Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi, ben van plan in juni eerste keer naar Thailand te gaan. Denk toch te kiezen voor Bangkok, hotels rond Benchakitti park. Mag iets duurder zijn. Los van stevig te gaan wandelen ben ik een liefhebber van plasseks. Kan ik daarvoor ook aan mijn trekken komen in Thailand? Vond er nog niet veel over terug. Verder toch eens een ladyboy proberen. Benieuwd…

Los van stevig te gaan wandelen ben ik een liefhebber van plasseks. Kan ik daarvoor ook aan mijn trekken komen in Thailand? Vond er nog niet veel over terug.

Ik begrijp dat je je zoveel mogelijk probeert voor te bereiden op je plezier, maar dit is een beetje typisch zo een vraag die geen nut heeft.

Vervang 'Thailand' in je vraag door bijvoorbeeld 'Nederland' en je ziet dat het een vraag is waar geen waardevol antwoord op te geven valt. Net zoals overal, zal je aan golden showers kunnen doen in Thailand. Je betaalt er immers voor en men doet dus vrijwel alles voor geld.
Als je je afvraagt of er grote pisclubs zijn, dan is het antwoord dat dat niet het geval is. Je niche hobby zal daar net als hier gewoon uitgevoerd kunnen worden. Maar net als hier, zal je er niet zo veel over lezen omdat het dus niche is.

Terug
Bovenaan Onderaan