primus1968
Vaste klant
Wat is er mis met air India,? Ken het nietOverstap is best ok, maar nooit meer in India... of met Air India. Liefst heb ik een directe nachtvlucht. Dan een premium chair en klaar is klara....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat is er mis met air India,? Ken het nietOverstap is best ok, maar nooit meer in India... of met Air India. Liefst heb ik een directe nachtvlucht. Dan een premium chair en klaar is klara....
Vergeleken met Pakistan airlines valt Air India alleszins mee.Overstap is best ok, maar nooit meer in India... of met Air India. Liefst heb ik een directe nachtvlucht. Dan een premium chair en klaar is klara....
Rechtstreekse vlucht. Hoe eerder ik er ben hoe beter. Het is lang, maar het overstappen vind ik zonde van de tijd. Ook vind ik de vliegtijden van EVA ideaal. Je komt lekker 's ochtends aan. Wel overweeg ik de volgende keer business class of premium te vliegen. Als ik het per uur doorreken, is mij die extra kosten wel waard.Wat heeft jullie voorkeur, een rechtstreekse vlucht of een overstap? Vond de rechtsreeks vlucht zo onwijs lang. Vond die overstap wel even lekker, benen strekken en weer door.. Ook scheelt het wel wat geld..
Je geeft eigenlijk zelf je antwoord alWat heeft jullie voorkeur, een rechtstreekse vlucht of een overstap? Vond de rechtsreeks vlucht zo onwijs lang. Vond die overstap wel even lekker, benen strekken en weer door.. Ook scheelt het wel wat geld..
Is dat niet 5 keer zo duur?Rechtstreekse vlucht. Hoe eerder ik er ben hoe beter. Het is lang, maar het overstappen vind ik zonde van de tijd. Ook vind ik de vliegtijden van EVA ideaal. Je komt lekker 's ochtends aan. Wel overweeg ik de volgende keer business class of premium te vliegen. Als ik het per uur doorreken, is mij die extra kosten wel waard.
2700 waren ze laatste keer dat ik keek. Vroeger kon je voor onder de 1000 elite class vliegen. Volgens mij heet dat nu anders (grote stoel, meer beenruimte). Maar dat gaat nu ook al naar minimaal 1500. En dan is de stap naar business class kleiner. Ik ben een buikslaper, slapen lukt niet rechtop in een stoel. Hoop dat het dan wel lukt als je helemaal plat ligt.Is dat niet 5 keer zo duur?
En maakt het jullie nog wat uit welke maatschappij?
Ik heb nu met KLM, Emiraten en Etihad gevlogen. Vond ze allemaal wel prima maar ik vond Emiraten het beste door de comfortabele A380. Ik zie nu dat Qatar redelijk voordelig is. Iemand ervaring?
De service van Qatar is ondanks het ontbreken van A380's op deze vluchten volgens velen nog beter als Emirates.En maakt het jullie nog wat uit welke maatschappij?
Ik heb nu met KLM, Emiraten en Etihad gevlogen. Vond ze allemaal wel prima maar ik vond Emiraten het beste door de comfortabele A380. Ik zie nu dat Qatar redelijk voordelig is. Iemand ervaring?
Kijk ook eens over de grens Qatar vliegt ook vanaf Brussel naar Bangkok en Phuket op naar mijn mening best redelijke tijden en soms goedkoper als vanaf Amsterdam.Emirates vliegt dagelijks 2x per dag naar Dubai vanaf Schiphol. Op sommige dagen zelfs 3x. Vanaf Dubai vliegen ze 5x per dag naar Bangkok. Genoeg mogelijkheden dus. En vaak met de A380, behalve een imposant vliegtuig, ook comfortabel.
Qatar is zeker niet slecht, maar de mogelijkheden qua tijden vind ik minder en de vliegtuigen ook.
KLM…. Niet doen. Duur, minder beenruimte en matige service. Eigenlijk een wonder dat ze nog bestaan. Bovendien niet eens Nederlands, terwijl het voor sommigen juist dat sentiment reden is KLM te vliegen![]()
Heb je wel gelijk in. Maar toch waardevolle informatie.Ik ben eerlijk gezegd vooral verbaasd dat we zo lang kunnen praten over die saaie busreis heen en terug naar Thailand in plaats van de fantastische belevenissen in Thailand zelf![]()