Ja, dat bedoel ik, maar dan een instelling voor het hele forum en voor altijd. Bij Hookers was die mogelijkheid er. Dit sorteert volgend mij alleen de topics en niet de berichten in de topics.Lees eens een paar berichten terug, bedoel je dat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, dat bedoel ik, maar dan een instelling voor het hele forum en voor altijd. Bij Hookers was die mogelijkheid er. Dit sorteert volgend mij alleen de topics en niet de berichten in de topics.Lees eens een paar berichten terug, bedoel je dat?
Ik bedoel binnen een post. Dus als je de berichten van een dvp bekijkt zou het mooi zijn als je deze andersom kan sorteren
Nee, dit gaat altijd in chronologische volgorde.
leuk gevonden al moeten we daar inderdaad niet te zwaar aan tillen . Vind het wel spijtig dat diegene die dagelijks pakken foto's posten bijna onmiddellijk stamgast of meubelstuk worden terwijl die foto's op zich toch niet veel bijdragen aan het beoogde doel van deze site " namelijk elkaar info doorspelen "over de bezochte dames , huizen en dergelijke meer. Pas op , ik heb op zich niets tegen die foto's want er zijn daar wel mooie bij en je kan ze ook makkelijk links laten liggen als het je niets zegt. ok het zijn berichten maar om daaruit dan te concluderen dat het betreffende lid een waardevolle medewandelaar is ??????? misschien ook een pure recensie teller in het leven roepen .Misschien: 'Aardig op weg' ipv 'Meeloper'
Verder vooral niet te zwaar opnemen. Sommigen hebben heel veel berichten maar weinig te melden en anderen weinig berichten met veel waardevols.
Deze begrijp ik niet. Thuisontvangst is een vorm van privéontvangst, dus wordt al door die term gedekt. 'Privé-/thuisontvangst' (aan elkaar) is dus deels dubbelop.Kan de rubriek 'priveontvangst' niet veranderd worden in 'prive/thuis ontvangst'? Of iets dergelijks..
Aangezien priveontvangst ook in vergunde locaties kan plaatsvinden als iemand zelf de moeite neemt om een advertentie te plaatsen?
Dat moet je ook aan een echte kruikenzeiker vragenThuisprostitutie is in Tilburg niet vergunningsplichtig, dus toegestaan. Wel gelden voorwaarden als: thuiswerk moet in de eigen woning plaatsvinden. De verdiensten zijn alleen voor de sekswerker en er mag geen overlast zijn voor de buurt.
Er is landelijke wetgeving in de maak waarin staat dat alle sekswerkers in de toekomst verplicht een vergunning moeten aanvragen. Algemeen wordt gevreesd dat veel sekswerkers, ook thuiswerkers, dit niet zullen doen omdat ze dan niet meer (relatief) anoniem kunnen werken. Met als gevolg dat deze groep in de illegaliteit verdwijnt.
In Tilburg zijn raam- en straatprostitutie niet toegestaan.
Yep inderdaad,het mag in Tilburg. Weer wat geleerd.
Ik had het over ontsporen niet over bevallen. Bovendien is het wel zo dat als je een topic sluit dit nog wel te lezen is. Kan een volgende gebruiker die er behoefte aan heeft een nieuw topic starten.Daar heb je gelijk in, maar ik geef slechts mijn mening.
Het lijkt me niet goed, omdat iemand dan een onderwerp kan starten en weer verwijderen als de reacties hem niet bevallen.
Dat klinkt alsof de topicstarter de "eigenaar" is van het topic. Zo zie ik het niet. De topicstarter geeft het startschot en vanaf dat moment is het topic algemeen bezit. Eens dat topics sluiten aan moderatoren voorbehouden moet blijven.Kan het mogelijk worden gemaakt dat starters van een topic (geen recensies) zelf ook het topic weer kunnen afsluiten?
Kan het mogelijk worden gemaakt dat starters van een topic (geen recensies) zelf ook het topic weer kunnen afsluiten?
Ik zie regelmatig topics die totaal ontsporen en werkelijk niets meer te maken hebben met wat de starter beoogde. Ik kan mij zo voorstellen dat de topic starter dan het liefst zo'n topic afsluit.
Kun je me een screenshotje sturen?Als ik tweestapsverificatie aanzet, zie ik in de Authy-app het logo van Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls. Enig idee hoe dat zit?
Ik ben bang van niet. Het is om veiligheidsredenen niet mogelijk om screenshots te maken van de Authy-app.Kun je me een screenshotje sturen?
Geef je toch een andere geboortedatum in hetzelfde jaar opOp het moment lijkt het niet mogelijk om je leeftijd te tonen zonder tevens je exacte geboortedatum weg te geven. Dat laatste doe ik toch liever niet. Zou dat veranderd kunnen worden?
Alleen de beheerder kan je geboortedatum aanpassen als je die eenmaal hebt ingevuld. Ook zoiets raars. ?Geef je toch een andere geboortedatum in hetzelfde jaar op