Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het recensieformulier kan alleen vanaf cup C "fake" aangevinkt worden.
Er zijn echter ook dames met kleinere neptieten.
Graag ook bij cup A en B de mogelijkheid om fake aan te vinken.

Voor mij een belangrijke eigenschap, want ik bezoek geen dames met neptieten. Enorme afknapper.

Als je een bepaalde gebruiker negeert, kun je kiezen tussen: content van diegene helemaal laten verdwijnen, of alleen verbergen met een optie om per geval te tonen.
Maar in het tweede geval blijven topics die door een genegeerde gebruiker gestart zijn compleet verborgen, inclusief antwoorden van niet genegeerde gebruikers, terwijl ik die graag wel zou willen zien.
Ik weet niet of dit in het backend aan te passen is? Dat bij een door een genegeerde gebruiker gestart topic de eerste post verborgen is (en eventuele latere van die persoon ook) maar posts van anderen gewoon zichtbaar blijven?

Ik krijg iedere keer e-mails van onderwerpen die ik volg, hoe kan ik dit uitschakelen?
Heb mijn instellingen staan zoals onderstaande afbeelding.
Volgens mij zou ik geen e-mails moeten ontvangen, of zie ik iets over het hoofd?
Screenshot 2021-10-19 at 18.55.21.png

Of valt een melding ook onder een e-mail?
Screenshot 2021-10-19 at 18.57.56.png

Hoe kom je van volgers af?
Op hookers kon je een verzoek tot gevolgd worden accepteren of weigeren.
Op GR kan kennelijk iedereen zomaar volgen.
En je komt er niet vanaf.
Ik heb de vraag gesteld aan admin via pm maar helaas geen reactie.

Ik wist helemaal niet dat die kon. Dacht dat je alleen onderwerpen kon volgen. Hoe kan je nu zien wie je volgen? En hoe mensen die jou volgen inderdaad weigeren. Vind ik ook een belangrijke vraag.

Ga naar je profiel en klik op "over mij" dan zie je wie jou volgt.
Je krijgt een melding als iemand je begint te volgen, maar je hebt er geen zeggenschap over, vooraf noch achteraf.

Ga naar je profiel en klik op "over mij" dan zie je wie jou volgt.
Je krijgt een melding als iemand je begint te volgen, maar je hebt er geen zeggenschap over, vooraf noch achteraf.
Ik zie die mogelijkheid nergens hellraiser666. Wellicht helpt het als je ze negeert, maar het hokje 'remove ignored content' niet aanvinkt.

Maar trouwens, die waarderingsscore is, volgens mij, alleen een lijst van leden die een post van jou een like gegeven hebben. Ik sta er vast ook in, terwijl ik jou niet volg. Ik heb je meer dan eens een like gegeven. Volgens mij word jouw input hier gewoon ontzettend gewaardeerd.:)

1634751844412.png

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het meedenken, mannen.
Met 'negeer' is het helaas niet gelukt om van de volger af te komen.
Kennelijk is het onmogelijk...helaas pindakaas.

Dit klopt inderdaad, je hebt geen regie over wie jou volgt en hier kunnen we momenteel ook niets aan veranderen, die mogelijkheden zitten gewoon niet in het systeem.
Als je een bepaalde gebruiker negeert, kun je kiezen tussen: content van diegene helemaal laten verdwijnen, of alleen verbergen met een optie om per geval te tonen.
Maar in het tweede geval blijven topics die door een genegeerde gebruiker gestart zijn compleet verborgen, inclusief antwoorden van niet genegeerde gebruikers, terwijl ik die graag wel zou willen zien.
Ik weet niet of dit in het backend aan te passen is? Dat bij een door een genegeerde gebruiker gestart topic de eerste post verborgen is (en eventuele latere van die persoon ook) maar posts van anderen gewoon zichtbaar blijven?

We hebben wat gesleuteld aan het negeren, daardoor is nu ook wederzijds negeren de standaard, dat wil zeggen dat als jij iemand negeert, hij jouw berichten voortaan ook niet meer kan lezen. Gestarte topics door genegeerde personen blijven echter onzichtbaar als je hebt gekozen voor het verwijderen van genegeerde inhoud. Kies je voor alleen verbergen dan staat onderaan de forumlijst een knop om óók genegeerde gebruikers' hun onderwerpen te tonen.

Op verzoek hebben topics omtrent swingers en parenclubs voortaan een plekje naast de Sekscinema's.

Sex-cinema's, Swingers- en Parenclubs.

Daarnaast is ook het subforum Azië opgesplitst in verschillende landen.

We hebben wat gesleuteld aan het negeren, daardoor is nu ook wederzijds negeren de standaard, dat wil zeggen dat als jij iemand negeert, hij jouw berichten voortaan ook niet meer kan lezen. Gestarte topics door genegeerde personen blijven echter onzichtbaar als je hebt gekozen voor het verwijderen van genegeerde inhoud. Kies je voor alleen verbergen dan staat onderaan de forumlijst een knop om óók genegeerde gebruikers' hun onderwerpen te tonen.
Vreemd toch. Iemand anders kan beslissen wat ik al of niet te lezen krijg.
Ok dat iemand mijn gelul niet wil lezen en mij dus negeert, maar mag ik daarom zijn interessants niet meer lezen ?

Ah oké...daar zie ik helaas geen optie voor.
Wel kun je in de topic lijst rechts klikken op het laatste bericht.
Dan opent de pagina onderaan bij het laatste bericht (althans, op de pc).
Niet helemaal hetzelfde maar toch een klein beetje.

Is het mogelijk om de berichten in de topics 'omgekeerd' te tonen. D.w.z. de nieuwste berichten eerst.

Ik heb gezocht, maar ik kan het niet vinden bij de instellingen.

Terug
Bovenaan Onderaan