Is het mogelijk van bij de dark mode de transparantie van het bovenste deel af te zetten ? Nu lopen daar soms 2 teksten door elkaar door de transparantie, en dit is wat verwarrend bij momenten.
Fixed!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs het mogelijk van bij de dark mode de transparantie van het bovenste deel af te zetten ? Nu lopen daar soms 2 teksten door elkaar door de transparantie, en dit is wat verwarrend bij momenten.
Zie ik het goed dat er nu ook reclame onderaan de pagina komt als je laatste post leest? Vind dat heel storend werd net supporter om dat te vermijden
Nog nadat ik heb gepost?Bij mij ook zichtbaar.
Onderaan de meldingen staat "toon alles" dan zie je idd tot 4 dagen terug.Voorheen kon ik volgens mij ook mijn oudere meldingen zien. Gelijk aan de 'toon oudere berichten' optie. Is dit een bug, komt het omdat ik altijd op m'n mobiel kijk of?
Ik zie het tot 6 dagen terug (dinsdag?). Is het mogelijk dit tot 14 dagen ofzo te verlengen? Ben even minder actief geweest maar had wel berichten gezien in mijn meldingen die ik had bewaard voor later, o.a. een tag van iemand. Of er is er een andere manier om dit nog te kunnen inzien?Onderaan de meldingen staat "toon alles" dan zie je idd tot 4 dagen terug.
Het is meer als hulpmiddel en die iedereen zelf kan aan of uitvinken. Maar bewerkelijk is het wel ja. Anderzijds komt het wel het gemak ten goede. Hoeveel recensietopics verwijzen inmiddels al naar dames die er al maanden niet zijn..Lijkt me erg onhandig, zowel bij vertrek als terugkomst moet iemand het melden maar dan moet bovendien de @admin nog iets aanpassen.
Natuurlijk, dat is de enige manier waarop het geautomatiseerd te tellen zou zijn.Maar dan tenminste alleen als er ook een recensieformulier is ingevuld, want dat gebeurt nog veel en veel te weinig.
Ben ik het mee eens, Ik vind ook het bedrag altijd een interessante ik heb zo mijn budget en soms lees ik dan een recensie en dan blijkt ze heel veel te vragen.Dat is ook al eerder gesuggereerd.
Overigens vind ik dat er nog veel te weinig recensieformulieren worden ingevuld bij de recensies.
Dat klopt wel maar vaak wordt er een link bijgevoegd en daar staat alles al in. Je zou dan in een recensie kunnen bevestigen dat klopt of niet. Bij raamdames is het zeker handig hoewel velen dit al in de recensie zetten. Formulier vindt ik wel makkelijk.Ben ik het mee eens, Ik vind ook het bedrag altijd een interessante ik heb zo mijn budget en soms lees ik dan een recensie en dan blijkt ze heel veel te vragen.
Ik vind het wel makkelijk en overzichtelijk. Je ziet in één oogopslag welke services beschikbaar zijn en wat de prijzen zijn.Zijn die recensieformulieren belangrijk? Ik heb het wel braaf ingevuld. Vaak is een geschreven recensie wel voldoende. Kan me voorstellen bij niet adverterende dames dat dat handig is. Maar zijn er bv al recensies met formulier waarin de dame wordt beschreven dan is het toch niet meer nodig omdat nogmaals te doen?
Alsof iedereen van een bepaalde leeftijd hetzelfde is. In saunaclubs ook vaak genoeg gehoord dat veel oudere klanten enorm kritisch zijn op de service e.d., terwijl een jongere bezoeker gewoon een lekker wijf wil pompen.Misschien al eens gevraagd en zou niet verplicht in te vullen of zichtbaar moeten zijn maar ik zou het handig vinden als de leeftijd van van degene die iets post bij zijn aantal likes en posts zou staan. Gewoon omdat dit al een goede aanwijzing kan zijn hoe je een recensie moet lezen. Jongere mannen zullen nu meestal heftiger in bed zijn dat wat oudere, bedaarde, mannen…
Ik zeg niet dat leeftijd alles bepalend is maar een mogelijke richtlijn, en met wat jezelf daaronder schrijft bevestig je dit ook…Alsof iedereen van een bepaalde leeftijd hetzelfde is. In saunaclubs ook vaak genoeg gehoord dat veel oudere klanten enorm kritisch zijn op de service e.d., terwijl een jongere bezoeker gewoon een lekker wijf wil pompen.
Ik zeg niet dat leeftijd alles bepalend is maar een mogelijke richtlijn, en met wat jezelf daaronder schrijft bevestig je dit ook…
dat was ook mijn idee. er hangt al meta data aan posts met een recensie. dus het is "alleen" die data optellen per account en toevoegen.Natuurlijk, dat is de enige manier waarop het geautomatiseerd te tellen zou zijn.
Alle posts van lid X waar een recensieformulier aan hangt, dat moet vrij simpel uit de database te halen zijn.
Dat op een nette manier in de forumsoftware verwerken zal wel even moeite kosten, waarschijnlijk geen standaardfunctionaliteit.