Ze zei ST 2000 / LT 3500 (3 uur) / Full 4000 (21:30 - next morning).
ST = 3 uur
LT = 21:30 - next morning
Als je niet perse met haar wilt moet gewoon zeggen dat dit ST/LT is en niet anders.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe zei ST 2000 / LT 3500 (3 uur) / Full 4000 (21:30 - next morning).
Dat is een beetje afhankelijk hoe laat je gaat slapen, maar vaak is gaan ze na de ochtendwip weg, soms is 11:00 maar dat kan ook wel eens 16:00 s'middags zijn, en soms moet je ze ook aanmanen om weg te gaan. althans dat had ik vaak, en zeker in het laagseizoen.meestel gaan ze 8 uur weg ofzo.
Ze proberen het gewoon.
Een ST van 3u ?? Misschien lukt dat bij oudere dames, maar toch niet bij jongere dames.ST = 3 uur
LT = 21:30 - next morning
Als je niet perse met haar wilt moet gewoon zeggen dat dit ST/LT is en niet anders.
Whatsapp enkel met het Belgische nummer gebruiken en Line voor de Thaise contacten ?Ik ben een beetje in dubio what to do met een Thaise sim en Whatsapp. Heb al veel lopen goechelen, maar antwoord is me niet echt duidelijk.
Heb gister nieuwe iPhone gekocht, dus mijn existing WA account overgezet (zonder historie). Nu wil ik over een week een Thaise sim erin drukken, maar ik wil niet dat mijn existing contacts notified worden dat ik een nieuw nummer heb, want die is alleen bedoeld voor 'daar'.
Als ik een nieuwe sim er in druk kan ik dan gewoon een nieuwe account registreren zonder dat mijn existing account gebruikt/affected wordt en ik die daarna weer terug kan registreren ??
Je kan nl. maar 1 account per foon registreren. Worst case registreer ik mijn eigen WA weer op oude foon vlak voor boarding, maar dan moet ik 2 foons meenemen en dat wilde ik eigenlijk niet...
-=-
En voor diegenen die zeggen, dit had in het Thailand topic gepost kunnen worden... dit is niet alleen thai specific, maar deze info kan voor alle landen gebruikt worden
Dat vond ik wel, want zoals gezegd is niet alleen voor een Thais nummer.Moet hier nou een speciaal topic voor geopend worden?
Er zijn al genoeg van dit soort topics,
Misschien een idee, dat newbies begrenst worden in het plaatsen van nieuwe topics
Een ST van 3u ?? Misschien lukt dat bij oudere dames, maar toch niet bij jongere dames.
Steeds meer in het voordeel van de vrouwen... en als de mannen het niet stoppen blijft het doorgaan...
niet lullig bedoeld maar 3 spreek je uit als sam, niet als sarm. dus zonder rToen nog lachend "sarm, sarm, sarm" of "3,3,3" genoemd. 3.000 Baht voor 3 minuten sex met een piemel van 3 inch.
3 spreek je uit als saam sarm bestaat niet in thaisniet lullig bedoeld maar 3 spreek je uit als sam, niet als sarm. dus zonder r
Scheelt een letter, maar kan een hele andere betekenis hebben
graag meer info over thaise E sim ,welke heb je?en waar koop je deze online?in het engels ,spreek geen thaiWhatsapp enkel met het Belgische nummer gebruiken en Line voor de Thaise contacten ?
WA is vervelend omdat het aan een nummer gekoppeld is. Enige oplossing die ik ken is een gsm die je met meerdere simkaarten kan gebruiken. Ik heb een fysieke Belgische simkaart, en een Thaïse E-Sim op mijn gsm.
Mijn WA is gekoppeld aan mijn Belgisch nummer. In Thaïland selecteer ik het Thaise nummer voor de data, en dan blijft WA feilloos werken in Thailand via mijn Belgische account.
om precies te zijn is het tussen een a en een aa,3 spreek je uit als saam sarm bestaat niet in thais
graag meer info over thaise E sim ,welke heb je?en waar koop je deze online?in het engels ,spreek geen thai
Ff wat tech info over dat overpriced kollereding opgezocht en voila; appeltje eitje: https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iph9c5776d3c/iosIk ben een beetje in dubio what to do met een Thaise sim en Whatsapp. Heb al veel lopen goechelen, maar antwoord is me niet echt duidelijk.
Heb gister nieuwe iPhone gekocht, dus mijn existing WA account overgezet (zonder historie). Nu wil ik over een week een Thaise sim erin drukken, maar ik wil niet dat mijn existing contacts notified worden dat ik een nieuw nummer heb, want die is alleen bedoeld voor 'daar'.
Als ik een nieuwe sim er in druk kan ik dan gewoon een nieuwe account registreren zonder dat mijn existing account gebruikt/affected wordt en ik die daarna weer terug kan registreren ??
Je kan nl. maar 1 account per foon registreren. Worst case registreer ik mijn eigen WA weer op oude foon vlak voor boarding, maar dan moet ik 2 foons meenemen en dat wilde ik eigenlijk niet...
-=-
En voor diegenen die zeggen, dit had in het Thailand topic gepost kunnen worden... dit is niet alleen thai specific, maar deze info kan voor alle landen gebruikt worden
Ik vind dat E-sim niet zo... weet niet, voelt niet goed.Ff wat tech info over dat overpriced colereding opgezocht en voila; appeltje eitje: https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iph9c5776d3c/ios
De prijs die je aftikt, bestaat ook voor tweederde, uit een plaatje van dat stuk afgeknaagd fruit.Pfff, Apple is toch echt wel een nutteloos, achterlijk en overprijsd produkt.
Neem al jaren een 2e mee. Vind ik persoonlijk het gemakkelijkste.Ik vind dat E-sim niet zo... weet niet, voelt niet goed.
neem denk gewoon maar 2e foon mee (was ik sowieso al van plan alleen meer als backup in case er iets met mijn nieuwe gebeurt).
Dat gevoel heb ik ook idd...Neem al jaren een 2e mee. Vind ik persoonlijk het gemakkelijkste.
Daar verschillen de meningen duidelijk over. Ik was ook nooit apple fan, tot ik een macbook kocht in '07. Er ging een wereld open voor me.Pfff, Apple is toch echt wel een nutteloos, achterlijk en overprijsd produkt.
Mijn Android smartphone heeft plaats voor twee fysieke SIM-kaarten. In "instellingen" klik je die zo aan of uit.
Ik ben mild-autistisch maar lijstjes bijhouden is 1 ding dat ik wel (graag) doe.Steeds meer in het voordeel van de vrouwen... en als de mannen het niet stoppen blijft het doorgaan...
ben ik niet gewend in vergelijking met hierje moet ook ZELF voorstel doen.. en anders tegenbod
Ja nee. Maar;Pfff, veel chicks die ik spreek op TF vragen min 2000/2500 voor ST.
Dat is toch redelijk hoog/veel of zie ik dat verkeerd ?
Wen er maar aan. Afdingen, op alles waar geen vaste prijs op staat, is in Thailand de normaalste zaak van de wereld. Maar zelfs dan valt er nog iets te regelen.ben ik niet gewend in vergelijking met hier
ben ik niet gewend in vergelijking met hier