bosspitsmuis
Stamgast
Tsja en op mijn trip vorige maand met name in Hua Hin halflege bars gezien waar de meiden al smeekten om een extra ladydrink omdat er nauwelijks klanten kwamen en ze dus bijvoorbeeld longtime voor 500 deden....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat zijn nu de gangbare freelancer prijzen in Patong, ST en LT?Ik heb regelmatig contact met een freelancer van 35+ en die haalt nu echt makkelijke 150.000 per maand binnen. En ja dat is dus dik 4.000 euro per maand... netto!
ze vroegen vorige maand 2000 en 3000 (voor onderhandeling natuurlijk)Wat zijn nu de gangbare freelancer prijzen in Patong, ST en LT?
Een drietal massageklanten met "happy ending" per dag en dan 's avonds nog een klantje en voor je het weet heeft ze 5 à 6 duizend baht ontvangen. Zeker als je met naieve toeristen werkt die de prijzen niet kennen.een gemiddeld inkomen van 100000 bhat per maand
saai paradijs zonder Thaise schoneDay in Paradise
helemaal met je eens! Maar dat is natuurlijk voor de romantici/GFE lovers onder ons en niet voor de spuitkanonnen. Het voordeel van zoveel keuze en actie is, dat ik zelf ook minder geil ben en dus minder snel op springen sta. En dus een slow evening/night zelf ook heerlijk vind! En mijn ervaring is dat dat voor die vrouwen ook heerlijk is, eens een avond in rust (en toch goed geld verdienen) genieten in plaats van de gekte van de barscene.Vind wel dat je je onderhandelingen niet tot het einde moet wissel drijven. Dan loop je natuurlijk het risico dat de service er wordt aangepast. Persoonlijk betaal ik liever iets meer voor een avondvullend programma. Een strandwandeling, iets gaan eten en drinken, en verder zien wat er gebeurt.
Ultieme droom is met een leuke meid verlaten plekjes/stranden op te zoeken en ons daar stiekem overgeven aan wat lijfelijk vermaak. Een soort voorspel voor wat er nog kan volgen.
Nog enkele weken wachten en dan kan ik van alles gaan proeven.
Al zullen de Thai altijd ontkennen een derde-wereld land te zijn. En dat mag blijkbaar wat kosten.Tot het diepst uit onderhandelen in een derde wereldland
Tot het diepst uit onderhandelen.
Ik ga altijd naar Bangkok en Hua Hin. Ik onderhandel ook nooit.Ik heb zelf nog nooit over een prijs onderhandeld in Thailand. Nooit.
1000-1500 ST
2000-2500 LT
ex eventuele barfine
1000 voor LT in Bkk? Dan mag jij ons wel eens vertellen bij welke bar je dan tot 1 of 2 uur 's nachts zit te wachten!Ik ga naar een bar en neem dan een meisje mee als ze klaar is met werk.
In bkk betaal ik 1000 voor lt en in pattaya ook.
Ik geloof best dat dat kan, maar ik weet niet of ik wil weten hoe ze er dan uitziet en hoe oud ze dan is1000 voor LT in Bkk? Dan mag jij ons wel eens vertellen bij welke bar je dan tot 1 of 2 uur 's nachts zit te wachten!
Ik heb vroeger wel een aantal keren bij Thermae een meisje voor 1000 bath, maar dat is wel een tijdje geleden.1000 voor LT in Bkk? Dan mag jij ons wel eens vertellen bij welke bar je dan tot 1 of 2 uur 's nachts zit te wachten!
In diverse straatjes worden doosjes kamagra aangeboden.Maar wat zijn de alternatieven in Thailand?
Hier hebben we er zo eentje die stiekem overal staat te filmen: https://www.youtube.com/@asiannight2545/videosTrouwens oppassen tegenwoordig met al die youtubers die er overal rondlopen. Voor je het weet zie je je eigen kop terug in zo'n filmpje...
Zoek maar eens op Nana, Soi Cowboy of Walking Street. Dagelijks komen er tientallen nieuwe filmpjes bij en dan is het toeristische hoogseizoen nog niet eens begonnen.