GroteHarry
Vaste klant
Ja klinkt logisch wat je zegt. Denk dat die Ladyboys wel glijmiddel bij zich hebben Anders doet het een beetje au
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr is geen wetgeving die dit exact omschrijft. Er zijn wel richtlijnen maar zelfs die verschillen afhankelijk van de bron/regio.Een algemene vraag
Een collega is dit jaar een paar keer naar Thailand geweest en had laatste keer problemen bij het land binnen te komen .
Ik dacht altijd dat je Thailand per jaar 2 keer via een landgrens binnen mocht en oneindig keer via luchthaven zolang je maar niet over 180 dagen per jaar zit , nu hij was dit jaar 2 keer via luchthaven binnengekomen en 2 keer over landgrens en de 2de keer toen hij het land binnenkwam had hij moeilijkheden en moest hij een visa van 1900bhat kopen (was over landgrens met Maleisië meschien dat ze hier corrupt zijn),weet er iemand hoe de regelgeving juist is ? Ga dit jaar 3 keer via luchthaven en 1 keer over landgrens binnengaan naar Thailand
2 keer over land en oneindig via luchthaven. De 60 dagen visumvrij is nog niet van kracht.Heb dit ook al proberen op te zoeken maar de informatie op Google spreekt elkaar tegen , de link die jij doorstuurt geeft ook maar 30 dagen aan terwijl dit nu 60 dagen is dacht ik en voorheen 29 dagen
In het complex van Nana zijn kamers en Soi 7/1 kan je ook per uur huren in de hotels daar , maar vraag het gewoon aan de freelancer die weten zelf ook wel waar je dit kan vindenNog een vraagje. Kennen jullie hotels waar je een kamer kan huren voor een paar uurtjes ter hooghte van Nana Plaza? Voor een freelancer short time mee naar toe te nemen.
Ik zorg er altijd voor dat ik ongeveer duizend THB van een vorige trip overhoud om bijvoorbeeld het vervoer van de luchthaven naar het hotel te bekostigen. De MRT kun je contactloos betalen met een kredietkaart door deze bij de in- en uitgangspoortjes te badgen. Helaas is dit nog niet mogelijk voor de Airport Rail Link en BTS. Een Grab taxi, die sinds enkele maanden officieel aanwezig is op Suvarnabhumi Airport (Exit 4), kun je via de app betalen (met kredietkaart of contant).Is het het voordeligst om geld te wisselen op de benedenverdieping van de luchthaven of in hartje Bangkok?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je voor een short time hotel zou kiezen, maar weet dat bijna geen enkel hotel in Thailand er een probleem van maakt als je een gast mee naar je kamer neemt. Dit bespaart je de kosten van een short time hotel. Ik geef de voorkeur aan hotels die de gast registreren en het paspoort bijhouden totdat de gast vertrekt. Sommige hotels bellen zelfs om te vragen of alles in orde is op het moment dat je gast wil vertrekken. Je kunt het beste een kamer voor twee personen reserveren, ook al reis je alleen. Dit kost vrijwel nooit extra, maar kan discussies voorkomen wanneer je een gast meebrengt. De meeste hotels zullen wel extra kosten in rekening brengen als je meer dan één gast meebrengt.Nog een vraagje. Kennen jullie hotels waar je een kamer kan huren voor een paar uurtjes ter hooghte van Nana Plaza? Voor een freelancer short time mee naar toe te nemen.
ik was net aan het onderzoeken of ik Revolut of Wise moest gaan gebruiken.Een ATM geldopname is met een NL bankpas relatief duur, omdat je naast de 220 baht van de Thaise bank (ATM) ook nog transactiekosten betaald aan je Nederlandse bank plus een percentage opslag.
Om dit enigszins in te perken gebruik ik Wise. In de app kun je je geld omzetten in Baht. Sowieso rekent Wise een gunstige koers tov je NL bank. Je neemt in Thailand dan geld op met je Wise bankpas. Dat geld komt uit je Baht-rekening. Wise rekent over de eerste 200€ geen kosten , daarna 1,75% maar dat is nog altijd (veel) goedkoper dan wat je NL bank rekent.
Een Wise rekening is gratis en je kunt fysieke kaart ook gebruiken voor contactloze betalingen in bijv de metro (MRT). Ik koppel m'n Wise kaart ook aan Bolt en Grab.
Tip van Flip; maak een digitale kaart aan (wederom gratis) en gebruik die voor Grab en Bolt. Na je verblijf verwijder je die weer. Kan er ook geen misbruik van worden gemaakt mocht iemand het hacken.
veel te generieke vraag. Thailand is ene mega groot land met heel veel plekken waar je op straat kunt scoren. Of je dit in Khon Kaen of Pattaya of Ao Nang doet is een wereld van verschil. Zelfde ook met verschillen LB/BGQua dames/ladyboys oppikken op straat. Zijn de kosten voor beide vergelijkbaar? Of zijn ladyboys goedkoper omdat er minder vraag naar is? Of juist meer omdat ze exclusiever zijn?
Ben echt benieuwd of ze die geest weer terug in de fles kunnen krijgen. OVERAL zijn coffeeshops/points of sale...De Thaise regering is voornemens om de vrije verkoop van cannabis (en andere drugs) terug te verbieden, of minstens toch sterk te beperken. Deze nieuwe maatregel zou in voege treden op 1 januari 2025.
Bangkok Post: Cannabis set to return to illegal drugs list after vote.
Ieder zijn ding... Ik ben alweer aan het plannen (maar ik ga niet specifiek voor de dames, is leuke bijkomstigheid)Wel leuk om een keer geweest te zijn hoor, maar niet voor de herhaling vatbaar.
Een keer een ander geluid: Ik ben net een weekje terug uit Thailand en ik moet eerlijk bekennen, ik weet niet of ik nog terug zou gaan. Ik weet dat voor vele het een walhalla is, maar ik vind simpelweg 90% van de Thaise meiden gewoon niet aantrekkelijk. Ze zien er vrij grof en snel ouder uit. Ik ben dan toch wat meer van de Japanners. Gelukkig is er Tinder en in Puhket waren veel Russen op vakantie. Heb nog drie leuke Russische vrouwen ontmoet. Op een gegeven moment had ik wel zin en heb naar al mn tinder matches die ik knap vond gestuurd: zo netflix kijken? Uiteindelijk heb ik via die manier nog drie leuke one night stands gehad. Dus aan de ene kant was het wel positief dat ik zonder ook maar te betalen leuke dates heb gehad, maar voor de vrouwen ga ik niet snel terug. Ook qua land, na 8 tempels, massages, 5e strand, big buddha's en weer de zoveelste markt had ik het ook wel gezien. Wel leuk om een keer geweest te zijn hoor, maar niet voor de herhaling vatbaar.