@Aart Nouveau
Als je daarna iets wil laten wijzigen of verwijderen kan je de rapporteerknop gebruiken.
Als je daarna iets wil laten wijzigen of verwijderen kan je de rapporteerknop gebruiken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAha, kwam natuurlijk doordat de onderwerpen al gevolgd werden voordat ik de instelling aangepast had.Als je op volg drukt,krijg je dit scherm.Heb je ze beide aangevinkt.
Ik wist helemaal niet dat die kon. Dacht dat je alleen onderwerpen kon volgen. Hoe kan je nu zien wie je volgen? En hoe mensen die jou volgen inderdaad weigeren. Vind ik ook een belangrijke vraag.Hoe kom je van volgers af?
Op hookers kon je een verzoek tot gevolgd worden accepteren of weigeren.
Op GR kan kennelijk iedereen zomaar volgen.
En je komt er niet vanaf.
Ik heb de vraag gesteld aan admin via pm maar helaas geen reactie.
Ik zie die mogelijkheid nergens hellraiser666. Wellicht helpt het als je ze negeert, maar het hokje 'remove ignored content' niet aanvinkt.Ga naar je profiel en klik op "over mij" dan zie je wie jou volgt.
Je krijgt een melding als iemand je begint te volgen, maar je hebt er geen zeggenschap over, vooraf noch achteraf.
Als ik bij mijzelf op die waarderingsscore druk, dan zie ik slechts een lijst met gekregen likes. @admin , zou jij meer duidelijkheid willen geven?@groentje1970
Haha, het komt niet vaak voor dat ik jou wat kan leren, met dank aan @hellraiser666 , maar heb een schermprintje gemaakt
Gevonden, bedankt Paulus2.@groentje1970
Haha, het komt niet vaak voor dat ik jou wat kan leren, met dank aan @hellraiser666 , maar heb een schermprintje gemaakt
Hoe kom je van volgers af?
Op hookers kon je een verzoek tot gevolgd worden accepteren of weigeren.
Op GR kan kennelijk iedereen zomaar volgen.
En je komt er niet vanaf.
Ik heb de vraag gesteld aan admin via pm maar helaas geen reactie.
Als je een bepaalde gebruiker negeert, kun je kiezen tussen: content van diegene helemaal laten verdwijnen, of alleen verbergen met een optie om per geval te tonen.
Maar in het tweede geval blijven topics die door een genegeerde gebruiker gestart zijn compleet verborgen, inclusief antwoorden van niet genegeerde gebruikers, terwijl ik die graag wel zou willen zien.
Ik weet niet of dit in het backend aan te passen is? Dat bij een door een genegeerde gebruiker gestart topic de eerste post verborgen is (en eventuele latere van die persoon ook) maar posts van anderen gewoon zichtbaar blijven?
Vreemd toch. Iemand anders kan beslissen wat ik al of niet te lezen krijg.We hebben wat gesleuteld aan het negeren, daardoor is nu ook wederzijds negeren de standaard, dat wil zeggen dat als jij iemand negeert, hij jouw berichten voortaan ook niet meer kan lezen. Gestarte topics door genegeerde personen blijven echter onzichtbaar als je hebt gekozen voor het verwijderen van genegeerde inhoud. Kies je voor alleen verbergen dan staat onderaan de forumlijst een knop om óók genegeerde gebruikers' hun onderwerpen te tonen.
Ik bedoel binnen een post. Dus als je de berichten van een dvp bekijkt zou het mooi zijn als je deze andersom kan sorteren