Sam Williams
Newbie
- 14
- 09/09/23
- 10
En dan wissel ik op mijn beurt ben er van 23 to 30 NovemberDan wisselen we elkaar precies af
Ik ben er 3, 4, 5 en 18, 19, 20, 21 november....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn dan wissel ik op mijn beurt ben er van 23 to 30 NovemberDan wisselen we elkaar precies af
Ik ben er 3, 4, 5 en 18, 19, 20, 21 november....
Ja dat klopt ..dat staffel bij agoda ziet er mooi uit maar het is niet de prijs...het wordt altijd duurder...eva vliegen is wel okéPas wel op als je via Agoda boekt, dat is vaak iets goedkoper dan Booking.com maar er zijn vaak kosten bij Agoda die niet in de prijs zitten. Sommige taksen laat Agoda buiten beschouwing in hun prijs. Bij Booking.com zitten die al wel mee in de prijs. Uiteindelijk komt het dan wel ongeveer op hetzelfde uit, maar ik weet graag op voorhand wat het mij allemaal gaat kosten.
En let zeker ook goed op hoeveel kg ruimbagage je in je ticket hebt zitten. Voor de meeste vluchten is het maar 23 kg tegenwoordig. En de allergoedkoopste tickets die je via google of skyscanner vindt hebben vaak geen ruimbagage inbegrepen. Je kan die wel apart bijkopen, maar dat kost je een slok op een borrel.
Dus het is niet nodig om een e-visa te regelen? Ik had gelezen dat de rijen soms superlang zijn en dat je met een e-visa sneller klaar bent. Ik ga maar voor 10 dagen dus zou zonde zijn als ik voor niets een e-visa heb aangevraagdIk begrijp van Google dat je geen visum voor Thailand nodig hebt als je max 30 dagen in het land blijft.
Na 30 dagen heb je visum nodig ..dus voor 10 dagen niet nodigDus het is niet nodig om een e-visa te regelen? Ik had gelezen dat de rijen soms superlang zijn en dat je met een e-visa sneller klaar bent. Ik ga maar voor 10 dagen dus zou zonde zijn als ik voor niets een e-visa heb aangevraagd
Binnenkort ga ik voor het eerst naar Thailand.
Ik heb al wat gelezen hier op het forum. Echter vroeg ik mij af of er nog meer tips zijn voor een first timer die solo naar thailand gaat. En dan bedoel ik vooral wat ik kan verwachten Kwa prijzen ST/LT do's don'ts en de meest voor komende scams. Ook zou ik graag nog een paar recente goede straten(tentjes) horen in bangkok pattaya en chiang mia
Hopelijk heeft er iemand nog wat tips
Zorg wel dat je de ticket die je bij de douane krijgt goed bewaard. Deze nemen ze weer in bij vertrek. In de meeste gevallen laat de douane ambtenaar je gewoon door, maar het kan zomaar gebeuren, dat je ineens overstay moet aftikken, ook als dat niet zo is.Na 30 dagen heb je visum nodig ..dus voor 10 dagen niet nodig
Potverdorie, €35 weggepist. Mooie les weer.Na 30 dagen heb je visum nodig ..dus voor 10 dagen niet nodig
Voordeel is dat je binnen 3 maanden weer naar Thailand kan.Potverdorie, €35 weggepist. Mooie les weer.
De massagesalons, waar happy end en meer tot de mogelijkheden behoren, zitten ook vooral in de Sois. Wees niet verlegen om er naar te vragen, anders krijg je de standaard massage (ook lekker hoor).Ik ga vooral veel van de sois verkennen en massagesalons bezoeken.
kijk ik nog even of ik naar pattaya ga voor een paar dagen.
Ga maar niet naar pattaya want dan ben je verloren en blijf je terug gaan -)) pattaya addicted heet dat.Potverdorie, €35 weggepist. Mooie les weer.
Als ik het allemaal gezien heb kijk ik nog even of ik naar pattaya ga voor een paar dagen.
Dat is nog eens omdenkenVoordeel is dat je binnen 3 maanden weer naar Thailand kan.
De massagesalons, waar happy end en meer tot de mogelijkheden behoren, zitten ook vooral in de Sois. Wees niet verlegen om er naar te vragen, anders krijg je de standaard massage (ook lekker hoor).
Ik ga voor 10 dagen. Best kort maar ik moet vanwege het werk weer terug zijn. Ik heb voor de eersteok 3 dagen een hotel geboekt in BKK omdat ik van plan ben mn schema open te houden voor het geval ik toch naar pattaya besluit te gaan.Pattaya is zoveel beter en goedkoper dan BKK
Hoeveel dagen ga je? Hou er rekening mee dat maandag meestal de rustigste dag is in Pattaya
Misschien wil ik niet gevonden wordenGa maar niet naar pattaya want dan ben je verloren en blijf je terug gaan -)) pattaya addicted heet dat.
Mocht je zeggen ik blijf toch langer dan kan je gemakkelijk een visum halen op soi 5 in jomtien wat naast pattaya ligt.
Zorg wel dat je de ticket die je bij de douane krijgt goed bewaard. Deze nemen ze weer in bij vertrek. In de meeste gevallen laat de douane ambtenaar je gewoon door, maar het kan zomaar gebeuren, dat je ineens overstay moet aftikken, ook als dat niet zo is.
Bedoel je de TM6 arrival/ departure card? Die kun je gewoon opnieuw vragen bij het uitreizen. Stempel van binnenkomst staat immers al in het paspoort.
Je krijgt dan de kaart weer om in te vullen. Wel mag je weer aansluiten achter aan in de rij.
Zorg wel dat je de ticket die je bij de douane krijgt goed bewaard. Deze nemen ze weer in bij vertrek. In de meeste gevallen laat de douane ambtenaar je gewoon door, maar het kan zomaar gebeuren, dat je ineens overstay moet aftikken, ook als dat niet zo is.
Klopt...zuinig zijn op boarding pass...kan veel problemen veroorzaken indien niet in bezit.vaak doen mensen die pass in het vakje in de stoel..niet doen dusTM6 is niet meer. Je komt nu gewoon het land in. Laat passport/boarding pass zien en klaar. Bij uitreizen dito... passport (die heeft stempel) en boarding pass.
Je boarding pass wordt standaard ingenomen door de stewardoos aan de gate. Tenzij je die digitaal hebt natuurlijk.Klopt...zuinig zijn op boarding pass...kan veel problemen veroorzaken indien niet in bezit.vaak doen mensen die pass in het vakje in de stoel..niet doen dus
Standaard ingenomen door de stewardoos aan de gate???
Je moet 'm toch bij je houden als je het vliegtuig in stapt en soms aan de stewardess laten zien die dan de juiste richting aanwijst?
Ook handig dat je dan je stoelnummer niet hoeft te onthouden.
Of bedoel je alleen de linkerhelft?
Zeker niet bij het uitstappen.hij bedoelt bij UITSTAPPEN. Maar ik heb nog nooit mijn boarding pas moeten afgeven. Never.
Gewoon dat papiertje bij je houden..ik heb mensen terug gestuurd zien worden...dus sta je soms uur in de rij..ben je aande beurt...tref je toevallig een strenge tai..dan moet je formulier invullen en weer in de rij..hoop gedoe...zijn ze goed gemutst dan mag je doorlopen...staat trouwens ook aangegeven dat je paspoort en boarding pass moet laten zien.Idd het afgescheurde deel. Maakt niet veel uit of dat het grote of kleine is. Staat dezelfde info op.
Zeker niet bij het uitstappen.
Soms wordt een deel van het ticket afgescheurd bij het boarden, maar nooit het volledige ticket.Idd het afgescheurde deel. Maakt niet veel uit of dat het grote of kleine is. Staat dezelfde info op.
Zeker niet bij het uitstappen.
Dat wordt je vanzelf, als je eenmaal in Thailand bent, is totaal niet te vergelijken met wandelen in Nederland of Belgie.Ik ben er samen met een vriend die volgens mij geen wandelaar is
Moeilijk om in te schatten, maar onze vrouwen zijn vriendinnen. Lastig dus om een gokje te wagen. We zijn ook allebei geen kroegtijgers. Ik ga het eens proberen bij de dames in de vrijetijdskleding@Frankie je kan die vriend zelf inschatten. Waar verblijf je in BKK? Is hij wel van het stappen? Getrouwd/single?
Mogelijk kan je op een avondje verdwalen en ineens bij Nanaplaza/Soi cowboy terecht komen...
Qua massages. Als ze een uniform dragen is de kans relatief groot dat het only massage is... dragen ze "vrijetijdskleding" dan kan er vaak meer. Deze regel is niet 100% proof maar klopt vaak wel
Dat wordt hard werken als je eenmaal terplekke bent. Je gaat vermoeider terugkomen.Een account aangemaakt op ThaiFriendly. In 2 dagen inmiddels 58 likes you gekregen. Je hebt er gewoon werk aan om door de bomen het bos te zien