrienden of volgers te maken hebt namelijk niet haalbaar.

Het meest doorslaggevende probleem was het volgende, het kan namelijk niet zo zijn dat iemand een recensietopic niet kan vinden omdat deze gestart is door iemand die hem negeert, waardoor hij vervolgens een nieuw topic aanmaakt, wat weer door een moderator wordt samengevoegd en de schrijver van de betreffende recensie z'n eigen recensie vervolgens niet meer kan lezen.

Het blijft uiteraard gewoon mogelijk om leden waarvan jij geen berichten meer wilt zien weg te filteren d.m.v. negeren.

Duidelijk, de trollen krijgen hier hun zin. Iemand die recensies plaatst moet maar gedogen dat anderen hem kunnen trollen zonder dat hij daar iets tegen kan doen. Mensen die geen topic kunnen lezen dat door mij gestart is zijn sowieso niet geïnteresseerd in recensies, behalve dan om stompzinnige opmerkingen te maken. Anders zou ik ze namelijk niet negeren. Alsof @Patrick Was naar Marina van DS toe mag van zijn vriendin.
Ik neem voorlopig even vakantie. Ben er echt meer dan klaar mee.

Het meest doorslaggevende probleem was het volgende, het kan namelijk niet zo zijn dat iemand een recensietopic niet kan vinden omdat deze gestart is door iemand die hem negeert, waardoor hij vervolgens een nieuw topic aanmaakt, wat weer door een moderator wordt samengevoegd en de schrijver van de betreffende recensie z'n eigen recensie vervolgens niet meer kan lezen.
Een probleem is m.i. dat "negeren" te veel verbergt.

Bij instellen van: negeer gebruiker X met optie: Verwijder genegeerde inhoud niet aangevinkt (Indien niet-aangevinkt, wordt de inhoud van gebruikers die u negeert, verborgen met een bericht dat aangeeft dat de gebruiker wordt genegeerd en een optie om de inhoud te tonen) worden door genegeerde gebruikers gestarte topics compleet verborgen. Posts van genegeerde gebruikers in andere topics zijn weg en zichtbaar te maken met een linkje "toon genegeerde inhoud". Maar het is niet duidelijk zichtbaar of er genegeerde inhoud is en waar die dan staat. Het is wel duidelijk als genegeerde inhoud geciteerd wordt: dan zie je een blokje tekst op de juiste plaats, met verborgen inhoud.

Beter zou zijn: genegeerde inhoud die niet verwijderd is altijd laten zien in de vorm van een blokje op de juiste plaats met: hier staat genegeerde inhoud. Zoals al gebeurt met geciteerde tekst van genegeerde gebruikers. Dus een topic dat door een genegeerde gebruiker gestart is zou dan zichtbaar zijn, met op de plaats van de posts van de genegeerde gebruiker een blokje met: klik hier om genegeerde tekst te tonen.

Of de forumsoftware dit toelaat weet ik niet.

Laatst bewerkt:
Voorheen kon die persoon die jij had genegeerd ,jou berichten niet lezen,dus ook niet reageren op jou,nu wel en dat is gewoon niet prettig,ik voorspel dat dit uit de hand gaat lopen. En ik lees inderdaad geen berichten van iemand die ik genegeerd heb,totaal geen behoefte aan wat die persoon schrijft.Ik wil ook niet een scherm zien waarop je ziet dat hij heeft gereageerd,

Wie is nu weer Marina van DS? Ach ja mensen die het niet met jou eens zijn of je niet aanbidden zijn blijkbaar trollen. Het is hier niet de grote Krolse Kater show. Men beschuldigen van trollen en geen recensies schrijven is niet alleen kinderachtig maar ook hufterig.Ook een manier om iemand weg te krijgen. Jouw dieptepunt was daarin toch wel dat je op citygirls ging klagen over de moderatie hier. Dat is wel heel erg onder de gordel. Nee ik ben niet geintereseerd in jouw recensies want ik heb andere interesses en schreeft daar ook recensies en ervaringen over.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan