Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat heeft jullie voorkeur, een rechtstreekse vlucht of een overstap? Vond de rechtsreeks vlucht zo onwijs lang. Vond die overstap wel even lekker, benen strekken en weer door.. Ook scheelt het wel wat geld..
Rechtstreekse vlucht. Hoe eerder ik er ben hoe beter. Het is lang, maar het overstappen vind ik zonde van de tijd. Ook vind ik de vliegtijden van EVA ideaal. Je komt lekker 's ochtends aan. Wel overweeg ik de volgende keer business class of premium te vliegen. Als ik het per uur doorreken, is mij die extra kosten wel waard.

Rechtstreekse vlucht. Hoe eerder ik er ben hoe beter. Het is lang, maar het overstappen vind ik zonde van de tijd. Ook vind ik de vliegtijden van EVA ideaal. Je komt lekker 's ochtends aan. Wel overweeg ik de volgende keer business class of premium te vliegen. Als ik het per uur doorreken, is mij die extra kosten wel waard.
Is dat niet 5 keer zo duur?

Is dat niet 5 keer zo duur?
2700 waren ze laatste keer dat ik keek. Vroeger kon je voor onder de 1000 elite class vliegen. Volgens mij heet dat nu anders (grote stoel, meer beenruimte). Maar dat gaat nu ook al naar minimaal 1500. En dan is de stap naar business class kleiner. Ik ben een buikslaper, slapen lukt niet rechtop in een stoel. Hoop dat het dan wel lukt als je helemaal plat ligt.

Terug
Bovenaan Onderaan